Og³oszenie z dnia 2024-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu – Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯eromskiego 69
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu – Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc3d8b9c-8aa5-40aa-a933-a8e9b3289781
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00609353
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00034368/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1. .zip
2. .7Z
3. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
10. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
12. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA KOSAKOWO, 81-198 KOSAKOWO, UL. ¯EROMSKIEGO 69;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych., z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: malgorzata.kollas@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ wyposa¿enia do nowego skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu – umeblowanie i pomoce dydaktyczne (np. biurka, krzes³a biurowe, krzes³a dla dzieci, stoliki dla dzieci, szafki szatniowe, tablice itp.). Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawieraj±cy zestawienie umeblowania i pomocy dydaktycznych stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Uwaga. Tabela zawarta w formularzu ofertowym stanowi uproszczone zestawienie rzeczowo-ilo¶ciowe opracowane na podstawie Za³±cznika nr 7 do SWZ - na potrzeby skalkulowania ceny.
2) Zamawiaj±cy POMOCNICZO zamieszcza Za³±cznik nr 7.1 do SWZ stanowi±cy wyci±g z Projektu Architektoniczno-Budowlanego Przebudowy i rozbudowy szko³y o skrzyd³o modu³owe wykonanego przez Biuro Projektowe i In¿ynierskie ADNIL (rzuty kondygnacji). Do wykonania niniejszego zamówienia obowi±zuj± wszystkie zapisy umieszczone w SWZ .
3) Wymagania jako¶ciowe dotycz±ce ca³ego asortymentu wyposa¿enia musz± spe³niaæ normy zgodno¶ci PN-EN 1729-1:2007 . Norma Europejska PN-EN 1729-1,2:2007 ma status Polskiej Normy.
Niniejsza norma podaje wymiary funkcjonalne i znakowanie krzese³ i sto³ów dla celów ogólnych w instytucjach edukacyjnych:
- dotyczy mebli o sta³ej wysoko¶ci i mebli regulowanych, jak równie¿ sto³ów wysokich, przy których pracuje siê w pozycji stoj±cej bez u¿ycia krzes³a,
- ma zastosowanie do mebli, na których u¿ytkowane s± komputery przeno¶ne lub inne urz±dzenia przeno¶ne,
- NIE MA zastosowania do miejsc pracy specjalnego przeznaczenia np. laboratoria, siedziska szeregowe, warsztaty,
- NIE MA zastosowania do mebli u¿ywanych przez personel nauczycielski.
Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodno¶ci z wymaganiami, okre¶lonymi w polskich normach w brzmieniu obowi±zuj±cym na dzieñ sk³adania ofert.
4) Zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach z dnia 31. grudnia 2002r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) meble oraz sprzêt stosowany w instytucjach edukacyjnych musi posiadaæ certyfikat na wyrób (certyfikat zgodno¶ci z norm± dopuszczaj±cy do u¿ytku w jednostkach o¶wiatowych).
5) Opis warunków dostawy elementów wyposa¿enia:
a) ca³y asortyment wyposa¿enia nale¿y dostarczyæ w terminie okre¶lonym niniejsz± SWZ do Szko³y Podstawowej im. Kontradmira³a Xawerego Czernickiego w Pogórzu przy ul. Szkolnej 15.
b) dostawy wymagaj± protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protoko³em odbioru bêdzie traktowana jako niewykonana.
c) wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposa¿enia jest objête zamówieniem i jest w gestii Wykonawcy.
d) Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu celem pozyskania informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Tak¿e zaleca siê aby Wykonawca zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej na obiekcie ponosi Wykonawca.
e) Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesiêcy od daty podpisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia. D³ugo¶æ gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6) Jako materia³y podane w Za³±czniku nr 7 zamiast p³yt mo¿na stosowaæ sklejki. Warunkiem jest stosowanie laminatów jak podano w zestawieniu i wykoñczone listwami wszystkie krawêdzie.
7) Wszystkie materia³y, urz±dzenia, elementy wyposa¿enia przedstawione i opisane w przedmiotowej SWZ, nale¿y traktowaæ jako rozwi±zania przyk³adowe o modelowych: parametrach technicznych i u¿ytkowych, w³a¶ciwo¶ciach charakterystycznych i w³a¶ciwo¶ciach estetycznych, standardach okre¶lonych dla materia³ów, urz±dzeñ, elementów wyposa¿enia. Dopuszcza siê zastosowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” polegaj±cych na zastosowaniu innych materia³ów, urz±dzeñ, elementów wyposa¿enia ni¿ podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów, w³a¶ciwo¶ci i standardów nie gorszych ni¿ okre¶lonych w tej dokumentacji. Zastosowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” wymaga uzyskania akceptacji Inwestora. W takiej sytuacji Inwestor wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y, urz±dzenia, elementy wyposa¿enia. Z³o¿one ww. dokumenty bêd± podlega³y ocenie przez Zamawiaj±cego, który sporz±dzi stosown± opiniê. Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów, urz±dzeñ, elementów wyposa¿enia lub ich odrzuceniu z powodu „nie równowa¿no¶ci” zaproponowanych rozwi±zañ. Pod pojêciem „parametry” rozumie siê funkcjonalno¶æ, przeznaczenie, kolorystykê, wymiary, strukturê, rodzaj materia³u, kszta³t, wielko¶æ, bezpieczeñstwo u¿ytkowania, wytrzyma³o¶æ
oraz pozosta³e parametry przypisane poszczególnym materia³om, urz±dzeniom, elementom wyposa¿enia podanym w niniejszym OPZ.
8) W dniu zawiadomienia o gotowo¶ci do odbioru Wykonawca przedstawi tabelaryczne zestawienie elementów dostawy z podzia³em na pomieszczenia, w których to wyposa¿enie ma zostaæ umieszczone. Zestawienie to bêdzie obejmowa³o ilo¶æ, cenê netto i brutto elementów dostawy.
9) Elementy dostawy zostan± przywiezione przez Wykonawcê z³o¿one.
10) Wszelkie prace: wy³adunkowe, monta¿owe itp. bêd± mo¿liwe w godz. od 7:00 do 15:00 w dni robocze.
11) Po zakoñczonej dostawie, przed odbiorem koñcowym Wykonawca uprz±tnie po sobie wszelkie opakowania, folie etc.
12) W trakcie odbioru przedmiotu dostawy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, zawieraj±cej m. in. atesty, certyfikaty, karty techniczne wszystkich asortymentów dostarczonego wyposa¿enia, która opatrzona bêdzie spisem tre¶ci i której elementy bêd± uszeregowane zgodnie z uproszczonym zestawieniem rzeczowo-ilo¶ciowym opracowanym na podstawie Za³±cznika nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³uw postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.:
W zakresie wiedzy i do¶wiadczenia - Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem by³a dostawa mebli przedszkolnych, szkolnych lub biurowych o warto¶ci brutto minimum 80 tysiêcy z³otych brutto ka¿da.
Dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten nie bêdzie podlegaæ sumowaniu. Oznacza to, i¿ realizacj± wymaganej liczby dostaw powinien wykazaæ siê co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Projektowane postanowienia umowy, za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: PLATFORMAZAKUPOWA.PL
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy wyklucza :a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
d) Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 p.z.p
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposa¿enia do Urzêdu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestêpczo¶ci Zarz±d w Szczecinie
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
- Dostawa i monta¿ mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera In¿yniera"
wiêcej: Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.