eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski"Wykonanie zabezpieczeń PPOŻ budynków internatu w Zespole Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich - Etap I" - III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie zabezpieczeń PPOŻ budynków internatu w Zespole Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich - Etap I” – III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.rozycki@powiatlwowecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/974072

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie zabezpieczeń PPOŻ budynków internatu w Zespole Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich - Etap I” – III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30eeffc0-78a9-493a-9e3e-e6574096900d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005684/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie zabezpieczeń PPOŻ budynków internatu w Zespole Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.272.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczeń PPOŻ budynków internatu w Zespole Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich – Etap I. Zakres remontu obejmuje:
a) Wykonanie nowych otworów drzwiowych oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych;
b) Montaż nowych drzwi klatek schodowych;
c) Montaż systemu elektrotrzymaczy na klatkach schodowych;
d) Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
e) Urządzenia klatek schodowych A i B – oddymianie i napowietrzanie klatek schodowych;
f) Wykonanie okablowania do montowanych urządzeń (np. elektrozamykaczy, oświetlenia, …);
g) Wykonanie schodów zewnętrznych;
h) W ramach zamówienia wykonawca wykona roboty wykończeniowe tj. otynkowanie, wykonanie gładzi, malowanie farbami emulsyjną dwukrotne (w obrębie wykonywanych robót).
i) Wykonawca wykona przejście p.poż. istniejących instalacji w obrębie montowanych drzwi klatek schodowych (instalacja niskoprądowa, instalacja wodociągowa, …).
j) Po wykonaniu prac należy wykonać dwukrotne malowanie farbami lateksowymi akrylowymi naprawianych powierzchni ścian i sufitów z gruntowaniem (równe pasy).
k) Korytarze po wykonaniu prac mają być pomalowane (sufit i ściany).
l) Demontaż jednej szt. stolarki drzwiowej i okiennej do archiwum i zamurowanie wnęk (wnęka stolarki okiennej ok. 117 x 115 cm, drzwiowej ok. 90 x 200 cm)
1.1. W ramach prawa opcji wykonawca wykona:
1.1.1. wymianę drzwi na parterze – 26 szt. zaznaczone kolorem ciemnoniebieskim numery od 1 do 26;
1.1.2. wykonanie nowych drzwi (antypaniczne) – 1 szt. – zaznaczone kolorem jasno zielonym numerem 13
1.1.3. Montaż systemu elektrotrzymaczy na klatkach schodowych;
1.1.4. Wykonanie oświetlenia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD WALDEMAR WASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161217920

7.3.4) Miejscowość: PŁÓCZKI DOLNE

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.