eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów"Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów" Montaż wiat przystankowych w Gminie Kunów



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów” Montaż wiat przystankowych w Gminie Kunów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46b86665-3210-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów” Montaż wiat przystankowych w Gminie Kunów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46b86665-3210-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044847/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów. Montaż wiat przystankowych w Gminie Kunów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2638503,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów”. Montaż wiat przystankowych w Gminie Kunów.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i czynności niezbędne do wykonania inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, Wykonawca nie może szacować wartości zamówienia tylko na jego podstawie. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz wykonał własne pomiary w celu kompleksowej oceny zakresu robót koniecznych do realizacji całości przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 wyżej wymienionej ustawy w zakresie dostępności architektonicznej: zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni - zagospodarowanie terenu bez obniżeń i stopni oraz wysokich krawężników. Uwaga. Wykonawca jest zobowiązany do montażu w każdej wiacie przystankowej jednego uchwytu lub poręczy oraz jednego podwyższonego siedziska dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Wzdłuż krawędzi peronu należy zastosować krostę z guzami, wspomagającą orientację przestrzenną osób z dysfunkcją wzroku. 3. Przedmiotem inwestycji jest realizacja zadania dotyczącego montażu wiat przystankowych w Gminie Kunów wraz z zagospodarowaniem terenu wokół. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: -wymiana starych wiat na nowe,
-montaż nowych wiat, -modernizacja istniejącej nawierzchni peronów w pasach drogowych dróg publicznych, -utwardzenie terenu pod wiatę na działkach niewchodzących w pasy drogowe dróg publicznych, do których Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, -modernizacja istniejących przepustów o długości do 10 m,
-wymiana istniejących znaków D-15 „Przystanek autobusowy”, -nasadzenia.
UWAGA! Peron nr 23 oraz 24 zlokalizowany jest na terenie zamkniętym PKP.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie również do wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z uzgodnienia znak sprawy: KNKr4.6512.40.2024.JC/8 z dnia 3 czerwca 2024 roku, a w szczególności zawarcia stosownej umowy na wejście w teren
i pozostawienie na gruncie elementów infrastruktury objętej inwestycją (na podstawie udzielonego przez Gminę Kunów pełnomocnictwa), protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego protokolarne zdanie po realizacji robót, itp. Koszty związane z wejściem w teren ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia weryfikacji dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do umowy. W przypadku, gdy koniecznym będzie uzyskanie dodatkowego pozwolenia na budowę albo skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w jakimkolwiek zakresie realizacji inwestycji będącej przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca będzie do tego zobligowany i pokryje wszystkie koszty z tym związane (w tym sporządzenia dodatkowej dokumentacji), w tym celu otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do działania w jego imieniu. O fakcie wystąpienia takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w terminie 7 dni od daty ich stwierdzenia w formie pisemnej. Wystąpienie takiej sytuacji może stanowić podstawę wydłużenia terminu do realizacji robót w zakresie objętym koniecznością uzyskania dodatkowej dokumentacji i o czas niezbędny do jej uzyskania. UWAGA! Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wizualizacji wiaty do akceptacji przez Zamawiającego. Kolorystyka wiaty oraz wzór tabliczki informującej o numerze/nazwie przystanku wymaga uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania zadania. UWAGA! Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania działań promocyjnych projektu, to jest wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 240x120cm (montaż w gruncie przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy w Kunowie), oraz naklejek o minimalnym rozmiarze 14x8cm. Wykonawca zobowiązany będzie jednak do dostosowania wielkości naklejek do obiektu, przy zachowaniu wszystkich elementów i proporcji wzoru, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne (montaż na każdej wiacie przystankowej). Wzór tablicy i naklejek powinien być zgodny z podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji. Przed wykonaniem projektu tablicy i naklejek oraz ich rozmiar należy uzgodnić z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót określają:
1)Dokumentacja techniczna pod nazwą: Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów;
2)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne; 3)Przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy; 4)zaświadczenie Wojewody Świętokrzyskiego znak: IR.II.7843.4.22.2024 z dnia 4 września 2024 roku;
5)zaświadczenie Starosty Ostrowieckiego znak: AB.6743.253.2024.RB z dnia
25 września 2024 roku. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców, mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu przez Zamawiającego praw w okresie gwarancyjnym. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty budowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)wykonania robót przygotowawczych, w tym: robót pomiarowych i geodezyjnych; 2)przygotowania zaplecza budowy, pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla pracowników, zabezpieczenia i oznakowania terenu placu budowy; 3)utrzymywania placu budowy w należytym porządku;
4)organizacji miejsca, w które Wykonawca odprowadzi wytworzone odpady;
5)opracowania inwentaryzacji geodezyjnej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru, zawierającej całą dokumentację stwierdzającą poprawność wykonania zakresu umowy w tym między innymi: protokoły odbioru robót zanikających, protokół odbioru końcowego, protokoły prób, atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów;
6)Wykonawca opracuje i wdroży projekty tymczasowej organizacji ruchu dla każdej lokalizacji; 7)wszelkie formalności oraz koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca;
8)Wykonawca wykona zakres przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, z użyciem własnego sprzętu. Do zadań Wykonawcy należy przedstawianie Inspektorowi Nadzoru kart materiałowych wraz z certyfikatami i atestami w celu ich akceptacji przed wbudowaniem (sposób i forma akceptacji materiałów do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru);
9)Wykonawca we własnym zakresie dokona rozliczenia z dostawcami mediów, z których będzie korzystać podczas wykonywania zamówienia, w tym celu we własnym zakresie zamontuje podliczniki, jeśli dotyczy;
10)Wykonawca uzyska wszelkie dokumenty, pozwolenia, decyzje, uzgodnienia i tym podobne, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie albo złożenia skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ostrowcu Świętokrzyskim, jeśli dotyczy. Wszelkie opłaty związane z powyższym pokrywa Wykonawca. 7. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w dokumentacji technicznej oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

09332000-5 - Instalacje słoneczne

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2884068,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4157400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2884068,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektron-tech Michał Goński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172039742

7.3.3) Ulica: Ludwiki Uzar-Krysiakowej 19

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2884068,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.