Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14/6782797
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs-radlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db776255-58b4-432c-81dc-94cf66440d41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015500/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db776255-58b4-432c-81dc-94cf66440d413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składnie ofert oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu komunikacji elektronicznej na platformie: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki
do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa produktów
żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku””.
b) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty,
c) którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także
art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 5 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli
administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel
określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz
udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób
pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu
przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w
załączniku nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i
czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do
upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,
przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00608923 z dnia 2024-11-21
2024-11-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane
są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których
mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający
może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.S.271.1.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Mięso i przetwory mięsne – obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo
cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Mrożonki i ryby - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo
cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00608923 z dnia 2024-11-21
2024-11-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał i produkty mleczarskie - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo
cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.3 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym
załącznik nr 3.4 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym,
stanowiącym załącznik nr 3.5 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00608923 z dnia 2024-11-21
2024-11-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne artykuły spożywcze - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo
cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.6 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby garmażeryjne – dania gotowe - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu
asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.7 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym
załącznik nr 3.8 do SWZ
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00608923 z dnia 2024-11-21
2024-11-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe.
Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej
temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach
żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z
widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej
wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie
się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w
ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez
Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.
f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul.
Szkolna 1, 33-130 Radłów.
g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu
zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby
ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena
60 punktów
2.
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
40 punktów
Razem
100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków
dowodowych:
a) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi
Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
(którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
INNE PRZETARGI RADŁÓW
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku"
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.