Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591216/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek pediatrycznych do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=ea40c58d-12c2-4c09-bb96-381e462dc7c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa łóżek pediatrycznych do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c5b002-d51f-4c8f-a266-34718c52cecf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN–65/24/10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łóżeczko pediatryczne do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia – 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 101216,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łóżko pediatryczne do intensywnej opieki z zintegrowanym systemem ważenia – 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 82813,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą w postaci nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Do dokumentacji przetargowej został dołączony opis przedmiotu zamówienia, który jest niezgodny z zapisami umowy zawartej z Ministerstwem Zdrowia na udzielenie w 2024 r. dotacji celowej na zakupy inwestycyjne. Dofinansowanie zgodnie z treścią umowy obejmuje „Łóżko pediatryczne intensywnego nadzoru OIT, 4 sztuki”. Zamawiający wskutek błędu w opisie przedmiotu zamówienia zawarł łóżka, które nie odpowiadają wytycznym Ministerstwa Zdrowia. Przedmiot zamówienia zakupiony w wyniku przeprowadzonego przedmiotowego postępowania byłby niezgodny z umową dotacyjną, tj. Zamawiający nie otrzymałby dotacji finansowej na realizację umowy. Jednocześnie Zamawiający nie posiada realnych możliwości na samodzielną realizację umowy z własnych środków, ponieważ w planie finansowym nie zostały zabezpieczone środki finansowe na zakup łóżek pediatrycznych ujętych w postępowaniu przetargowym.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą w postaci nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Do dokumentacji przetargowej został dołączony opis przedmiotu zamówienia, który jest niezgodny z zapisami umowy zawartej z Ministerstwem Zdrowia na udzielenie w 2024 r. dotacji celowej na zakupy inwestycyjne. Dofinansowanie zgodnie z treścią umowy obejmuje „Łóżko pediatryczne intensywnego nadzoru OIT, 4 sztuki”. Zamawiający wskutek błędu w opisie przedmiotu zamówienia zawarł łóżka, które nie odpowiadają wytycznym Ministerstwa Zdrowia. Przedmiot zamówienia zakupiony w wyniku przeprowadzonego przedmiotowego postępowania byłby niezgodny z umową dotacyjną, tj. Zamawiający nie otrzymałby dotacji finansowej na realizację umowy. Jednocześnie Zamawiający nie posiada realnych możliwości na samodzielną realizację umowy
z własnych środków, ponieważ w planie finansowym nie zostały zabezpieczone środki finansowe na zakup łóżek pediatrycznych ujętych w postępowaniu przetargowym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78554,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78554,88 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Doposażenie Oddziału Neurologicznego z Oddziałem Udarowym
- Zakup wraz z dostawą stołów rehabilitacyjnych, stanowiących wyposażenie sal symulacji medycznej.
więcej: Łóżka do użytku medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.