eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup, dostawa oraz wykonanie prac instalacyjno - budowlanych w zakresie SAP/SSP, oświetlenia ewakuacyjnego, CCTV, SSWiN w tym zabezpieczenia pomieszczeń piwnicznych przed zalaniem



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa oraz wykonanie prac instalacyjno – budowlanych w zakresie SAP/SSP, oświetlenia ewakuacyjnego, CCTV, SSWiN w tym zabezpieczenia pomieszczeń piwnicznych przed zalaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Fundusz Rozwoju Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367105358

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Króla Kazimierza 7 lok. 2

1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 35-061

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pfr-podkarpackie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfr-podkarpackie.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609387

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00606558

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 2 ustawy

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Rozszerzenie przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy wynika z konieczności dostosowania obiektu do wymaganbestetycznych i funkcjonalnych Zamawiającego. Zmiana ta mieści się w granicach dozwolonych niewielkich zmian, zgodnie z art. 455 ust. 2 PZP.

Po zmianie:
Wymiana części urządzeń na inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Strony postanowiły rozszerzyć zakres Umowy o dodatkowe prace polegające na malowaniu
ścian w obiekcie Króla Kazimierza 7 lok. 2, 35-061 Rzeszów (korytarz oraz przedsionekparter).

Po zmianie:
Po zapoznaniu się z dokumentacją w zakresie wymiany urządzeń - sprzętu przeciwpożarowego producenta Schrack Seconet na Polon Alfa oraz sprzętu SSWIN producenta JABLOTRON (wersja 2022)
na GENEVO (wersja 2024) na podstawie par. 11 ust. 1 pkt 4)
Umowy, postanowiono wyrazić zgodę na zamianę sprzętu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Wystąpieniem opóźnień w dostawie telewizora po stronie Dostawcy, na co Wykonawca nie miał wpływu.

Po zmianie:
Strony postanawiają rozszerzyć zakres Umowy o dodatkowe prace polegające na malowaniu ścian w obiekcie Króla Kazimierza 7 lok. 2, 35-061 Rzeszów (korytarz oraz przedsionek
parter).
2. Zakres dodatkowych prac obejmuje:
- Przygotowanie powierzchni ścian do malowania;
- Malowanie ścian zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
- Wszelkie prace wykończeniowe niezbędne do realizacji malowania ścian.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia na dzień 15.11.2024

Po zmianie:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia na dzień 15.11.2024 r. Rozszerzenie zakresu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
1000

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
1230,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.