Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej” w Czechowicach-Dziedzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej” w Czechowicach-Dziedzicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d648602e-6ea5-48b2-b9a3-327af9f8c286
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20244,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pod nazwą: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej” w Czechowicach-Dziedzicach, jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót związanych z:
a) przebudową drogi i przebudową kanalizacji deszczowej. Droga o dwóch jezdniach jednokierunkowych rozdzielonych pasem zieleni. Przy obu jezdniach prawostronne chodniki. Długość drogi: ok.280 m.
b) wykonaniem nowego zieleńca w pasie rozdziału pomiędzy jezdniami (4 kwatery roślinne).
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji zadania oraz w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych.
Charakterystyka nadzorowanego zakresu prac:
Pełna dokumentacja przetargu na realizację robót budowlanych do pobrania na: www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne” Znak sprawy: ZP.271.28.2024 z dnia 2024-07-17, pod adresem:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/zapytania_email,171110,be609f3173360b09facd6c0b82f7216e.html
Zakres obowiązków Wykonawcy:
Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego został określony w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 9 do SWZ, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) oferta nr 1: KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka została sporządzona prawidłowo, Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SWZ i nie podlega wykluczeniu;
2) w ofercie nr 2: ATIN Usługi Techniczne w Budownictwie Kołodziej Piotr, Wykonawca w swoim formularzu ofertowym, w części: PODWYKONAWCY, wskazał, że nie polega na zasobach innych podmiotów i będzie samodzielnie wykazywać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, natomiast w oświadczeniu wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w części: INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, że polega na zasobach innego/ych podmiotu/ów. Zamawiający wezwał Wykonawcę na podstawie art. 128 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, do poprawienia podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie przesłał wymaganego podmiotowego środka dowodowego. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”;
3) oferta nr 3: INFRACOMPLEX Tomasz Wrzosek została sporządzona prawidłowo, Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SWZ.
W związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy INFRACOMPLEX Tomasz Wrzosek była wyższa od kwoty, jaka została pierwotnie przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający w dniu 29.10.2024r. dokonał zwiększenia środków na realizację niniejszego postępowania do kwoty najkorzystniejszej oferty (tj. do kwoty 27 675,00 zł).
Działając zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. firmę INFRACOMPLEX Tomasz Wrzosek, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Wykonawca w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.11.2024 r. nie przesłał wymaganych dokumentów. W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 128 ust. 1 Pzp związku z art. 266 Pzp ustawy Pzp, Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Wykonawca w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 12.11.2024r. nie przesłał wymaganych dokumentów. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Ponadto w trakcie prowadzenia postępowania Zamawiający, zgodnie z art. 307 ust. 2 ustawy Pzp zwrócił się do Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą na okres 30 dni. Wykonawca INFRACOMPLEX Tomasz Wrzosek w wyznaczonym terminie nie przesłał oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, a tym samym nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.
Z uwagi na fakt, iż w wyniku analizy możliwości finansowych, nie jest możliwe ponowne zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej niepodlegającej odrzuceniu tj. firmy KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.