Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481302/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. C.K. Norwida 23
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-268
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95740b40-0bfd-49dc-8671-37e01e0a53531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95740b40-0bfd-49dc-8671-37e01e0a5353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254856/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju (część III)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.8.2024.W
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 604187,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149280,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
Warzywa korzeniowe I
1. Marchew 03221112-4 - 11 000kg
2. Buraki ćwikłowe 03221111-7 - 11 000kg
3. Seler korzeniowy 03221110-0 - 4 500kg
4. Pietruszka korzeniowa 03221110-0 - 4 500kg
5. Cebula 03221113-1 - 5 000kg
STANDARDY JAKOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ODNOSZĄCE SIĘ DO WSZYSTKICH ISTOTNYCH CECH
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI.
2. Rodzaj artykułów oraz szacunkowe zapotrzebowanie, według poszczególnych zadań przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.
Ilość zakupionego towaru może ulec pomniejszeniu o ilość nie większą niż 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do
wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość towaru.
3. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych
będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych
powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji
dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynu zamawiającego w sposób sukcesywny, w miarę bieżącego
zapotrzebowania na podstawie informacji przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego w formie telefonicznej,
mailowej lub faksem do godz. 13:00 w dniu poprzedzającym planowaną dostawę. Realizacja dostaw w godzinach 8:00 –
13:00 (od poniedziałku do piątku) transportem i na koszt wykonawcy. Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego
występuje duże zróżnicowanie częstotliwości i wielkości dostaw.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich
przepisach prawnych, w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 41600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
II. Kapusta świeża i kiszone
1. Kapusta biała 03221410-3 - 10 900kg
2. Kapusta czerwona 03221410-3 - 5 500kg
3. Kapusta kiszona 15331142-4 - 5 500kg
4. Ogórki kiszone 15331000-7 - 3 500kg
STANDARDY JAKOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ODNOSZĄCE SIĘ DO WSZYSTKICH ISTOTNYCH CECH
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI.
2. Rodzaj artykułów oraz szacunkowe zapotrzebowanie, według poszczególnych zadań przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.
Ilość zakupionego towaru może ulec pomniejszeniu o ilość nie większą niż 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do
wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość towaru.
3. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych
będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych
powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji
dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynu zamawiającego w sposób sukcesywny,
w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego w formie
telefonicznej, mailowej lub faksem do godz. 13:00 w dniu poprzedzającym planowaną dostawę. Realizacja dostaw w
godzinach 8:00 – 13:00 (od poniedziałku do piątku) transportem
i na koszt wykonawcy. Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości i
wielkości dostaw.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach
i odpowiednich przepisach prawnych, w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (tj. Dz.
U. z 2020r., poz. 2021), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221400-0 - Warzywa kapustne
4.5.5.) Wartość części: 39330,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju1. Ziemniaki w workach siatkowych 03212100-1 - 65 000kg
UWAGA:
- ziemniaki niemyte, pozbawione śladów gnicia
STANDARDY JAKOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ODNOSZĄCE SIĘ DO WSZYSTKICH ISTOTNYCH CECH
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI.
2. Rodzaj artykułów oraz szacunkowe zapotrzebowanie, według poszczególnych zadań przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.
Ilość zakupionego towaru może ulec pomniejszeniu o ilość nie większą niż 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do
wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość towaru.
3. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych
będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych
powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji
dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynu zamawiającego w sposób sukcesywny,
w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego w formie
telefonicznej, mailowej lub faksem do godz. 13:00 w dniu poprzedzającym planowaną dostawę. Realizacja dostaw w
godzinach 8:00 – 13:00 (od poniedziałku do piątku) transportem i na koszt wykonawcy. Z uwagi na specyfikę działalności
zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości i wielkości dostaw.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich
przepisach prawnych, w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (tj. Dz. U. z 2020r.,
poz. 2021), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 57850,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
IV. Jabłka
1 Jabłka (średnica 6 – 7,5 cm, dopuszczalne: Jonagold, Jonagored, Champion, Lobo) 03222321-9 - 3 000kg
UWAGA:
- jabłka zbliżone wagowo i rozmiarowo, bez uszkodzeń, śladów gnicia
STANDARDY JAKOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ODNOSZĄCE SIĘ DO WSZYSTKICH ISTOTNYCH CECH
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI.
2. Rodzaj artykułów oraz szacunkowe zapotrzebowanie, według poszczególnych zadań przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.
Ilość zakupionego towaru może ulec pomniejszeniu o ilość nie większą niż 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do
wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość towaru.
3. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych
będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych
powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji
dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynu zamawiającego w sposób sukcesywny,
w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego w formie
telefonicznej, mailowej lub faksem do godz. 13:00 w dniu poprzedzającym planowaną dostawę. Realizacja dostaw w
godzinach 8:00 – 13:00 (od poniedziałku do piątku) transportem
i na koszt wykonawcy. Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości i
wielkości dostaw.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach
i odpowiednich przepisach prawnych, w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (tj.
Dz.U. z 2020r., poz. 2021), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41212,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41212,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Warzywne Marcin Koziara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260209260
7.3.3) Ulica: Młodzawy Duże 67
7.3.4) Miejscowość: Pińczów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41212,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Warzywne Marcin Koziara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260209260
7.3.3) Ulica: Młodzawy Duże 67
7.3.4) Miejscowość: Pińczów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58695,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja i Sprzedaż Owoców i Warzyw Marcin Duszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731655767
7.3.3) Ulica: Kamionka 114
7.3.4) Miejscowość: Pątnów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-335
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260345080
7.3.3) Ulica: Sokolina 19A
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.5) Kod pocztowy: 28-506
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8505,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i zakonserwowanych, owoców krajowych i cytrusowych oraz owoców sezonowych dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2025 roku.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.