Og³oszenie z dnia 2024-11-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej 95 oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bielsk Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 857306851
1.5.8.) Numer faksu: 857302015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bielskpodlaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej 95 oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58267eff-c965-47b1-a1ce-14f412eb5994
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00610476
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050740/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej 95 oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bielskpodlaski.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Bielsk Podlaski https://bielskpodlaski.logintrade.net
¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie Przetargowej dostêpnej pod adresem https://bielskpodlaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem.
Link do platformy przetargowej https://bielskpodlaski.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe Instrukcje korzystania z Platformy dostêpne s± pod adresem: https://bielskpodlaski.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcie techniczne dla Wykonawców:
+48 71 787-37-57; +48 71 787-35-34; +48 71 787-37-27
pn-pt: 8:00-16:00
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
-dla dokumentów w formacie ,,pdf” zaleca siê podpis z formatem PAdES,
-dokumenty w formacie innym ni¿ ,,pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES,
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego:
-dla dokumentów w formacie ,,pdf” lub ,,xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
-dokumenty w formacie innym ni¿ ,,pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym,
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego:
-wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu ,,xml”
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Bielsk Podlaski https://bielskpodlaski.logintrade.net:
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
- Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
-Google Chrome
-Mozilla Firefox
-Opera
Pozosta³e wymagania techniczne:
-dostêp do sieci Internet
-obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
-w³±czona obs³uga JavaScript
-zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 Kb/s
Zainstalowany Acrobat Reader
Zainstalowane ¶rodowisko uruchomienia Java-Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: ,,pdf”.
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê ,,Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty na Platformê Przetargow±.
Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie Przetargowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, siedziba Urz±d Gminy Bielsk Podlaski, gmina@bielskpodlaski.pl, tel. 85 730 68 51
2. inspektor ochrony danych osobowych: iod_ug_bielsk_podlaski@podlaskie.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Dostawa oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej 95 oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.” znak sprawy IGK.271.14.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1320), dalej „uPzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po zakoñczeniu umowy dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±cznie w celach archiwalnych zgodnie z obowi±zuj±c± w Urzêdzie instrukcj± archiwaln±;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z uPzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1 ;
c. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1 Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO Ograniczenia stosowania.
1. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
2. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. Administrator danych informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±: m.in.:
a. obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego - obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz± dysponuje ju¿ tymi informacjami;
b. obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego, chyba ¿e ma zastosowanie, co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
2 Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu pkt 4 SWZ oleju napêdowego (ON) w ilo¶ci szacunkowej 105 000 litrów oraz benzyny bezo³owiowej 95 w ilo¶ci szacunkowej 7 500 litrów oraz materia³ów eksploatacyjnych do pojazdów i urz±dzeñ Gminy Bielsk Podlaski.
2. Paliwa maj± spe³niaæ wymagania zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i wymaganiami jako¶ciowymi okre¶lonymi w aktualnie obowi±zuj±cych przepisach w szczególno¶ci okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2024 r. poz. 1018) oraz spe³niaæ wymagania jako¶ciowe aktualnych edycji polskich norm.
3. Wykonawca zagwarantuje dostawê paliw odpowiednio do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przej¶ciowym tzw. paliwa przej¶ciowe.
4. Dostawa bêdzie realizowana na zasadzie dora¼nych tankowañ pojazdów i urz±dzeñ do zbiornika pojazdów i urz±dzeñ oraz tankowañ do kanistrów w „wybranej stacji” Wykonawcy, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje u¿ywania kart paliwowych (flotowych).
5. Przez wybran± stacjê Wykonawcy, o której mowa, nale¿y rozumieæ stacjê Wykonawcy, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê, je¿eli stacja ta znajduje siê w granicach administracyjnych miasta Bielsk Podlaski.
6. Tankowanie pojazdów maszyn i urz±dzeñ odbywaæ siê bêdzie w godzinach pracy stacji czynnej minimum 8 godz. na dobê. Godzina otwarcia stacji nie pó¼niej ni¿ 6:30.
7. W nag³ych wypadkach (klêska ¿ywio³owa, akcja zwi±zana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Wykonawca umo¿liwi zatankowanie pojazdu w innych godzinach, na telefoniczne zapotrzebowanie.
8. Niezale¿nie od liczby innych klientów, ka¿dy pojazd Zamawiaj±cego winien byæ zatankowany w czasie nie d³u¿szym jak 10 minut od zg³oszenia siê kierowcy do pracownika stacji.
9. Zakres zamówienia w ilo¶ciach szacunkowych obejmuje:
1. dostawê oleju napêdowego (ON) – 105 000 litrów
2. dostawê benzyny bezo³owiowej 95 – 7 500 litrów
3. dostawê materia³ów eksploatacyjnych do pojazdów i urz±dzeñ Gminy Bielsk Podlaski w ilo¶ciach szacunkowych:
oleje silnikowe:
Klasy lepko¶ci:
15W40 – 100 litrów
10W40 – 400 litrów
5W40 – 50 litrów
5W30 – 500 litrów
oleje hydrauliczne:
Klasa lepko¶ci 46 – 100 litrów
oleje przek³adniowe:
Klasa lepko¶ci 80W – 5 litrów
smary sta³e– 50 kg
p³yny hydrauliczne do uk³adów hamulcowych – 10 litrów
p³yny do uk³adów wspomagania – 10 litrów
p³yny do uk³adów ch³odzenia – 300 litrów
p³yny letnie do spryskiwaczy – 100 litrów
p³yny zimowe do spryskiwaczy – 300 litrów
p³yny AdBlue – 500 litrów
10. Okre¶lone ilo¶ci paliw oraz materia³ów eksploatacyjnych s± ¶rednimi ilo¶ciami szacunkowymi i jako takie nie mog± stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ co do ilo¶ci paliw p³ynnych oraz materia³ów eksploatacyjnych faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ zakupu paliw oraz materia³ów eksploatacyjnych na kwotê mniejsz± ni¿ 70% wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê.
Wskazane ilo¶ci s³u¿± do mo¿liwo¶ci wyliczenia przez Wykonawcê ceny oferty.
11. Zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku zamówienia na dostawê Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku okre¶lania w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia wymagañ dotycz±cych zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z pó¼n. zm.). Wobec powy¿szego Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie i nie wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w realizacji zamówienia.
12. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w zwi±zku ze specyfik± przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy lub równowa¿ny.
13. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
09211400-5 - Oleje do kó³ zêbatych
09211650-2 - P³yny hamulcowe
09211610-0 - P³yny do celów hydraulicznych
24961000-8 - P³yny ch³odnicze
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa dla ceny (C) bêdzie ustalana poprzez wyliczenie stosunku najni¿szej ceny (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert do ceny (brutto) oferty badanej i pomno¿enie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium i pomno¿enie przez 100.
Ocena ofert przez Zamawiaj±cego w kryterium cena nast±pi w skali punktowej od 0 do 100 punktów.
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów.
Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów wyliczona wg powy¿szego wzoru.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta (spo¶ród wszystkich z³o¿onych w postêpowaniu ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu), która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena.
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni ten warunek, je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 266 z pó¼n.zm.).
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej musi byæ spe³niony:
a) przez Wykonawcê samodzielnie,
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty 1 dostawê polegaj±c± na dostawie oleju napêdowego (ON) i benzyny bezo³owiowej 95 do pojazdów lub urz±dzeñ o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto ³±cznie.
Uwaga: W przypadku dostaw powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych (nadal wykonywanych) zakres zamówienia faktycznie zrealizowany na dzieñ sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu musi spe³niaæ warunek okre¶lony powy¿ej.
W przypadku dostaw, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN, nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania tej umowy.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, musi byæ spe³niony:
a) przez Wykonawcê samodzielnie, lub
b) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy w/w zasób samodzielnie,
c) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3. Ocena spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spe³nienie warunków, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania z uwagi na wyst±pienie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wpierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w wymaganych o¶wiadczeniach i dokumentach, z³o¿onych przez Wykonawcê. O¶wiadczenia i dokumenty oceniane bêd± pod wzglêdem ich aktualno¶ci i tre¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
6.1 Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.).
6.2 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane z wykorzystaniem za³±cznika nr 5 do SWZ. (Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± winni z³o¿yæ jeden wspólny wykaz) wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5.1 O¶wiadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostêpniaj±cego zasób o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507) – za³±cznik nr 4 do SWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców musz± byæ z³o¿one w/w dokumenty dla ka¿dego z nich).
5.2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
(W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców musz± byæ z³o¿one w/w dokumenty dla ka¿dego z nich).
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem jego z³o¿enia.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5.2, zastêpuje siê odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg± z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wype³niony Formularz Oferta - za³. nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym - za³. nr 1A do SWZ,Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, o ile z upowa¿nienia nie wynikaj± z innych dokumentów sk³adanych w postêpowaniu (je¿eli dotyczy Wykonawcy),
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy Wykonawcy),
Wykonawca powinien do³±czyæ wydruk z Internetu potwierdzaj±cy wysoko¶æ ceny (netto) 1 litra oleju napêdowego (ON) oraz 1 litra benzyny bezo³owiowej 95 obowi±zuj±cej w dniu 29 listopada 2024 roku na terminalu wskazanego producenta.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez Wykonawcê, Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza.
W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z opisem dzia³u VI SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostêpniaj±cego zasób o nie podleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 3 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w dziale IX SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w dziale IX pkt 6.1 i 6.2 sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w dziale VI SWZ.
2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w dziale IX pkt. 5.1, pkt 5.2 sk³ada ka¿dy z nich.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza wypadkami okre¶lonymi w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa zamówieñ publicznych w ni¿ej wymienionych przypadkach:1) termin wykonania dostawy o którym mowa w § 2 ust 3 umowy mo¿na zmieniæ wy³±cznie:
a) w wyniku dzia³ania si³ wy¿szych,
b) przed³u¿enia procedury przetargowej,
2) wysoko¶æ wynagrodzenia mo¿e ulec zmianie w wyniku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê,
b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadkach uzasadnionych zmian± cen przedmiotu zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych,
d) rezygnacji z czê¶ci dostawy przez Zamawiaj±cego,
e) zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy,
3) zmiana innych postanowieñ umowy w wypadku, gdy:
a) zmiany uzasadnione s± okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego.
4) Sposób inicjowania zmian:
a) Zamawiaj±cy informuje pisemnie Wykonawcê o konieczno¶ci dokonania wskazanej zmiany,
b) Wykonawca wnioskuje na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany.
5) Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (protokole ustaleñ, pismo wykonawcy, notatka s³u¿bowa, itp.).
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest niewa¿na.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego stron),
b) zmiany danych teleadresowych stron, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.
4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bielskpodlaski.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-31
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej 95 oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBS£UGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJ¡CEGO SIÊ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZ¡TANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brañsk
- US£UGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSI£KÓW (PE£EN OBIAD) DLA ¦WIADCZENIOBIORCÓW MOPS
wiêcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do stacji paliw Przedsiêbiorstwa Us³ug In¿ynieryjno-Komunalnych Spó³ka z o.o. w Soko³owie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadle¶nictwa Poddêbice do 31 grudnia 2025 roku- II postêpowanie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Dostawa paliw p³ynnych dla samochodów i sprzêtu Zarz±du Dróg Powiatowych w £om¿y
- Sukcesywne dostaw paliw ciek³ych i p³ynu AdBlue na potrzeby Gminy Por±bka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezo³owiowej w ilo¶ci 9 000 litrów oraz oleju napêdowego w ilo¶ci 25 000 litrów
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.