eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa łóżek pediatrycznych do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek pediatrycznych do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=ea40c58d-12c2-4c09-bb96-381e462dc7c6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa łóżek pediatrycznych do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c5b002-d51f-4c8f-a266-34718c52cecf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN–65/24/10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżeczko pediatryczne do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 101216,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżko pediatryczne do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 82813,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą w postaci nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Do dokumentacji przetargowej został dołączony opis przedmiotu zamówienia, który jest niezgodny z zapisami umowy zawartej z Ministerstwem Zdrowia na udzielenie w 2024 r. dotacji celowej na zakupy inwestycyjne. Dofinansowanie zgodnie z treścią umowy obejmuje „Łóżko pediatryczne intensywnego nadzoru OIT, 4 sztuki”. Zamawiający wskutek błędu w opisie przedmiotu zamówienia zawarł łóżka, które nie odpowiadają wytycznym Ministerstwa Zdrowia. Przedmiot zamówienia zakupiony w wyniku przeprowadzonego przedmiotowego postępowania byłby niezgodny z umową dotacyjną, tj. Zamawiający nie otrzymałby dotacji finansowej na realizację umowy. Jednocześnie Zamawiający nie posiada realnych możliwości na samodzielną realizację umowy z własnych środków, ponieważ w planie finansowym nie zostały zabezpieczone środki finansowe na zakup łóżek pediatrycznych ujętych w postępowaniu przetargowym.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą w postaci nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Do dokumentacji przetargowej został dołączony opis przedmiotu zamówienia, który jest niezgodny z zapisami umowy zawartej z Ministerstwem Zdrowia na udzielenie w 2024 r. dotacji celowej na zakupy inwestycyjne. Dofinansowanie zgodnie z treścią umowy obejmuje „Łóżko pediatryczne intensywnego nadzoru OIT, 4 sztuki”. Zamawiający wskutek błędu w opisie przedmiotu zamówienia zawarł łóżka, które nie odpowiadają wytycznym Ministerstwa Zdrowia. Przedmiot zamówienia zakupiony w wyniku przeprowadzonego przedmiotowego postępowania byłby niezgodny z umową dotacyjną, tj. Zamawiający nie otrzymałby dotacji finansowej na realizację umowy. Jednocześnie Zamawiający nie posiada realnych możliwości na samodzielną realizację umowy
z własnych środków, ponieważ w planie finansowym nie zostały zabezpieczone środki finansowe na zakup łóżek pediatrycznych ujętych w postępowaniu przetargowym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78554,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78554,88 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.