Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595135/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290451982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 145
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413723497
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.konskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.konskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b3f8b25-6a0f-40b6-b477-f9c199d1fdfe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b3f8b25-6a0f-40b6-b477-f9c199d1fdfe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAP.26.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 615000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych z funkcją zamiatarki chodnikowej oraz z funkcją myjącą powierzchni chodnikowych z osprzętem.
2. Opis techniczny i parametry urządzenia szczegółowo opisane w SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udzielenie gwarancji na urządzenie będące przedmiotem niniejszego zamówienia na okres minimum 24 miesięcy - liczone od daty jego bezusterkowego odbioru, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym.
4. W okresie gwarancji serwis wliczony w cenę - w ramach przeglądów gwarancyjnych Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z ich wykonaniem, w szczególności: koszty robocizny, wymiany materiałów, filtrów, uzupełnienia płynów i smarów, koszt dojazdu serwisu do bazy Zamawiającego i inne koszty wynikłe z gwarancji.
5. Do zadań wykonawcy należy także zapewnienie autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od zakończenia gwarancji.
6. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla dostarczonej maszyny będzie odbywał się w okresie gwarancji na terenie bazy zamawiającego, w okresie pogwarancyjnym na terenie bazy zamawiającego i/lub w serwisie wskazanym przez Wykonawcę oddalonym do 100 km od tej bazy. Koszty przejazdów związane z wykonaniem naprawy przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca. Ewentualny transport maszyny do serwisu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
Uwaga: W przypadku zaoferowania serwisu w większej odległości niż 100 km od bazy zamawiającego po upływie okresu gwarancji koszty dojazdu serwisu pokrywane będą do odległości 100 km od bazy zamawiającego
7. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych; w dniu dostawy maszyny Wykonawca przekaże Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty w języku polskim: książkę serwisową i instrukcję obsługi, deklarację zgodności CE, karty gwarancyjne/dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego, harmonogram niezbędnych przeglądów technicznych oraz wykaz potrzebnych materiałów technicznych i części zamiennych.
8. Urządzenie zostanie dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o. ul. Spacerowa 145, 26-200 Końskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
- Postępowanie na organizację i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 wraz z kursem ręcznego przecinacza plazmowego i ręcznego przecinacza tlenowego".
- Zakup zestawu laparoskopowego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej zamiatarki ulicznej
- Przebudowa kotłowni wraz z modernizacją sieci ciepłowniczej w budynku ZPO w Stadnickiej Woli.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa: kurs operatorów koparkoładowarek wszystkie kl. III dla 14 osób bezrobotnych
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czarnej Dąbrówce
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty" - powtórzony
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową oraz z windą
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Dostawa samochodów specjalistycznych do czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.