Og³oszenie z dnia 2024-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00620712/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00677769/01 - Wynik z dnia 2024-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366212081
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko³³±taja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaczorowska@cuw.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: cuw.tczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f3914e12-ec3e-4c1c-bdd0-e3c44c966581
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00610958
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059189/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_tczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznych, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_tczew
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_tczew
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew znajduj±cej siê przy ul. Ko³³±taja 9, 83 -110 Tczew,
• kontakt z inspektorem ochrony danych w Centrum Us³ug Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu e-mail: inspektor@um.tczew.pl lub listownie na adres administratora z dopiskiem „ Inspektor Ochrony Danych”
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie”, w trybie zamówienia podstawowego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”,
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.260.1.5.2024.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni szkolnej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. 2022 poz. 1385 z pó¼n. zm.)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego,
b)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
1) Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê z postêpowania w przypadkach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3) dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± przes³anki wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U.
z 2023 r., poz. 1497).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) w odniesieniu do uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
koncesjê na wykonanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.)
2) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 4 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany w umowie mog± byæ dokonane za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci takichzmian i bêd± one dopuszczalne wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog± w szczególno¶ci:
1) terminu realizacji zamówienia,
2) warunków i terminu p³atno¶ci,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia,
4) wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysoko¶ci podatku od towaru i us³ug, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie.
Zmiany, o których mowa w ust. 2, mog± nast±piæ jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególno¶ci:
1) w zakresie pkt 1), 2), 3) w przypadku: wyst±pienia „si³y wy¿szej”, tj. miêdzy innymi katastrofy naturalnej, strajku, po¿aru,
eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego;
2) w zakresie pkt 2) w przypadku: zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w trakcie realizacji umowy,
3) w zakresie pkt 3) je¶li rozwi±zania zaproponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê przyczyni± siê do uzyskania
wy¿szej jako¶ci koñcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie bêdzie mia³a wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia
Wykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego a Zamawiaj±cy wyrazi na ni± zgodê.
Wykonawca wnioskuj±cy o zmianê umowy, przedk³ada Zamawiaj±cemu pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_tczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Bie¿±ce utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych i wewnêtrznych w mie¶cie Tczewie w 2025 r.
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokszta³c±cego w Tczewie"
- REMONT KORYTARZY ORAZ MODERNIZACJÊ SZATNI W BUDYNKU WTZ
- Dostawa i monta¿ urz±dzeñ maszynowni basenu zewnêtrznego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przydro¿nej kapliczki w miejscowo¶ci Turze"
- Bie¿±ce utrzymanie drzew i zieleni oraz sprz±tanie w ci±gu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
wiêcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.