eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiDostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000767428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 17

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 672540213

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mw.wicedyrektor@szkolanalesnej.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolanalesnej.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0dd85c-c52e-4071-9b92-34715a362928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063572/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych i kuchennych do stołówki Internatu Zespołu Szkół nr 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b0dd85c-c52e-4071-9b92-34715a362928

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty, e-mail: mw.wicedyrektor@szkolanalesnej.edu.pl lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne;
3) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Magdalena Walczak, tel. +48 672540213, email: mw.wicedyrektor@szkolanalesnej.edu.pl ;
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”;
5) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
6) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
9) W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
16) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 4587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”;
10) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Instrukcja użytkownika dostępna na stronie platformy w dziale FAQ https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Szczegóły w SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców
Wielkopolskich we Wronkach ul. Leśna 17, 64-510 Wronki, tel. +48 672540213, e-mail mw.wicedyrektor@szkolanalesnej.edu.pl,
www.szkolanalesnej.edu.pl, tel: 67 254 02 13, godz. do kontaktu: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:00,
3) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach jest Pani Rafał
Andrzejewski, e-mail: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl, tel.: +48 504976690
4) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa artykułów spożywczych i kuchennych do stołówki Internatu
Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.” (nr postępowania: ZSNr1-ZP.271.3.2023);
5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty
upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty
zajmujące się obsługą informatyczną Administratora;
6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
7) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 4) powyżej. Jeżeli
administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel
określony w pkt 4) 8 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu
oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
8) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych wymaganych przez RODOi związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego,
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób
pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego.
9) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu
przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w
Formularzu ofertowym;
Klauzule informacyjne RODO są dostępne: http://bip.szkolanalesnej.edu.pl/p,19,rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.
Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, z póżn. zm.)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Klauzule informacyjne RODO są dostępne: http://bip.szkolanalesnej.edu.pl/p,19,rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.
Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, z póżn. zm.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSNr1.ZP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część I – warzywa i owoce świeże (CPV 15300000-1). Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część Część II – owoce, warzywa przetworzone (CPV 15330000-0)Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część Część III – mrożonki (CPV 15330000-0) Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część IV - jaja. Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część V różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna i skrobi i produktów skrobiowych, oleje roślinne, przyprawy . Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część VI– ryby świeże, przetworzone i konserwowane. Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część VII – chleb i pieczywo, produkty piekarskie . Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część VIII – produkty mleczarskie . Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część IX – mięso wieprzowe, wołowe. Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część X – świeży drób . Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach Część XI - wędliny wieprzowe, wołowe, drobiowe . Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni nauki szkolnej według grup wskazanych w załącznikach., codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 6.00-7.30.
Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
Miejsce realizacji: Internat Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17a, 64-510 Wronki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie
sumę punktacji, liczonej wg. wzoru
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wypełnione specyfikacje asortymentowo-ilościowo-wartościowe składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie wskazanym w rozdziale II pkt 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Oświadczenie składają odrębnie:
 Wykonawca / każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 5.
Wykaz rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi równoważność, o których mowa w Rozdz. II pkt 1 SWZ (jeżeli dotyczy). Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby oraz zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy),
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku:
- wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
-wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
- jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 15 do SWZ.
2) Złożenie ofert jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3) Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, chyba że SWZ lub
umowa stanowią inaczej.
4) Szczegółowe zapisy dot. zmian postanowień zawartej umowy zawiera zał. nr 15 do SWZ dostępny na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.- prosimy o zapoznanie się,- zawsze dopuszczalne są zmiany, o których mowa w art. 455 uPzp.
Szczegóły w zał. nr 15 do SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.