eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieniężnoDostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170997702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Pieniężno

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-520

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgbppien@wbp.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miejskabiblioteka.pieniezno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3db54ab4-8e65-48a2-ab29-3a46c59c2668

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db54ab4-8e65-48a2-ab29-3a46c59c2668

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00430503/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MB.226.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281163,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oraz montaż mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39112000-0 - Krzesła

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 249563,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oraz montaż mebli do Galerii na Dworcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39141300-5 - Szafy

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 31600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 19.11.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Arbor Meble Sp. z o.o., ul. Hutnicza 125, 85-873 Bydgoszcz. Informacja o wyborze oferty została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz została przesłana do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

Wykonawca Arbor Meble Sp. z o.o. w odpowiedzi na otrzymaną informację, poinformował Zamawiającego w dniu 20.11.2024 r., że nie będzie w stanie podpisać umowy, w związku z tym Zamawiający uznał, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy p.z.p. Należy również zaznaczyć, iż w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dysponował inną ofertą jednakże z uwagi na fakt, że jej kwota znacznie przekroczyła kwotę jaką Zamawiający miał przeznaczoną na realizację zamówienia, Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert.
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy p.z.p., który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.11.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia – część II, w wysokości 38 868,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu dla części II złożono 2 oferty:
Oferta nr 1 - Stolarstwo ART.-WOOD Marek Rankau, ul. Krośnieńska 1, 11-130 Orneta– oferta odrzucona;
Oferta nr 2 - Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa
Cena brutto oferty – 154 897,53 zł.

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.