Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650622/01 - Wynik z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH- TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272154672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbm-pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm-pyskowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159315b1-1ad1-4a80-8493-878c907a2670
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj:
• platformę: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbm-pyskowice, lub zgodnie z wyborem wykonawcy poprzez adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm-pyskowice.pl
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbm-pyskowice
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/mzbm-pyskowice
5.Przyjmuje się, iż dokument wysłany przy użyciu platformy zakupowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią w dniu jego przekazania do platformy.
6. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informację z otwarcia ofert, informacje o rozstrzygnięciu lub unieważnieniu postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub e-mailem do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania
i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• platformazakupowa.pl odziała według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
• oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i składając ofertę w postaci elektronicznej:
• akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
• zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z https:/platformazakupowa.pl/,
w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg z art.13ust.1 i 2rozporządzenia PEiR(UE)2016/679zdnia27.04 2016 r.w spr ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wspr swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zam infor, że:1)adm Pani/Pana danych osob jest Prezes Zarządu Spółki; może Pani/Pan uzyskać inf o przet Pani/Pana danych osob w MZBM-TBS Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 9,44-120Pyskowice; 2)wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którymmożesię Pani/Pan skontaktować w spr związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: rodo@mzbm-pyskowice.pl Pani/Pana dane osobowe przet będą na podstawie art.6ust.1lit.cRODO w celu zw z post o udzielenie zam pub pn.: „Dostawa w ramach leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach”, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok postęp w oparciu o art18 oraz art74ust1 ustawyPzp;3Pani/Pana dane osob będą przech, zgodnie z art.78ust1ustawyPzp,przezokres 4lat od dnia zak post oudzielenie zam, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4 lata, okres przech obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozp PrezesaRadyMinistrów z dnia18stycznia2011 r. wsprawie instr kan, jedn rzecz wyk akt oraz instr w sprawie organ i zakresu dział arch zakła teczki aktowe będą przech w arch zakład przez okres5 lat w przypadku dok zam pub oraz10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zam pub;4)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ust określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w post o udz zam pub; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;w odniesieniu do Pani/Panadanych osob decyzje nie będą pod w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO; 6)posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dot; w przypadku, gdy wykonanie obow,o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty post o udzielenie zam pub; w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15ust1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodat inf mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego post o udzielenie zam pub. na podstawie art.16RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zam pub ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zał na podstawie art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart.18ust.2RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zast w odn do przech, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fiz lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub pań czł; wystąpienie z żąd,o którym mowa w art18ust.1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych o czasu zakończenia post o udzielenie zam pub;prawo do wniesienia skargi doPUODO, jeśli uznaPani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dot narusza przepisyRODO;nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17ust.3lit.b,d lubeRODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do rzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art.21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osob jest art6ust.1lit.cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/MS/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. NAZWA ZAMÓWIENIA:
„Dostawa w ramach leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o.
w Pyskowicach”.
2. Zakres zamówienia:
- nabycie od określonego zbywcy samochodu posiadającego indywidualne cechy spełniające wskazane w załączniku nr 4 do SWZ parametry i wyposażenie,
- oddanie samochodu Zamawiającemu do używania na czas określony tj. od dnia wydania do dnia przeniesienia własności,
- przeniesienie własności samochodu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu
w terminie do 15 dnia miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu w którym Zamawiają-cy dokonał wpłaty ostatniej raty leasingowej.
Warunki leasingu:
a) waluta leasingu – PLN,
b) wartość wpłaty początkowej 1% wartości przedmiotu leasingu,
c) rodzaj leasingu - operacyjny
d) okres finansowania – 84 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego samochodu oddanego przez Wykonawcę do użytku,
e) Ilość rat - 83 rat płatnych na podstawie informacji przekazanych przez Wykonawcę Zamawiającemu zgodnie z harmonogramem. Pierwsza rata leasingu płatna po 30 dniach od daty podpisania protokołu odbioru samochodu.
f) Opłata za wykup pojazdu uiszczona będzie pod warunkiem spłacenia przez leasingobiorcę wszelkich należności wynikających z umowy leasingu wraz z ostatnią ratą, kwota wykupu stanowi 1% wartości przedmiotu leasingu - przedmiot leasingu stanowi środek trwały finansującego (leasingodawcy) i przez niego jest amortyzowany
g) Rata leasingowa – miesięczne oprocentowanie ustalone wg zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1 M ustaloną jako średnia z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury. W ofercie należy wyszczególnić część kapitałową i odsetkową.
Dla celów ustalenia ceny ofertowej kalkulacja leasingu winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu stawki WIBOR 1 M na dzień 21.11.2024 r.
h) Rata leasingowa powinna obejmować spłatę wartości przedmiotu leasingu, koszt obsługi leasingu, opłaty manipulacyjne, prowizje i inne koszty ewentualnych opłat ryczałtowych stosowanych zwyczajowo u Wykonawcy oraz transport pojazdu do siedziby Zamawiającego.
i) Zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca wskaże w ofercie.
j) Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie faktur elektronicznych dlatego nie przewiduje się dodatkowych opłat za obsługę faktur lub dokumentów księgowych w formie papierowej.
k) Zamawiający nie wyraża zgody na to, by częścią składową umowy leasingu stosowanej u Leasingodawcy była tabela opłat i prowizji. Wszelkie opłaty poza opłatą rejestracyjną, składką wynikającą z umowy ubezpieczenia muszą być ujęte w racie leasingu.
l) Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu (OC, AC, NW, GAP) ponosi Zamawiający (Leasingobiorca). Leasingodawca upoważni Zamawiającego do ubezpieczenia przedmiotu leasingu i przekaże Zamawiającemu oczekiwane warunki ubezpieczenia. Jeżeli umowa ubezpieczenia nie będzie obejmowała całego okresu umowy leasingu Leasingobiorca będzie zawierał umowy ubezpieczenia do czasu ustania umowy leasingu i przekazywał kserokopie polisy ubezpieczeniowej leasingodawcy w terminie 14 dni przed upływem okresu wcześniejszej umowy.
m) Zamawiający pokryje koszty pierwszej rejestracji pojazdu w formie refaktury. Koszty te muszą uwzględniać jedynie opłaty poniesione w Wydziale Komunikacji. Ewentualne inne koszty, które z tego tytułu poniesie Wykonawca należy skalkulo-wać w racie leasingowej.
n) Wykonawca wyda Zamawiającemu samochód maksymalnie w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy leasingowej. Rzeczywisty termin wydania pojazdu jest poza cenowym kryterium oceny ofert. Wydanie samochodu nastąpi w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 800-1300.
o) Wykonawca zapewnia obsługę serwisową oraz naprawy gwarancyjne
w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego, ze wskazaniem konkretnej stacji serwisowej;
Ogólny opis pojazdu:
1) Samochód ciężarowy asenizacyjny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2023 lub 2024) – 1 szt.
2) pojazd ciężarowy typu: specjalistyczny - asenizacyjny.
3) pojazd przystosowany i zarejestrowany do przewozu minimum 2 osób w przedziale pasażerskim (w zależności od rozwiązania zaproponowanego przez Wykonawcę).
4) jednostka napędowa: silnik o pojemności min. 10 000 cm3, mocy minimum 250 KW, olej napędowy lub benzyna spełniający aktualną normę emisji spalin;
UWAGA: Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Mini-stra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
Szczegółowe parametry pojazdu zostały opisane w załączniku nr 4 do SWZ.
Gwarancja:
• Gwarancja mechaniczna minimum 2 lata, bez względu na liczbę przejechanych ki-lometrów od daty podpisania protokołu odbioru pojazdu.
Gwarancja pojazdu rozpoczyna bieg z chwilą podpisania protokołu jego odbioru przez strony.
Gwarancji udziela producent lub dostawca. Gdy wykonawcami są podmioty z których jeden pełni rolę finansującego a drugi zbywcy w myśl art. 709(1) k.c. to gwarancji może udzielać wyłącznie zbywca (dostawca) pod warunkiem, iż posiada autoryzację producenta pojazdu.
Wskazany powyżej okres gwarancji mechanicznej jest okresem minimalnym.
Przewidywany przez Zamawiającego przebieg roczny pojazdu to ok. 60 000 km.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy Pzp):
nie dotyczy, gdyż nie jest uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4.3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt 6.3. rozdz. X SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
4.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 6.1. rozdziału X SWZ) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia to potwierdza brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
4.7. Wykonawcy wspólnie udzielający zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich zobowiązań wobec Zamawiającego wynikających niniejszego postępowania, nawet jeśli z treści dokumentów wynika, iż wskazany jako odpowiedzialny za tę czynność jest jeden z członków Konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy głównej stanowią załącznik nr 3 do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy głównej oraz projektowanych szczególnych warunków do umowy leasingu operacyjnego.
3. Załącznikiem do umowy głównej będzie umowa leasingowa. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy leasingowej zgodnie z postanowieniami zawartymi w SWZ. Umowa leasingowa może być zawarta zgodnie ze wzorem jakim zwykle posługuje się Wykonawca wraz ze zmianami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej dokumentacji i w załącznikach do niej. Zmiany te mogą być uwzględnione w umowie leasingowej Wykonawcy lub w formie aneksu do umowy leasingowej, o ile umowa leasingowa i aneks zostaną jednocześnie podpisane.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w załączniku nr 3 do SWZ tzw. zmiany kontraktowe”. Szczególne informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
5. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XV SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/mzbm-pyskowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego skrzyniowego z funkcją wywrotki
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do odbioru odpadów - śmieciarki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup w formie leasingu operacyjnego maszyn budowalnych, typu równiarka drogowa i walec drogowy gumowo gumowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.