Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527849/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkół na terenie Gminy Gomunice w roku szkolnym 2024/2025, 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GOMUNICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389268830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 32
1.5.2.) Miejscowość: Gomunice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-545
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/6842485
1.5.8.) Numer faksu: 44/6842468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@gomunice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gomunice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a8010f2-9fdc-4fdd-86df-2298c57b0c591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkół na terenie Gminy Gomunice w roku szkolnym 2024/2025, 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8010f2-9fdc-4fdd-86df-2298c57b0c59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.3601.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374670,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gomunice, tj. Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Gomunicach oraz Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Chrzanowicach w roku szkolnym 2024/2025, 2025/2026, bez miesięcy wakacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Dowóz uczniów będzie realizowany w oparciu o komunikację regularną (regularny przewóz osób), na podstawie biletów miesięcznych, których cena uwzględnia ulgę, o której mowa w art. 5a Ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.
2.2. Zamawiający zastrzega, że ryzyko niezawarcia z właściwym organem umowy określającej warunki zwrotu kosztów stosowania tych ulg obciąża Wykonawcę. W stosunkach między Zamawiającym, a Wykonawcą obowiązywać będzie cena biletu miesięcznego skalkulowana po uwzględnieniu ulgi.
2.3. Prognozowana liczba uczniów na poszczególnych trasach, a także prognozowane godziny rozpoczęcia i zakończenia nauki przez uczniów, dla których nabywane są bilety, które to godziny powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w rozkładach jazdy linii regularnych zawarte są w SWZ.
2.4. Warunki dotyczące zamówienia:
a) Usługa będzie realizowana w roku szkolnym 2024/2025, 2025/2026 bez miesięcy wakacyjnych, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni,
w których szkoła jest nieczynna.
b) Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
c) Zamawiający przekaże Wykonawcy co miesiąc wykaz uprawnionych do przejazdu uczniów.
d) Rozliczenie usługi będzie następowało w okresach miesięcznych na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, jako iloczyn rzeczywiście kupionych biletów miesięcznych w ramach realizowanej usługi oraz cen jednostkowych biletu określonych w formularzu ofertowym.
e) Podana liczba biletów miesięcznych (liczba uczniów) jest wielkością prognozowaną. Ilość zamawianych biletów miesięcznych w okresie trwania umowy może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia się ilości przewożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca nie będzie występował wobec Zamawiającego z żadnymi roszczeniami z tytułu utraconych korzyści.
f) Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
g) Wykonawca zapewni miejsce siedzące osobie sprawującej opiekę nad dziećmi i młodzieżą.
h) Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z ilością zakupionych biletów miesięcznych na danej trasie. W przypadku awarii lub usterki pojazdu Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował pojazdem zastępczym, aby zapewnić uczniom bezproblemowy dojazd.
i) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostosowanie rozkładu jazdy do planu zajęć lekcyjnych, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży z uwzględnieniem, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i powrót po zakończeniu zajęć lekcyjnych lub świetlicowych bez zbędnego oczekiwania;
j) Zamawiający zastrzega możliwość zmian rozkładu jazdy w ciągu realizacji zamówienia, który jest uzależniony od organizacji zajęć szkolnych, rozkładu zajęć lekcyjnych oraz nieprzewidzianych zdarzeń. Wykonawca zobowiązuje się dopełnić formalności związanych ze zmianą rozkładu jazdy na danej linii komunikacyjnej w najkrótszym możliwie terminie.
k) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i posiadającymi aktualne badania techniczne, zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach.
l) Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla każdego siedzenia.
m) Dowożenie dzieci ma się odbywać ubezpieczonymi autobusami. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem.
n) Wykonawca zobowiązuje się również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonywaniu tego rodzaju przewozów.
o) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać Standardów Ochrony Małoletnich przed krzywdzeniem, wprowadzonych Zarządzeniem nr 6/2024 Kierownika Centrum Usług Wspólnych w Gomunicach z dnia 06 sierpnia 2024 r.
p) Wykonawca ma obowiązek przekazania danych osobowych wszystkich kierowców, wymaganych do sprawdzenia w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
q) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby do kontaktów w sprawie świadczenia niniejszej usługi wraz z podaniem imienia i nazwiska, adresu e-mail i nr telefonu. Kontakt ten będzie również udostępniony przedstawicielom placówek oświatowych.
r) Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli świadczonych usług będących przedmiotem umowy. Kontrola może być przeprowadzona po uprzednim powiadomieniu wykonawcy z udziałem przedstawiciela wykonawcy (za przedstawiciela wykonawcy uznaje się także prowadzącego pojazd) lub samodzielnie przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego bez uprzedniego powiadamiania wykonawcy i bez udziału jego przedstawicieli. Wyniki kontroli przeprowadzonej w w/w formach mają jednakowe znaczenie dla oceny prawidłowego wykonywania przez wykonawcę przedmiotu umowy.
Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przewozy regularne na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym i powinien posiadać odpowiednie zezwolenie na realizację przewozu regularnego na liniach komunikacyjnych minimum na trasach objętych przedmiotem zamówienia.
b) Wykonawca powinien przed zawarciem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia zawrzeć umowę z Województwem Łódzkim określającą warunki zwrotu kosztów stosowania ulg uczniowskich w przewozach regularnych (zgodnie z art. 18a ustawy o transporcie drogowym) oraz okazać ją na żądanie Zamawiającego. Ryzyko finansowe związane z niezawarciem umowy określającej warunki zwrotu kosztów stosowania ulg uczniowskich obciąża wyłącznie Wykonawcę, który w relacjach z Zamawiających zobowiązany jest do stosowania stawek uwzględniających ulgi.
c) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
d) Wymagana jest należyta staranność profesjonalisty przy realizacji zobowiązań umowy.
e) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Płomiński Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe "Płomiński"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720008312
7.3.3) Ulica: Dworcowa
7.3.4) Miejscowość: Kletnia
7.3.5) Kod pocztowy: 97-545
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PŁOMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PŁOMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2026-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie gminy Tuszów Narodowy w terminie od 01.02.2025r., do 31.12.2026r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych imiennych"
- Publiczny transport zbiorowy w zakresie gminnych przewozów pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Obrowo w 2025 r."
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Przelewice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przelewice do Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego w Barlinku w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2025 roku
- "Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Osiek w 2025 r."
- Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica - Zadanie V
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.