eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiŚwiadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/984640

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84a14d7-be3c-4401-8a51-0a205d7d2ed4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066504/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski- etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Programy rozwojowe szkół w Gminie Międzyrzec Podlaski” realizowanego w ramach Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.46.2024.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61514,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. 4.2.1. Część 1 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Krzewicy, Krzewica 44, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

4.5.5.) Wartość części: 3798,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. Część 2 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 1 lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanego w ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.5.) Wartość części: 26793,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. Część 3 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Halasach, Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.5.) Wartość części: 15940,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. Część 4 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Rogoźnicy, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.5.) Wartość części: 9215,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. Część 5 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2; 21-560 Międzyrzec Podlaski.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

4.5.5.) Wartość części: 1922,43 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. Część 6 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, Rzeczyca ul. Gościniec 74; 21-560 Międzyrzec Podlaski.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

4.5.5.) Wartość części: 1922,43 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. Część 7 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu, Tłuściec 112.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
2.1 Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2.2 Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
2.3 Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
2.4 Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
2.5 Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
5) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
2.6 Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

4.5.5.) Wartość części: 1922,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 1 postępowania wpłynęły 3 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 2 i 3 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 2 postępowania wpłynęły 3 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 2 i 3 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 3 postępowania wpłynęły 3 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 2 i 3 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 4 postępowania wpłynęły 2 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 5 postępowania wpłynęły 3 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 2 i 3 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 6 postępowania wpłynęły 2 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części 7 postępowania wpłynęły 4 oferty, które podlegają odrzuceniu. Oferta nr 1, 2 i 3 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.