Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517680/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00528244/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713652403
1.5.8.) Numer faksu: 713652781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be28f0c8-9c3a-4811-b6ef-537ae433ddf0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234331/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2727344,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników, funkcjonariuszy, Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, emerytów/rencistów, dzieci (korzystających wyłącznie z obiektów basenowych) oraz osób towarzyszących w ramach miesięcznego abonamentu z dostępem nielimitowanym i dostępem limitowanym 8 wejść.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472766,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1472766,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472766,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2945532,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wartość zamówienia podstawowego: 1 472 766,20 zł brutto,
2) wartość opcji: 1 472 766,20 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- Zakup kart sportowych dla pracowników ZUS II Oddział w Łodzi oraz dla emerytów - byłych pracowników oddziału
- Usługa wynajmu osi strzeleckich
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Usługi realizowane w Klubie Seniora w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.