Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565283/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00572758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170997702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Pieniężno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgbppien@wbp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miejskabiblioteka.pieniezno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3db54ab4-8e65-48a2-ab29-3a46c59c26681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db54ab4-8e65-48a2-ab29-3a46c59c2668
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00430503/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie oraz do Galerii na Dworcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MB.226.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281163,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oraz montaż mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 249563,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oraz montaż mebli do Galerii na Dworcu.4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 31600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 19.11.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Arbor Meble Sp. z o.o., ul. Hutnicza 125, 85-873 Bydgoszcz. Informacja o wyborze oferty została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz została przesłana do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
Wykonawca Arbor Meble Sp. z o.o. w odpowiedzi na otrzymaną informację, poinformował Zamawiającego w dniu 20.11.2024 r., że nie będzie w stanie podpisać umowy, w związku z tym Zamawiający uznał, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy p.z.p. Należy również zaznaczyć, iż w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dysponował inną ofertą jednakże z uwagi na fakt, że jej kwota znacznie przekroczyła kwotę jaką Zamawiający miał przeznaczoną na realizację zamówienia, Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert.
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy p.z.p., który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 05.11.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia – część II, w wysokości 38 868,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu dla części II złożono 2 oferty:
Oferta nr 1 - Stolarstwo ART.-WOOD Marek Rankau, ul. Krośnieńska 1, 11-130 Orneta– oferta odrzucona;
Oferta nr 2 - Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa
Cena brutto oferty – 154 897,53 zł.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.