Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551415/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-693b29c9-bda5-4c7f-8b34-9127d6a76e54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026868/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie:Część 1 zamówienia
Modernizacja przedsionka i klatki schodowej
a) Roboty remontowe,
b) Obudowy filarów płytami gk,
c) Posadzki z wykładziny rulonowej pvc z wywinięciem na ściany,
d) Nadproża – belki stalowe z obudową z płyt g-k,
e) Instalacje elektryczne i oświetlenie,
f) Wykończenia wewnętrzne,
g) Wymiana balustrady schodowej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia:Montaż platformy schodowej wewnętrznej o parametrach nie gorszych niż:
h) Napęd Elektryczno – linowy, Prędkość jazdy [m/s] 0,11, Zasilanie [V] 1x230, Moc silnika [kW] 0,75÷1,1, Kąt nachylenia szyny [⁰] 0 – 60, Głośność pracy [dB] < 60, Zabezpieczenia: Aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy, Antypoślizgowy podest, Rampy najazdowe na obu krawędziach podestu, Barierki i rampy zabezpieczające przed zjechaniem z podestu, Blokada kluczykowa na platformie i kasetach przywoławczych, Przycisk awaryjny STOP na platformie, Poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd,
i) Tor jezdny Krzywoliniowy Długość toru jezdnego [m] ~13, Montaż toru jezdnego W ciągu biegów schodowych do ściany, zakręt na spoczniku montowany na słupkach kotwionych do posadzki Ilość zakrętów 2x 90°, Ilość przystanków 2 przystanki Parking dolny Bezpośrednio na wprost przed schodami Parking górny Przy krawędzi ostatniego stopnia (platforma nie wyjeżdża poza bieg schodowy) Udźwig [kg] 225 Wymiar podestu [mm] 700x750 z krótkimi klapami najazdowymi 150 mm Składanie/rozkładanie Automatyczne, Przywołanie platformy na przystankach Za pomocą kaset radiowych – 2 szt. Sterowanie na platformie przyciski, Wykończenie Tor jezdny stalowy, malowany proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Platforma malowana na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Słupki stalowe, malowane proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007 Szerokość szyny platformy montowanej do ściany [mm] ~120, Szerokość złożonej platformy [mm] ~360, Szerokość silnika z torowiskiem na górnym końcu prowadnicy [mm] ~200,
Montaż platformy schodowej zewnętrznej o parametrach nie gorszych niż:
j) Napęd Elektryczno – linowy, Prędkość jazdy [m/s] 0,11, Zasilanie [V] 1x230, Moc silnika [kW] 0,75÷1,1, Kąt nachylenia szyny [⁰] 0 – 60, Głośność pracy [dB] < 60, Zabezpieczenia: Aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy, Antypoślizgowy podest, Rampy najazdowe na obu krawędziach podestu, Barierki i rampy zabezpieczające przed zjechaniem z podestu, Blokada kluczykowa na platformie i kasetach przywoławczych, Przycisk awaryjny STOP na platformie, Poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd, Udźwig [kg] 225 Wymiar podestu [mm] 700x750 z krótkimi klapami najazdowymi 150 mm Składanie/rozkładanie Automatyczne, Przywołanie platformy na przystankach Za pomocą kaset radiowych – 2 szt. Sterowanie na platformie przyciski, Wykończenie Tor jezdny stalowy, malowany proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Platforma malowana na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Słupki stalowe, malowane proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007 Szerokość szyny platformy montowanej do ściany [mm] ~120, Szerokość złożonej platformy [mm] ~360, Szerokość silnika z torowiskiem na górnym końcu prowadnicy [mm] ~200,
k) Dostarczenie na potrzeby dokumentacji UDT pomiarów elektrycznych oraz protokołu budowlanego.
l) Przeprowadzenie odbioru technicznego UDT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34514700-0 - Platformy ruchome
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90987,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90987,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „SŁAW-BUD” Sławomir Lasoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721062503
7.3.3) Ulica: Batorego
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR LASOŃ Firma SŁAW - BUD
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR LASOŃ Firma SŁAW - BUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90987,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146193,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146193,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146193,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lifts4U Konrad Mrówka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491263741
7.3.3) Ulica: Częstochowska
7.3.4) Miejscowość: Wręczyca Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 42-130
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146193,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dobrzejewicach
- Zabezpieczenie ściany szczytowej budynku przy ul. Równoległej 10 w Częstochowie wraz z przełożeniem fragmentu ogrodzenia
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
więcej: Platformy ruchome »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.