Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00610428/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dwuletnia umowa ramowa na sukcesywne dostawy opon do pojazdów pozostających na wyposażeniu 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dwuletnia umowa ramowa na sukcesywne dostawy opon do pojazdów pozostających na wyposażeniu 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e256d9da-7ee6-494d-82ca-18dcc9a639d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa opon do pojazdów silnikowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/71/2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 246012,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia składa się z opisu ogólnego dotyczącego sukcesywnego zakupu opon (ogumienia) do pojazdów pozostających na wyposażeniu 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
Zamawiający będzie realizował zamówienie na zasadzie Umowy Ramowej. Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w sposób zamówień częściowych, sukcesywnie do dnia 23.12.2025 r.
Zakup produktów dotyczy marek / rodzajów pojazdów wyszczególnionych w SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzenia wykazu pojazdów o inny typ, markę i model, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej warunki umowy.
Wymagania dotyczące opon:
1. Przedmiotem zamówienia będzie zakup fabrycznie nowych (nieużywanych, nieregenerowanych, niebieżnikowanych, wolnych od wad fizycznych) opon dętkowych , bezdętkowych do pojazdów służbowych Zamawiającego oraz dętek i fartuchów.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ – ogumienie do pojazdów osobowych;
Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ – ogumienie do samochodów ciężarowych i przyczep;
3. Zamawiający wymaga aby dostarczane ogumienie posiadało oraz spełniało odpowiednio:
a) opony w chwili dostawy nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na oponach (tzn. wyprodukowane maksymalnie 12 miesięcy wstecz licząc od daty dostawy),
b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa), muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN,
c) treść i wzór etykiety opony zgodnie z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z dnia 25.05.2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów.
d) wymogi zawarte w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.12.2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2019r. poz. 2560 ).
e) dodatkowo opony radialne klasy C1, C2, C3 proponowane do dostawy muszą charakteryzować się:
• efektywnością paliwową nie gorsza niż klasa „E” (z wyjątkiem opon terenowych 7.50 R 16, dla których dopuszcza się klasę „F”);
• przyczepnością na mokrej nawierzchni nie gorsza niż klasa „C”;
• zewnętrznym hałasem toczenia o wielkości zgodnej z dozwolonym poziomem hałasu dla danego rozmiaru – dwie czarne fale lub (do 72 dB);
f) wymogi zawarte w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.12.2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2019r. poz. 2560 ).
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały parametry w przesyłanych zapytaniach ofertowych przez Zamawiającego.
5. Dla każdej zaproponowanej opony Wykonawca przedstawi etykiety zgodne z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z dnia 25.05.2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument homologacji został wystawiony w języku obcym, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokument homologacji w oryginale wraz z jego tłumaczeniem przysięgłym na język polski. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w całym okresie obowiązywania Umowy.
7. W przypadku, gdy dostarczony dokument, o którym mowa w pkt. 6 utraci ważność w okresie obowiązywania Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.
8. Utylizacją zamówionych produktów będzie zajmował się Zamawiający, a nie Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Wykonawca musi przekazać odbiorcy indywidualne karty gwarancyjne opon z numerem opon, z informacją o warunkach udzielonej gwarancji na każdy rodzaj asortymentu dostarczanych opon.
10. Dostarczone opony muszą posiadać taka samą rzeźbę bieżnika i nazwę
w danym asortymencie (zamówieniu) – odpowiednio do wymagań Zamawiającego. Nie dopuszcza się proponowania do dostawy w danym asortymencie opon pochodzących od różnych producentów, posiadających rożne nazwy lub wzory bieżników. Nie dopuszcza się proponowania alternatywnych rozwiązań w postaci dostaw opon
w rozmiarze innym niż wskazany w zamówieniu.
11. Dostarczane opony powinny być przechowywane, pakowane i transportowane zgodnie z PN-C94300-7: 1997 „ Ogumienie, pakowanie, przechowywane i transport”.
12. Nie dopuszcza się zaproponowania opon o parametrach technicznych gorszych-wykraczających poza parametry określone przez Zamawiającego.
13. Dopuszcza się możliwość zaproponowania opon o wyższych parametrach, niż wskazane przez Zamawiającego (tzn. symbolu prędkości, indeksu nośności, liczby przekładek, w zakresie efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu). Podane parametry przez Zamawiającego należy traktować, jako wartości minimalne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zakupu opon zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) - ZP/TP/71/2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181452946
7.3.3) Ulica: Powsińska 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302595,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.