Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575824/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276556249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tarnogórska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323890075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@interwencja.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interwencja.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50a7e406-1389-463f-8761-f852e8b831201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a7e406-1389-463f-8761-f852e8b83120
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00544116/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 876000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125100,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawyo działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2024 poz. 799 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Sukcesywna dostawa środków czystości - artykułów higienicznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości - artykułów higienicznych"
- "Oswoić cyfrowy świ@t" - szkolenie w ramach realizacji projektu CRAB - Centrum Rozwoju Aktywności Bytomskiej
- Opróżnianie lokali wraz z utylizacją ruchomości z zasobu zarządzanego przez Bytomskie Mieszkania
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. dolnośląskie"
- Usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez pielęgniarki i lekarza, według potrzeb oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Udzielającym Zamówienia
więcej: Ogólne usługi lekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.