Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222181/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00244597/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00247841/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00249606/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego celem podniesienia standardów opieki nas młodymi pacjentami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 828 40 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpitalpediatryczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,157887,15349a675d241a4f8b90a1b0ff333099.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego celem podniesienia standardów opieki nas młodymi pacjentami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17096daf-d5d8-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071049/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego celem podniesienia standardów opieki nad młodymi pacjentami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.TZP.250.TP2.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1245747,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie nr V Szpitala Pediatrycznego.Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 1-51 do opisu przedmiotu zamówienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zakresem rzeczowym i dokumentacją techniczną.
Zamówienie dla Zadania 1 nie uwzględnia elementów kontroli dostępu w obrębie oddziału, z kolei dostawa i montaż oświetlenia w sufitach kasetonowych stanowi zamówienie w ramach prawa opcji.
Zakres rzeczowy dla Zadania nr 1 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie nr V Szpitala Pediatrycznego zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną obejmuje:
1) montaż i instalacja klimatyzacji;
2) montaż instalacja wentylacji mechanicznej;
3) montaż sufitów kasetonowych z uwzględnieniem oświetlenia nocnego w pokojach chorych;
4) instalacja nowych drzwi wejściowych do Pawilonu nr V umożliwiających integrację z systemem przeciwpożarowym i spełniających warunki termoizolacyjne; (poprzez instalację nowych drzwi wejściowych rozumie się m.in. wymianę skrzydeł drzwi na nowe oraz renowację łuku nad skrzydłami z uwagi na zachowanie walorów zabytkowych).
5) wydzielenie w obrębie klatki schodowej dodatkowych drzwi dla poprawy bezpieczeństwa pacjenta;
6) modernizacja pomieszczeń, roboty konieczne do wykonania po montażu instalacji (m.in. bruzdowanie ścian pod prowadzenie instalacji, przewierty i przekucia pod prowadzenie instalacji klimatyzacji, wentylacji, uzupełnienia tynków w miejscach bruzdowania pod instalacje, malowanie, renowacja istniejącej posadzki);
7) wymalowania ścian, a także montaż odbojnic we wskazanych przez użytkownika miejscach;
8) utylizację odpadów oraz wszystkich niezbędnych czynności do realizacji zamówienia;
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 627747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Adaptacja wydzielonego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie usługi oraz roboty opisane w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:
1) Etap I:
a) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej koncepcji realizacji zadania,
b) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży wraz z koniecznymi uzgodnieniami i decyzjami;
2) Etap II:
a) wykonanie robót budowalnych.
Zakres rzeczowy dla Zadania nr 2 Adaptacja wydzielonego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje m.in.:
1) wykonania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie przedmiotowego zamówienia w oparciu o m.in. dokumentację geotechniczną i lokalne warunki klimatyczne;
2) budowa bezpiecznego – w wykonawstwie i eksploatacji – ogrodzenia terenu dostosowanego dla Pacjentów Oddziału wraz z bramami z ich zasilaniem i automatyką;
3) budowa ogrodu terapeutycznego m.in. nawierzchni i ścieżek spacerowych z obrzeżami, placykami i ławkami wśród niskiej zieleni ozdobnej do prowadzenia zajęć terapeutycznych i aktywności na świeżym powietrzu;
4) zagospodarowanie zieleni w postaci trawników, zieleni wysokiej oraz grządek do uprawy roślin przez pacjentów;
5) jeśli to konieczne - w granicach opracowania określonej w dokumentacji projektowej wycinki drzew, ochronę drzew w świetle koron drzew, wykonanie nasadzeń;
6) utylizację odpadów oraz wszystkich niezbędnych czynności do realizacji zamówienia,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71352000-0 - Usługi badania podłoża
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 618000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986795,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986795,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532513866
7.3.3) Ulica: Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986795,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684653,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1133818,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684653,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532513866
7.3.3) Ulica: Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Błeszyńska Elżbieta "KREATOR" Studio Projektowe ul. Gen. Sikorskiego 12, 44-120 Pyskowice - 1) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej koncepcji realizacji zadania, 2) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży wraz z koniecznymi uzgodnieniami i decyzjami
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684653,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemów SIEM i SOAR - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu usługowo-handlowego w budynku przy ul. 11 Listopada 78-80 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - etap II.
- Świadczenie kompleksowej usługi ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Nowe drzewa i krzewy dla Pragi"
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.