Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557693/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej śmieciarki jednokomorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120617294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilno 224
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-326
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@korzenna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pukkorzenna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99bee32f-ea34-487a-92ce-b23e055155531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej śmieciarki jednokomorowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99bee32f-ea34-487a-92ce-b23e05515553
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK-6/2024/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego korzystania w ramach umowy leasingu operacyjnego na umówione raty leasingowe,
w okresie obowiązywania umowy leasingu, od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu (fabrycznie nowa śmieciarka jednokomorowa). Parametry techniczno-użytkowe podane w niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej śmieciarki jednokomorowej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku Nr l do SWZ-OPZ.
- Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ.
- Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Treść Oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi
w dokumentach zamówienia.
3. Wymagania oraz warunki leasingu:
1) Dostawa kompletnego przedmiotu leasingu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia, do siedziby Zamawiającego (PUK Korzenna w Mogilnie, Mogilno 224).
2) Leasing operacyjny.
3) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym prowadzone będą w PLN (złotych polskich).
4) Czynsz inicjalny (opłata wstępna): 45% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT, płatna w terminie do 7 dni od daty podpisania Umowy Leasingu.
5) Czas trwania umowy leasingu: 24 miesięcy + wykup.
6) Raty leasingowe równe.
7) Terminy płatności rat leasingowych będą określone w umowie leasingu.
8) Wartość resztowa (wykup): max. 20% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT (po wpłacie wartości resztowej wykupu oraz wszelkich należności wynikających z umowy leasingu prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego), płatna po przekazaniu Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji, dotyczącej zakończenia umowy oraz wysokości wartości resztowej (wykupu) oraz terminu do jego uiszczenia. Faktura wykupowa oraz oświadczenie o przeniesieniu własności zostaną przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu umowy leasingu.
9) Wysokość poszczególnych rat leasingowych ustalona o stałą stopę procentową.
10) Zamawiający zobowiązuje się do ubezpieczenia (OC, AC, NW) przedmiotu leasingu we własnym zakresie, od dnia rejestracji przedmiotu w Wydziale Komunikacji do czasu wykupu. Beneficjentem polis, dotyczących przedmiotu leasingu, będzie Wykonawca.
11) Odpisów amortyzacyjnych od przedmiotu umowy dokonuje Wykonawca.
12) Z chwilą udostępnienia Zamawiającemu przedmiotu leasingu, odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego.
13) Dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru końcowego, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków, w celu sprawnego przeprowadzenia odbioru.
Zamawiający akceptuje ogólne warunki leasingu pod warunkiem, iż nie będą one sprzeczne z postanowieniami niniejszej SWZ oraz umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905394,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905394,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 905394,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PKO Leasing S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GP TRUCK TRADING S.C. Grzegorz Kądziela, Agnieszka Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251735694
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 36
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-116
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 905394,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową bramową dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego skrzyniowego z funkcją wywrotki
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.