Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498969/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00509051/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA CZTERECH 2-DNIOWYCH SZKOLEŃ PN. „SZKOLENIE Z ZAKRESU ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH I PROCESU DEINSTYTUCJONALIZACJI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,175702,a7dd5d6e4b7057986d2ac857a2fe1166.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA CZTERECH 2-DNIOWYCH SZKOLEŃ PN. „SZKOLENIE Z ZAKRESU ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH I PROCESU DEINSTYTUCJONALIZACJI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc0dc466-5607-4104-b25d-c61722ce4757
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Szkolenie 2-dniowe z zakresu rozwoju usług społecznych i deinstytucjonalizacji realizowane w ramach projektu pn. "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Działanie 04.13 – Wysokiej jakości system włączenia społecznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.64.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71293,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenie czterech 2-dniowych szkoleń z zakresu rozwoju usług społecznych i procesu deinstytucjonalizacji.
2. Łączna liczba uczestników wszystkich szkoleń: maksymalnie 60 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia łącznej liczby uczestników szkoleń do 50 osób.
3. Łączna liczba noclegów: maksymalnie dla 57 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia łącznej liczby osób korzystających z noclegu do 30 osób.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie 2 – dniowego szkolenia dla 4 grup szkoleniowych (łącznie maksymalnie 60 osób) w oparciu
o zaakceptowany przez Zamawiającego program szkolenia oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- przygotowanie prezentacji multimedialnej,
- powielenie i przekazanie uczestnikom szkoleń materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) – tj. prezentacji multimedialnej w wersji tradycyjnej (wersja papierowa) dla uczestników szkolenia w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników oraz w wersji elektronicznej (dla Zamawiającego),
- przygotowanie i przekazanie kompletu materiałów pomocniczych (piśmienniczych) dla każdego uczestnika szkolenia tj. teczki dyplomowej formatu A4, notesu formatu A5
w kratkę lub linie, długopisu z wkładem czarnym lub niebieskim – po 1 szt. dla każdego uczestnika szkolenia,
- zapewnienie trenera,
- zapewnienie sali szkoleniowej,
- zapewnienie noclegów dla maksymalnie 57 osób,
- zapewnienie wyżywienia – w pierwszym i drugim dniu szkolenia serwis kawowy ciągły
i obiad dla wszystkich uczestników szkolenia tj. maksymalnie dla 60 osób;
w pierwszym dniu kolacja, a w drugim dniu śniadanie w formie bufetu szwedzkiego dla osób korzystających z noclegu, tj. maksymalnie dla 57 osób.
5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA KOT- CIENKOSZ OFICYNA PROFILAKTYCZNA, SBC SZKOLENIA BADANIA CONSULTING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 6492169178
7.3.3) Ulica: Dworcowa nr 9A, lok. 19
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-556
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zorg. i przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy kat. B wraz z egzaminami państwowymi dla 6 uczestników projektu: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro, z jednostek ŚWK OHP w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Starachowice
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa leków różnych
- Dostawa części zamiennych do samochodów z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego".
- DZP.261.1.2025 kompleksowa realizacja tutoringu online dla Beneficjentów Programu BLISKO
- Przeprowadzenie zajęć/szkoleń/kursów dla dzieci w wieku przedszkolnym, kadry pedagogicznej przedszkoli oraz rodziców w ramach projektu pt. "Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe 2024-2025"
- 459.2024 Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusów dla Wydziału Chemii w podziale na sześć części.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie - neurologopeda
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.