eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaSukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc4691a0-18c1-4856-8804-02ae9619170c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc4691a0-18c1-4856-8804-02ae9619170c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.47.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 617777,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) część I: rejon nr 1 – sołectwo Przewłoka (części składowe: Przewłoka, Orzechowo, Zapadłe)
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II rejon nr 2 – sołectwo Grabno, rejon nr 19 – sołectwo Zimowiska, rejon nr 4 – sołectwo Charnowo, rejon nr 5 – sołectwo Niestkowo, rejon nr 17 – sołectwo Machowino
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) część III rejon nr 3 – sołectwo Wodnica, rejon nr 6 – sołectwo Lędowo (części składowe: Lędowo, Modła, Lędowo – Osiedle, Modlinek)
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) część IV rejon nr 7 – sołectwo Duninowo (części składowe: Duninowo, Duninówko),
rejon nr 10 – sołectwo Zaleskie (części składowe: Zaleskie, Zabłocie), rejon nr 11 – sołectwo Pęplino)
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V rejon nr 8 – sołectwo Starkowo (części składowe: Starkowo, Krężołki, Golęcino), rejon nr 9 – sołectwo Możdżanowo
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VI rejon nr 12 – sołectwo Rowy, rejon nr 13 – sołectwo Dębina
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VII rejon 14 – sołectwo Objazda (części składowe: Objazda, Bałamątek), rejon nr 15 – sołectwo Gąbino (części składowe: Gąbino, Dominek, Osieki Słupskie)
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VIII rejon nr 16 – sołectwo Wytowno (części składowe: Wytowno, Dalimierz Przewłocki), rejon nr 18 – sołectwo Machowinko (części składowe: Machowinko, Poddąbie, Redwanki).
Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;
1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,
2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług; jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o planowanym przystąpieniu do prac;
3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);
4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości;
5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części przedmiotu zamówienia.
Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,
- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,
- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),
Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.
Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).
Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.
Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.
Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77222,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak Ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2024 r. poz. 1320) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację w/w zadania wynosi 83.400,00 zł brutto.
W związku z powyższym, zgodnie z wskazanym w/w przepisie cyt. "cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".
Kwota Wykonawcy: 84.024,00

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84024,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84024,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.