Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony mienia poprzez dozór fizyczny budynków i terenu należącego do Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000151696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Studziwodzka 37
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk@pkbielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pkbielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9900461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony mienia poprzez dozór fizyczny budynków i terenu należącego do Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Podlaskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121bc087-0893-4791-9479-d406bf1bc2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157867,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stanowiskiem jednoosobowym, w terminie od 30 listopada 2024 r. od godziny 15:00 do 30 listopada 2025 r. do godziny 07:00.
3. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
3.1. Ochronę obiektów, pomieszczeń, pojazdów i sprzętu znajdującego się na terenie placu przedsiębiorstwa, znajdującego się w Bielsku Podlaskim przy ul. Studziwodzkiej 37 oraz Hurtowni OGRODNIK, znajdującej się w Bielsku Podlaskim przy
ul. Studziwodzkiej 35A, przed dostępem do nich osób nieuprawnionych.
3.2. Wykonawca zapewni ochronę w następujących godzinach :
a) w dni powszednie (poniedziałek- piątek) - od godz. 15:00 do 7:00 dnia następnego,
b) w soboty, niedziele i dni świąteczne - całodobowo;
3.3. ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
3.4. ujawnianie faktów dewastacji mienia Zamawiającego oraz powiadamianie osoby wskazanej przez Zamawiającego o zaistnieniu zdarzenia;
3.5. ujawnianie czynów przestępczych zaistniałych na terenie Zamawiającego i niezwłoczne powiadamianie organów ścigania oraz Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, a także zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania;
3.6. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie i zwalczanie śliskości wejść oraz chodników wokół budynku przedsiębiorstwa oraz wejścia i chodnika wokół budynku Hurtowni OGRODNIK;
3.7. prowadzenie ewidencji godzin wyjazdu i wjazdu pojazdów służbowych przedsiębiorstwa (z wyjątkiem autobusów komunikacji miejskiej);
3.8. zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do budynku biura Zamawiającego oraz bramy wjazdowej na teren placu.
3.9. powiadamianie telefoniczne osób odpowiedzialnych za usługi pogrzebowe oraz pracowników ZGM pełniących dyżury konserwatorskie;
3.10. sprzedaż gazu w butlach w godzinach zamknięcia stacji paliw Zmawiającego (po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą zostanie sporządzony protokół przekazania butli. Wykonawca zobowiązany będzie sprzedawać gaz wg cen ustalonych przez Zamawiającego. Rozliczenie gotówki za sprzedany gaz Wykonawca dokonywać będzie w stacji paliw należącej do Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249489,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310842,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249489,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarhead Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jarhead BIS Adam Zamierowski spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661885632
7.3.3) Ulica: Warzawska 43 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-062
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249489,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Jarhead Sp. z. o.o. – Lider Konsorcjum
15-062 Białystok, ul. Warszawska 43 lok. 3
NIP 9661885632
2. Jarhead BIS Adam ZamierowskI spółka komandytowa – Konsorcjant
15-062 Białystok, UL. WARSZAWASKA 43 lok. 1
NIP 9662158874
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.