Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Zespołu Szkół w Widawie w sezonie grzewczym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934571
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Widawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-170
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436721034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@widawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.widawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.widawa.pl/procurements/41/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Zespołu Szkół w Widawie w sezonie grzewczym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a91b809-b702-46ac-9491-b4c8fe220555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060931/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z dostawą oleju opalowego do Zespołu Szkół w Widawie w sezonie grzewczym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.S.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół w Widawie ul. Wieluńska 17, 98 - 170 Widawa NIP 8311577705, Regon: 100081722 Prowadzący postępowanie Pełnomocnik Zamawiającego Gmina Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10; 98-170 Widawa prowadzi postępowanie na podstawie art. 37 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz zawartego porozumienia z dnia 3 października 2024 r. na dostawę oleju opałowego na sezon grzewczy 2024/2025 dla Zespołu Szkół w Widawie. Szacowana ilość oleju opałowego 55 000 litrów ma charakter orientacyjny. Dostarczony olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2020-2012 lub równoważną o parametrach nie gorszych niż określone poniżej:
Gęstość w temperaturze 15°C max. 860 kg/m³
Wartość opałowa min. 42,6 KJ/kg
Temperatura zapłonu min. 56°C
Temperatura płynięcia max. -20°C
Lepkość kinetyczna w temp. 20°C max. 6 mm²/s
Zawartość siarki max. 0,1% (m/m)
Zawartość wody max. 200 mg/kg
Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209985,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218035,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209985,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-OIL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304793
7.3.3) Ulica: Monice 3
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209985,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy oleju grzewczego z dowozem na potrzeby Zespołu Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej, Ostromecku i Czarżu w 2025 roku
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
- "Świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Paradyż na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku 2025
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w 2025 r.
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2025 ROKU DO 31.12.2025 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.