Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545509/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych oraz szkoleń dla odbiorców wskazanych przez Oddział Wojewódzki Związku OSP Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/15511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych oraz szkoleń dla odbiorców wskazanych przez Oddział Wojewódzki Związku OSP Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8433dfca-fe67-4c1d-a09c-268b074d42a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, w ramach projektu "Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)”. Zamówienie współfinansowane z dotacji celowej Województwa Wielkopolskiego w ramach programu pn. „Program Rozwoju Ochotniczych Straży Pożarnych w Wielkopolsce na lata 2021-2030”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI NR 1:Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 są działania edukacyjne prowadzone w formie organizacji spotkań informacyjno-edukacyjnych, zorganizowanych w latach: 2024, 2025, 2026,2027 dla osób powyżej 16 roku życia, w sześciu ośrodkach szkoleniowych znajdujących się w 6 subregionach województwa wielkopolskiego: kaliskim, konińskim, leszczyńskim, pilskim, poznańskim, Poznań (siedziba OW ZOSP RP) województwa wielkopolskiego przez 4 lata: 2024, 2025, 2026, 2027.
CELE:
Wśród mieszkańców województwa wielkopolskiego nastąpi:
• Wzrost świadomości i postaw w zakresie edukacji i wzorców zachowań w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków oraz ochrony środowiskowej;
• Poprawa wiedzy, postaw i świadomości w zakresie: racjonalnego reagowania, korzystania z zasobów środowiskowych oraz ochrony i przeciwdziałania skutkom zmian klimatycznych;
• Wzrost umiejętności i wiedzy w zakresie prawidłowego reagowania w sytuacjach zagrożenia i utraty ludzkiego życia;
• Wzrost bezpieczeństwa.
FORMA DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH:
• Prowadzone w formie organizacji spotkań informacyjno – edukacyjnych. Spotkanie będzie miało charakter teoretyczny i praktyczny – prowadzone będą mini-kursy, w tym związane z ratownictwem człowieka, obsługą aplikacji PIERWSZY RATOWNIK (w momencie funkcjonowania).
PLANOWANA LICZBA OSÓB OBJĘTYCH WSPARCIEM:
• 12 grup, łącznie dla ok. 400 osób (25-40 osób w jednej grupie), w zależności od subregionu.
WIEK UCZESTNIKÓW:
• Powyżej 16 roku życia.
MIEJSCE REALIZACJI:
Obszar województwa wielkopolskiego został podzielony w projekcie na 6 subregionów przypisanych do określonych 6 ośrodków szkoleniowych – w każdym subregionie znajduje się 1 ośrodek szkoleniowy, w którym odbywać będą się działania edukacyjne:
1. Siedziba OW ZOSP RP Poznań
Oddział Wojewódzki ZOSP RP Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka, adres: ul. Norwida 14, 60-867 Poznań
2. Subregion Kaliski: powiaty: Jarociński, Kaliski, Kępiński, Krotoszyński, Ostrowski, Ostrzeszowski, Pleszewski, miasto Kalisz
Ochotnicza Straż Pożarna we Wtórku
adres: ul. Szkolna 11B Wtórek, 63-400 Ostrów Wielkopolski
3. Subregion Koniński: powiaty: Kolski, Miasto Konin, Koniński, Słupecki, Turecki
Ochotnicza Straż Pożarna w Słupcy
adres: ul. Ratajczaka 1, 62-400 Słupca
4. Subregion Leszczyński: powiaty: Gostyński, Kościański, Leszczyński, Rawicki, miasto Leszno
Ochotnicza Straż Pożarna we Włoszakowicach
adres: Zalesie 9C, 64-140 Włoszakowice
5. Subregion Pilski: powiaty: Chodzieski, Czarnkowsko - Trzcianecki, Pilski, Wągrowiecki, Złotowski
Ochotnicza Straż Pożarna w Skokach
adres: ul. Parkowa 3, 62-085 Skoki
6. Subregion Poznański: powiaty: Gnieźnieński, Grodziski, Międzychodzki, Nowotomyski, Obornicki, Poznański, Szamotulski, Średzki, Śremski, Wolsztyński, Wrzesiński.
Ochotnicza Straż Pożarna w Trzemesznie
adres: ul. Tumska 6, 62-240 Trzemeszno
Zamawiający udostępnia sale szkoleniowe wraz z wyposażeniem szkoleniowym (ratowniczym) - bez pobierania opłat.
OBSZAR TEMATYCZNY OBEJMIE:
• Przekaz informacji mieszkańcom województwa wielkopolskiego na temat programu PIERWSZY RATOWNIK – otrzymanych od Zamawiającego;
• Przekaz informacji o koordynacji działań ratowników na poziomie subregionów, roli i najaktywniejszych PIERWSZYCH RATOWNIKACH (otrzymanych od Zamawiającego) oraz o zmianach w systemie i sposobach ratownictwa;
• Przekazanie wiedzy, postaw, świadomości i umiejętności w zakresie:
o Racjonalnego reagowania w sytuacjach zagrożenia życia;
o Prawidłowego korzystania z zasobów środowiskowych;
o Ochrony i przeciwdziałania skutkom zmian klimatycznych;
• Promowanie postaw obywatelskich w zakresie niesienia pomocy w wyniku skutków zjawisk katastrofalnych.
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
• Prowadzenia dokumentacji: listy obecności;
• Dostarczenia uczestnikom materiałów informacyjno – edukacyjnych;
• Wystawienia zaświadczenie o uczestnictwie w spotkaniu informacyjno - edukacyjnym;
• Materiały informacyjno - edukacyjne przygotowane zostaną zgodnie ze standardami cyfrowymi WCAG 2.2. oraz z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027
w zakresie informacji i promocji”;
• Zapewnienia przestrzegania Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r. oraz Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 roku.
• Posiadania wiedzy i wykorzystywania różnych metod dydaktycznych m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.
INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
• Szczegółowy terminarz będzie ustalany z Wykonawcą najpóźniej na 2 miesiące przez terminem realizacji spotkania, za wyjątkiem 1 spotkania, które odbędzie się w grudniu 2024r.
• Wykonawca będzie wykonywał swoją pracę w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z wymaganiami projektowym i ustalonym harmonogramem między Zamawiającym, a Wykonawcą.
• Wykonawca pracować będzie na podstawie przygotowanych przez siebie materiałów informacyjno - edukacyjnych. Jednak, musi dopracować szczegółowy sposób prowadzenia spotkań informacyjno-edukacyjnych uwzględniając wymagania Zamawiającego i potrzeby Uczestników projektu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.
• Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną
z przeprowadzeniem spotkania informacyjno - edukacyjnego w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym spotkaniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
• Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym spotkaniem informacyjno - edukacyjnym.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w przebieg realizacji zamówienia na każdym jego etapie i zgłaszania zastrzeżeń oraz sugestii, do stosowania których Wykonawca jest zobowiązany.
• Zamawiający wymaga przeprowadzenia spotkań informacyjno - edukacyjnych w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.
Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI NR 2Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 jest przeprowadzenie szkolenia pn. „Kurs pierwszej pomocy”
w zakresie: klęsk żywiołowych, zjawisk katastrofalnych i ich przeciwdziałaniu oraz sytuacji zagrożenia życia
i udzielania pomocy dla 144 osób wzmacniających system bezpieczeństwa, w tym w szczególności strażaków-ochotników OSP, z woj. wlkp., celem nabycia kompetencji w zakresie pierwszej pomocy.
Szkolenie przewidziano dla 144 osób z województwa wielkopolskiego. Jedno szkolenie będzie trwało 2 dni, po 8 godz. dziennie; łącznie 16 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.). Przeprowadzone zostaną szkolenia w 12 grupach po 12 osób do 28.02.2025 roku.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu szkolenia z powodu braku uzbierania minimalnej liczebności grupy przewidzianej w ust. 2 powyżej. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem.
Szkolenia będą prowadzone przez 2 trenerów/ki jednocześnie.
Uczestnicy szkolenia otrzymają przygotowane przez Wykonawcę materiały szkoleniowe.
Szkolenia będą się odbywać w wybranych dniach tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach dopołudniowych lub popołudniowo – wieczornych, w zależności od możliwości czasowych uczestników projektu. W trakcie szkolenia zaplanowane są dwie przerwy: jedna przerwa 15 minutowa (kawowa) oraz jedna przerwa 30 minutowa (obiadowa).
Miejsce realizacji szkoleń: Województwo wielkopolskie
Na potrzeby realizacji projektu obszar województwa zostanie podzielony na 6 subregionów przypisanych do określonych 6 ośrodków szkoleniowych – w każdym subregionie znajduje się 1 ośrodek szkoleniowy:
• Siedziba OW ZOSP RP Poznań
Oddział Wojewódzki ZOSP RP Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka, adres: ul. Norwida 14, 60-867 Poznań
• Subregion Kaliski: powiaty: Jarociński, Kaliski, Kępiński, Krotoszyński, Ostrowski, Ostrzeszowski, Pleszewski, miasto Kalisz
Ochotnicza Straż Pożarna we Wtórku
adres: ul. Szkolna 11B Wtórek, 63-400 Ostrów Wielkopolski
• Subregion Koniński: powiaty: Kolski, Miasto Konin, Koniński, Słupecki, Turecki
Ochotnicza Straż Pożarna w Słupcy
adres: ul. Ratajczaka 1, 62-400 Słupca
• Subregion Leszczyński: powiaty: Gostyński, Kościański, Leszczyński, Rawicki, miasto Leszno
Ochotnicza Straż Pożarna we Włoszakowicach
adres: Zalesie 9C, 64-140 Włoszakowice
• Subregion Pilski: powiaty: Chodzieski, Czarnkowsko - Trzcianecki, Pilski, Wągrowiecki, Złotowski
Ochotnicza Straż Pożarna w Skokach
adres: ul. Parkowa 3, 62-085 Skoki
• Subregion Poznański: powiaty: Gnieźnieński, Grodziski, Międzychodzki, Nowotomyski, Obornicki, Poznański, Szamotulski, Średzki, Śremski, Wolsztyński, Wrzesiński.
Ochotnicza Straż Pożarna w Trzemesznie
adres: ul. Tumska 6, 62-240 Trzemeszno
Sale wraz z wyposażeniem zapewni Zamawiający bez pobierania dodatkowych opłat.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi
w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.
Program szkolenia:
Realizowany program – powstały w oparciu o aktualne międzynarodowe wytyczne ILCOR (w oparciu o zalecenia Europejskiej Rady Resuscytacji).
„Kurs pierwszej pomocy” – obejmuje tematykę z obszaru bezpieczeństwa i udzielania pomocy:
• klęsk żywiołowych (rodzaje zjawisk pogodowych i ich rozpoznawanie;)
• zjawisk katastrofalnych i im przeciwdziałaniu (sposoby racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych; ochrony-GOZ, przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych);
• sytuacjom zagrożenia życia (źródła pozyskania informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach)
• 6 modułów ratowniczych:
RKO, AED: rozpoznanie NZK, użycie maski RKO, Resuscytacja Krążeniowo-Odechowa, użycie defibrylatora AED,
pediatryczny: RKO u niemowląt, RKO z użyciem AED u Dzieci, zadławienia u niemowlęta i dzieci,
krwotoki: ucisk bezpośredni, ucisk bezpośredni+opaska, inne krwotoki (krwotok z nosa, bandażowanie głowy itp.),
pilna pomoc: zadławienia (ćwiczenia z ActFast), nieprzytomny/drgawki (ćwiczenia pozycja boczna), zabezpieczenie termiczne poszkodowanego – ćwiczenia z folią NRC,
stany nagłe: zawał mięśnia sercowego/udar mózgu – rozpoznanie udaru, hipoglikemia, duszności, anafilaksja – ćwiczenia EpiPen, inne urazy: złamania, zwichnięcia, oparzenia, zranienia
Metodyka nauczania:
wykładowo-warsztatowa, teoria, ćwiczenia praktyczne: ćwiczenia na fantomach, symulacje, scenariusze, studium przypadków, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik IT i audiowizualnych
Forma zajęć:
ćwiczenia praktyczne: indywidualne i grupowe
CELEM SZKOLENIA JEST:
Realizacja przedmiotowych szkoleń pozwoli mieszkańcom Wielkopolski na wzrost wiedzy z zakresu zmian klimatycznych i ich skutków, ekologicznego podejścia do otoczenia środowiskowego, udzielania pomocy ratowniczej, a w szczególności w nagłych przypadkach pogodowych i katastrof, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństw w wielkopolskich gminach i powiatach.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Prowadzenia dokumentacji:
o listy obecności,
o dziennika zajęć,
o potwierdzenie odbioru wyżywienia,
o protokół z przeprowadzonych testów,
• Przeprowadzenia testów wiedzy przed i po szkoleniu;
• Zapewnienia wyżywienia każdego dnia podczas 1 przerwy kawowej i 1 przerwy obiadowej;
Poczęstunek podczas przerwy kawowej obejmować będzie: kawę, herbatę, cukier, wodę, zabielacz, przekąski słone i słodkie, owoce.
Obiad obejmuje danie dwudaniowe i napój :
o zupa ok. 350 gramów na osobę
o drugie danie ok. 450 gramów na osobę w postaci:
− ziemniaki, sztuka mięsa, surówka* lub
− ryż/kasza, sztuka mięsa, surówka* lub
− pierogi* lub
− naleśniki*.
o napój – sok/nektar lub woda ok. 250 ml.
*Z tym że sztuka mięsa. nie może mieć mniej niż 150 g na osobę, plus ziemniaki lub zamiennie ryż lub zamiennie kasza itp. plus surówka. Drugie danie w postaci pierogów lub naleśników winno posiadać taką samą gramaturę, jak zestaw ze sztuką mięsa. Obiad dwudaniowy dla każdej osoby powinien być ciepły, wyporcjowany, zapakowany w jednorazowe opakowania termiczne z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek; napój zapakowany w jednorazowych, zamkniętych opakowaniach np. butelka jednorazowa, kartonik. Zamawiający dopuszcza możliwość podawania cateringu: obiadu w podgrzewaczach lub termosach na zastawie stołowej (talerze, sztućce, szklanki do napoju). Przy czym Zamawiający zastrzega, że sposób serwowania posiłków z podgrzewacza lub termosu winien odbywać się z przestrzeganiem wszystkich zasad i obowiązujących przepisów prawa z zakresu żywienia.
• Wystawienia zaświadczenie o ukończeniu określonego szkolenia dla każdej osoby indywidualnie.
Podczas prowadzenia szkoleń Wykonawca zna i wykorzystuje różne metody dydaktyczne m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.
Wykonawca w terminie 7 dniu od zawarcia umowy dostarczy uszczegółowiony program szkolenia.
Wykonawca w terminie 7 dni od zaakceptowania przez Zamawiającego uszczegółowionego programu szkolenia dostarczy poniższe materiały dotyczące szkolenia z udzielania pierwszej pomocy składające się z:
• materiałów edukacyjnych opartych na nowoczesnych narzędziach szkoleniowych – dostęp do platformy e-learningowej,
• przedstawić opisowo metodykę szkolenia np. podział na moduły merytoryczne z zakresu wiedzy przekazywanej na kursach Pierwszej Pomocy oraz sposobu demonstracji i przeprowadzania ćwiczeń,
• przedstawić materiały do kursu dla uczestników kursu,
• dostępu do aktualnych materiałów szkoleniowych - baza on-line, platforma e-learningowa.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie uzależniona od faktycznej liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych.
Harmonogram szkoleń zostanie ustalony w ciągu 5 dni od podpisania umowy.
Wykonawca będzie wykonywał swoją pracę w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z wymaganiami projektowymi i ustalonym harmonogramem między Zamawiającym a Wykonawcą.
Szkolenia będą realizowane na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych. Materiały te muszą uwzględniać szczegółowy sposób prowadzenia szkoleń uwzględniając wymagania Zamawiającego i indywidualne potrzeby Uczestników projektu, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.
Wykonawca na bieżąco będzie monitorować postępy w nauce. Wykonawca opracuje i przeprowadzi wśród Uczestników projektu test sprawdzający ich poziom wiedzy przed i po szkoleniach. Uczestnicy projektu otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną z prowadzeniem szkolenia w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym szkoleniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca niezwłoczne przekazywać będzie w formie telefonicznej lub e-mail informacje o frekwencji uczestników na szkoleniu (w tym o absencji Uczestników projektu).
Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem.
Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia/zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 71520 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI NR 3Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 3 jest przeprowadzenie szkolenia pn. „Kurs instruktorski pierwszej pomocy” dla 48 strażaków OSP, którzy wcześniej ukończyli kurs pierwszej pomocy, celem nabycia kompetencji
w zakresie poznania dydaktyki i metodyki nauczania osób dorosłych pierwszej pomocy.
Kurs przewidziano dla 48 strażaków (o których mowa w Ustawie z dnia 17.12.2021r. o ochotniczych strażach pożarnych z póź. zm. Dz. U. 2023.194 z 08.09.2023 r.), którzy wcześniej ukończyli kurs pierwszej pomocy. Szkolenie odbędzie się w 2 grupach po 24 osoby.
Szkolenie będzie odbywało się 2 dni po 8 godzin, łącznie 16 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.). Szkolenie instruktorskie przygotowuje do merytorycznego prowadzenia kursów od strony zastosowanych metod i technik dydaktycznych wykorzystywanych podczas nauki osób dorosłych.
Szkolenia będą prowadzone przez 4 trenerów jednocześnie.
Szkolenia odbywać się będą w wybranych dniach tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach dopołudniowych lub popołudniowo – wieczornych, w zależności od możliwości czasowych uczestników projektu. W trakcie szkolenia zaplanowane są dwie przerwy: jedna przerwa 15 minutowa (kawowa) oraz jedna przerwa 30 minutowa (obiadowa).
Miejsce realizacji szkolenia:
Województwo wielkopolskie; na terenie powiatów ustalonych przez Wykonawcę z Zamawiającym, tak, aby uczestnikom projektu województwa wielkopolskiego skrócić, jak najbardziej drogę przejazdu na szkolenie.
Sale szkoleniowe zapewnia Zamawiający bez pobierania dodatkowych opłat.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi
w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Szkolenie instruktorskie przygotowuje do merytorycznego prowadzenia kursów - od strony zastosowanych metod i technik dydaktycznych wykorzystywanych podczas nauki osób dorosłych. Ponadto, uczy prowadzenia prezentacji, rozwiązywania problemów, przyjmowania informacji zwrotnej do kursantów, budowania scenariuszy ćwiczeniowych oraz znajomości i obsługi sprzętu szkoleniowego do pierwszej pomocy.
Szkolenie Instruktorskie przygotowuje do poprowadzenia Kursów Pierwszej Pomocy zgodnie ze strukturą metodyki nauczania:
• mini teoria (wiedza teoretyczna do lekcji w formie prezentacji i omówienia zagadnienia),
• maxi praktyka (demonstracja Instruktora i ćwiczenia praktyczne kursantów),
• mikro podsumowanie (podsumowanie ćwiczeń).
Metodyka nauczania:
wykładowo-warsztatowa, teoria, ćwiczenia praktyczne: ćwiczenia na fantomach, symulacje, scenariusze, studium przypadków, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik IT i audiowizualnych
Forma zajęć:
ćwiczenia praktyczne: indywidualne i grupowe
CELEM SZKOLENIA JEST:
Realizacja szkoleń pozwoli na wzrost wiedzy i kompetencji osób wzmacniających system bezpieczeństw, w tym
w szczególności strażaków – ochotników (o których mowa w Ust. z dnia 17.12.2021 r. o OSP z póź. zm. Dz.U.2023.194 z 08.09.2023r.) OSP, z województwa wielkopolskiego z zakresu zmian klimatycznych i ich skutków, ekologicznego podejścia do otoczenia środowiskowego, udzielania pomocy ratowniczej, a w szczególności w nagłych przypadkach pogodowych i katastrof, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństw w wielkopolskich gminach i powiatach.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Prowadzenia dokumentacji:
o listy obecności,
o dziennika zajęć,
o potwierdzenie odbioru wyżywienia,
o protokół z przeprowadzonych testów,
• Przeprowadzenia testów wiedzy przed i po szkoleniu;
• Zapewnienia wyżywienia każdego dnia podczas 1 przerwy kawowej i 1 przerwy obiadowej;
Poczęstunek podczas przerwy kawowej obejmować będzie: kawę, herbatę, cukier, wodę, zabielacz, przekąski słone i słodkie, owoce.
Obiad obejmuje danie dwudaniowe i napój :
o zupa ok. 350 gramów na osobę
o drugie danie ok. 450 gramów na osobę w postaci:
− ziemniaki, sztuka mięsa, surówka* lub
− ryż/kasza, sztuka mięsa, surówka* lub
− pierogi* lub
− naleśniki*.
o napój – sok/nektar lub woda ok. 250 ml.
*Z tym że sztuka mięsa nie może mieć mniej niż 150 g na osobę, plus ziemniaki lub zamiennie ryż lub zamiennie kasza itp. plus surówka. Drugie danie w postaci pierogów lub naleśników winno posiadać taką samą gramaturę, jak zestaw ze sztuką mięsa.
Obiad dwudaniowy dla każdej osoby powinien być ciepły, wyporcjowany, zapakowany w jednorazowe opakowania termiczne z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek; napój zapakowany w jednorazowych, zamkniętych opakowaniach np. butelka jednorazowa, kartonik. Zamawiający dopuszcza możliwość podawania cateringu: obiadu w podgrzewaczach lub termosach na zastawie stołowej (talerze, sztućce, szklanki do napoju). Przy czym Zamawiający zastrzega, że sposób serwowania posiłków z podgrzewacza lub termosu winien odbywać się z przestrzeganiem wszystkich zasad i obowiązujących przepisów prawa z zakresu żywienia.
• Wystawienia zaświadczenie o ukończeniu określonego szkolenia dla każdej osoby indywidualnie.
Podczas prowadzenia szkoleń Wykonawca zna i wykorzystuje różne metody dydaktyczne m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie uzależniona od faktycznej liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych.
Harmonogram szkoleń zostanie ustalony w ciągu 5 dni od podpisania umowy.
Wykonawca w terminie 7 dniu od zawarcia umowy dostarczy uszczegółowiony program szkolenia.
Wykonawca w terminie 7 dni od zaakceptowania przez Zamawiającego uszczegółowionego programu szkolenia dostarczy poniższe materiały dotyczące szkolenia z udzielania pierwszej pomocy składające się z:
• materiałów edukacyjnych opartych na nowoczesnych narzędziach szkoleniowych – dostęp do platformy e-learningowej,
• przedstawić opisowo metodykę szkolenia np. podział na moduły merytoryczne z zakresu wiedzy przekazywanej na kursach Pierwszej Pomocy oraz sposobu demonstracji i przeprowadzania ćwiczeń,
• przedstawić materiały do kursu dla uczestników kursu,
• dostępu do aktualnych materiałów szkoleniowych - baza on-line, platforma e-learningowa.
Wykonawca będzie wykonywał swoją pracę w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z wymaganiami projektowymi i ustalonym harmonogramem między Zamawiającym a Wykonawcą.
Szkolenia będą realizowane na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych. Materiały te muszą uwzględniać szczegółowy sposób prowadzenia szkoleń uwzględniając wymagania Zamawiającego i indywidualne potrzeby Uczestników projektu, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.
Wykonawca na bieżąco będzie monitorować postępy w nauce. Wykonawca opracuje i przeprowadzi wśród Uczestników projektu test sprawdzający ich poziom wiedzy przed i po szkoleniach. Uczestnicy projektu otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną z prowadzeniem szkolenia w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym szkoleniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca niezwłoczne przekazywać będzie w formie telefonicznej lub e-mail informacje o frekwencji uczestników na szkoleniu (w tym o absencji Uczestników projektu);
Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem.
Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19280 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Ofiarom Wypadków Komunikacyjnych i Zdarzeń Losowych "Ratujmy Życie"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300154633
7.3.3) Ulica: Poznańska 18
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87969,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87969,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEDMAX.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369793658
7.3.3) Ulica: Sokołowska 47C
7.3.4) Miejscowość: Sokołów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87969,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23714,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23714,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23714,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEDMAX.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369793658
7.3.3) Ulica: Sokołowska 47C
7.3.4) Miejscowość: Sokołów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23714,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.