Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539093/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00541441/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć praktycznych mających na celu podnoszenie świadomości ekologicznej ludności oraz wiedzy na temat działań związanych z ratowaniem życia ludzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/15351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć praktycznych mających na celu podnoszenie świadomości ekologicznej ludności oraz wiedzy na temat działań związanych z ratowaniem życia ludzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b14979cd-3add-41e6-b292-cb7795991bc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, w ramach projektu o nazwie „Rozwój systemu ratowniczo-gaśniczego, w tym doposażenie w sprzęt 29 OSP odpowiedzialnych za prowadzenie akcji ratowniczych i usuwaniu skutków zjawisk katastrofalnych oraz podnoszenie świadomości ekologicznej ludności, z woj. Wielkopolskiego.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI NR 1:Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 jest przeprowadzenie praktycznych zajęć dla organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych.
Zajęcia praktyczne w formie szkolenia przeprowadzone zostaną dla 50 osób z organizacji społecznych w 5 grupach szkoleniowych po 10 osób.
Każde szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.), łącznie 16 godzin szkoleniowych, w okresie od 25.10.2024 roku do 20.12.2024 r.
Zajęcia odbywać będą się w wybranych dniach tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach dopołudniowych lub popołudniowo – wieczornych, w zależności od możliwości czasowych uczestników projektu.
W trakcie szkolenia zaplanowane są trzy przerwy: dwie przerwy 15 minutowe oraz jedna przerwa 30 minutowa.
MIEJSCE REALIZACJI SZKOLENIA:
Realizacja szkolenia odbędzie się w województwie wielkopolskim: na terenie 5 różnych powiatów (wybranych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym) z 25 powiatów objętych projektem, tj. chodzieski, czarnkowsko-trzcianecki, gnieźnieński, gostyński, grodziski, jarociński, kaliski, kępiński, kolski, koniński, kościański, leszczyński, międzychodzki, ostrowski, pilski, Poznań, rawicki, słupecki, szamotulski, średzki, turecki, wągrowiecki, wolsztyński, wrzesiński, złotowski.
PROGRAM SZKOLENIA:
Zajęcia praktyczne - obejmuje tematykę z obszaru:
• rodzaje zjawisk pogodowych i ich rozpoznawanie;
• sposoby racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych;
• ochrony-GOZ;
• przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych;
• źródła pozyskania informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach;
• informacje na temat systemu ratownictwa, w tym roli OSP i organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych;
• 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.
Sale szkoleniowe zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.
Wymagania co do sal, które zapewni Wykonawca:
• powierzchnia min. 40 m2 ;
• sala z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt techniczny i audiowizualny: projektor multimedialny, laptop oraz ekran, flipchart, flamastry lub tablice tradycyjne, sala musi mieć dostęp do internetu bezprzewodowego;
• sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, musi być ogrzewana (w okresie zimowym);
• sala musi mieć dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia sali do potrzeb prezentacji multimedialnych oraz możliwość zapewnienia oświetlenia sztucznego;
• sala musi posiadać zaplecze sanitarne;
• sala musi posiadać stoły i krzesła dla wszystkich uczestników szkolenia oraz dla trenerów;
• sala oraz budynek, w którym się znajduje, musi zapewniać dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową tj. dostosowanie architektoniczne dla niepełnosprawnych oraz etykiety społeczne);
• wszystkie miejsca, w których będą odbywać się szkolenia będą odpowiednio oznakowane przez Wykonawcę (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego);
• w każdym miejscu, w którym będzie odbywać się szkolenie zostanie zapewniony taki sam standard sal (nie gorszy).
CELEM SZKOLENIA JEST:
Realizacja szkoleń przełoży się na wzrost wiedzy mieszkańców Województwa Wielkopolskiego z zakresu zmian klimatycznych i ich skutków, ekologicznego podejścia do otoczenia środowiskowego, udzielania pomocy ratowniczej, w szczególności w nagłych przypadkach pogodowych i katastrof, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństw w wielkopolskich gminach. Ponadto pozwoli na zdobycie wiedzy - pozyskanie informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach, racjonalnego korzystania ze środowiska, informacje na temat systemu ratownictwa, w tym roli OSP i organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych oraz nabędą kompetencje z kompetencji z 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
• Sporządzenia dokumentacji:
o listy obecności,
o dziennik zajęć,
o protokół z przeprowadzonych testów,
• przeprowadzenie testów wiedzy przed i po prowadzeniu szkoleń - badające stopień uzyskanej wiedzy i stopień przygotowania do świadczenia usług.
Podczas prowadzenia szkoleń Wykonawca zna i wykorzystuje różne metody dydaktyczne m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie uzależniona od faktycznej liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych.
Wstępny harmonogram realizacji szkoleń będzie ustalany z Wykonawcą najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy
Szkolenia będą realizowane na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych. Materiały te muszą uwzględniać szczegółowy sposób prowadzenia szkoleń uwzględniając wymagania Zamawiającego i indywidualne potrzeby Uczestników projektu, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.
Wykonawca na bieżąco będzie monitorować postępy w nauce. Wykonawca opracuje i przeprowadzi wśród Uczestników projektu test sprawdzający ich poziom wiedzy przed i po szkoleniach. Uczestnicy projektu otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną z prowadzeniem szkolenia w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym szkoleniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca niezwłoczne przekazywać będzie w formie telefonicznej lub e-mail informacje o frekwencji uczestników na szkoleniu (w tym o absencji Uczestników projektu);
Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem.
4. Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia/zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 14900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI NR 2Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 jest przeprowadzenie działań szkoleniowych prowadzonych przez organizacje społeczne w zakresie edukacji i wzorców zachowań w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków oraz ochrony środowiskowej oraz 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.
Szkolenie zaplanowano na 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.), rozłożonych na 2 dni, łącznie 16 godzin w każdej grupie w okresie od 25.10.2024 roku do 20.12.2024 r. Szkolenia zostaną przeprowadzone w 30 grupach po 10 osób. Szkolenia odbędą się łącznie dla 300 mieszkańców z 25 powiatów, 29 gmin projektowych województwa wielkopolskiego. , w których znajdują się OSP objęte niniejszym projektem, tj. chodzieski (OSP Szamocin), czarnkowsko-trzcianecki (OSP Wieleń), gnieźnieński (OSP Trzemeszno), gostyński (OSP Babkowice), grodziski (OSP Kamieniec), jarociński (OSP Jaraczewo), kaliski (OSP Blizanów, OSP Tłokinia Wielka), kępiński (OSP Słupia pod Kępnem), kolski (OSP Dąbie), koniński (OSP Kuchary Kościelne, OSP Wilczyn), kościański (OSP Głuchowo), leszczyński (OSP Lipno), międzychodzki (OSP Lubosz), ostrowski (OSP Czekanów), pilski (OSP Szydłowo, OSP Osiek n/Notecią), Poznań (OSP Poznań-Głuszyna), rawicki (OSP Bojanowo), słupecki (OSP Trąbczyn, OSP Wilczna), szamotulski (OSP Brodziszewo), średzki (OSP Krzykosy), turecki (OSP Głuchów), wągrowiecki (OSP Łekno), wolsztyński (OSP Przemęt), wrzesiński (OSP Lisewo), złotowski (OSP Lipka).
Szkolenia będą się odbywać w wybranych dniach tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach dopołudniowych lub popołudniowo – wieczornych, w zależności od możliwości czasowych uczestników projektu. W trakcie szkolenia zaplanowane są trzy przerwy: dwie przerwy 15 minutowe oraz jedna przerwa 30 minutowa.
MIEJSCE REALIZACJI SZKOLENIA:
Realizacja szkolenia odbędzie się w województwie wielkopolskim; na terenie powiatów ustalonych przez Wykonawcę z Zamawiającym, tak, aby uczestnikom projektu z 25 powiatów, 29 gmin projektowych województwa wielkopolskiego skrócić, jak najbardziej drogę przejazdu na szkolenie.
25 powiatów, w których znajdują się OSP objęte niniejszym projektem, to powiat: chodzieski (OSP Szamocin), czarnkowsko-trzcianecki (OSP Wieleń), gnieźnieński (OSP Trzemeszno), gostyński (OSP Babkowice), grodziski (OSP Kamieniec), jarociński (OSP Jaraczewo), kaliski (OSP Blizanów, OSP Tłokinia Wielka), kępiński (OSP Słupia pod Kępnem), kolski (OSP Dąbie), koniński (OSP Kuchary Kościelne, OSP Wilczyn), kościański (OSP Głuchowo), leszczyński (OSP Lipno), międzychodzki (OSP Lubosz), ostrowski (OSP Czekanów), pilski (OSP Szydłowo, OSP Osiek n/Notecią), Poznań (OSP Poznań-Głuszyna), rawicki (OSP Bojanowo), słupecki (OSP Trąbczyn, OSP Wilczna), szamotulski (OSP Brodziszewo), średzki (OSP Krzykosy), turecki (OSP Głuchów), wągrowiecki (OSP Łekno), wolsztyński (OSP Przemęt), wrzesiński (OSP Lisewo), złotowski (OSP Lipka).
PROGRAM SZKOLENIA:
Szkolenie obejmie tematykę z obszaru edukacji i wzorców zachowań:
1) w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków, w tym: rodzaje zjawisk pogodowych i ich rozpoznawanie; źródła pozyskania informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach; informacje na temat systemu ratownictwa, w tym roli OSP i organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych;
2) ochrony środowiskowej:
• sposoby racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych;
• ochrony-GOZ;
• przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych.
3) 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.
Sale szkoleniowe zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.
Wymagania co do sal, które zapewni Wykonawca:
1) powierzchnia min. 40 m2 ;
2) sala z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt techniczny i audiowizualny: projektor multimedialny, laptop oraz ekran, flipchart, flamastry lub tablice tradycyjne, sala musi mieć dostęp do internetu bezprzewodowego;
3) sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, musi być ogrzewana (w okresie zimowym);
4) sala musi mieć dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia sali do potrzeb prezentacji multimedialnych oraz możliwość zapewnienia oświetlenia sztucznego;
5) sala musi posiadać zaplecze sanitarne;
6) sala musi posiadać stoły i krzesła dla wszystkich uczestników szkolenia oraz dla trenerów;
7) sala oraz budynek, w którym się znajduje, musi zapewniać dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. dostosowanie architektoniczne dla niepełnosprawnych oraz etykiety społeczne);
8) wszystkie miejsca, w których będą odbywać się szkolenia będą odpowiednio oznakowane przez Wykonawcę (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego);
9) w każdym miejscu, w którym będzie odbywać się szkolenie zostanie zapewniony taki sam standard sal (nie gorszy).
CELEM SZKOLENIA JEST:
Realizacja szkoleń pozwoli mieszkańców Wielkopolski na wzrost wiedzy z zakresu zmian klimatycznych i ich skutków, ekologicznego podejścia do otoczenia środowiskowego, udzielania pomocy ratowniczej, w szczególności w nagłych przypadkach pogodowych i katastrof, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństw w wielkopolskich gminach. Ponadto pozwoli na zdobycie wiedzy z zakresu: rodzajów zjawisk pogodowych i ich rozpoznawania, sposobów racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych, ochrony i przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych, wzorców zachowań w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków oraz ochrony środowiskowej oraz kompetencji z 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Sporządzenia dokumentacji:
• listy obecności,
• dziennika zajęć,
• protokół z przeprowadzonych testów,
2) przeprowadzenie testów wiedzy przed i po prowadzeniu szkoleń;
Podczas prowadzenia szkoleń Wykonawca zna i wykorzystuje różne metody dydaktyczne m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie uzależniona od faktycznej liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych.
Wstępny harmonogram będzie ustalany z Wykonawcą najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy.
Wykonawca będzie wykonywał swoją pracę w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z wymaganiami projektowymi i ustalonym harmonogramem między Zamawiającym, a Wykonawcą.
Szkolenia będą realizowane na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych. Materiały te muszą uwzględniać szczegółowy sposób prowadzenia szkoleń uwzględniając wymagania Zamawiającego i indywidualne potrzeby Uczestników projektu, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.
Wykonawca na bieżąco będzie monitorować postępy w nauce. Wykonawca opracuje i przeprowadzi wśród Uczestników projektu test sprawdzający ich poziom wiedzy przed i po szkoleniach. Uczestnicy projektu otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną z prowadzeniem szkolenia w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym szkoleniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca niezwłoczne przekazywać będzie w formie telefonicznej lub e-mail informacje o frekwencji uczestników na szkoleniu (w tym o absencji Uczestników projektu);
Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem.
4. Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia/zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 109500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18327 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18327 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18327 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEDMAX.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369793658
7.3.3) Ulica: Sokołowska 47C
7.3.4) Miejscowość: Sokołów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18327 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Ofiarom Wypadków Komunikacyjnych i Zdarzeń Losowych "Ratujmy Życie"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300154633
7.3.3) Ulica: Poznańska 18
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa żywienia pacjentów w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu
- Sukcesywna dostawa posiłków regeneracyjnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.