Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524541/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00654184/01 - Wynik z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 727 58 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitaltoszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f361a50d-509b-4caf-8986-c1504e07800a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067932/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa produktów leczniczych i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/TP/DEG/WK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Antybiotyki. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9184,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki psychotropowe. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 27776,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Maści, płyny. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9910,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ampułki. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 26155,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Neuroleptyki 1. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661500-6 - Neuroleptyki
4.5.5.) Wartość części: 44908,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Neuroleptyki 2. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661500-6 - Neuroleptyki
4.5.5.) Wartość części: 27425,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki doustne. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 23802,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (…)” (uzasadnienie prawne unieważnienia).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W postępowaniu, w zakresie części 2 została złożona 1 oferta, która podlegała odrzuceniu.
Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Farmacol Logistyka Sp. z o.o. z siedzibą
w Katowicach została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia” ponieważ w pozycji nr 3 Zamawiający wymagał zaoferowania 500 opakowań produktu leczniczego Lorabex 4 mg/1ml ampułka x 5 roztwór do wstrzykiwań (łączna ilość 2 500 szt.), a Wykonawca zaproponował produkt leczniczy w ilości 100 szt., co jest niezgodnie z przedmiotem zamówienia i skutkuje odrzuceniem oferty w zakresie części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawy produktów leczniczych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.