eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlukiBudowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 88

1.5.2.) Miejscowość: Kluki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446315035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e505fe91-87e9-43be-b83d-ec7f4d01c289

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e505fe91-87e9-43be-b83d-ec7f4d01c289

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230270/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka o długości 1194,20 m.
Zakres robót do wykonania obejmuje budowę drogi w zakresie:
- wykonania jezdni, chodnika, pobocza wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową nr 74 i placem do zawracania,
- wykonania systemu odwodnienia drogi – rowu przydrożnego z przepustami pod zjazdami i przepustem pod koroną drogi,
- przebudowy i budowy zjazdów z przedmiotowej drogi.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
- rozbiórka ogrodzeń zlokalizowanych w obecnym pasie drogowym,
- ustawienie ogrodzeń z siatki w granicy pasa drogowego,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie oznakowania poziomego i urządzeń BRD (bezpieczeństwa ruchu drogowego),
- usunięcie drzew zlokalizowanych w projektowanym pasie drogowym,
- usunięcie wszelkich pni, korzeni oraz pozostałości po wycince, także po wycince przez Lasy Państwowe,
- przycięcie wszystkich gałęzi na wysokość 4,2 m nad obszarem korony drogi,
- nasadzenie zastępcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ:
1) Projekcie budowlanym,
2) Projekcie architektoniczno – budowlanym,
3) Projekcie zagospodarowania terenu,
4) Projekcie technicznym,
5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej jako: „STWiOR”),
6) Przedmiarze robót,
7) Projekcie stałej organizacji ruchu.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 586.2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Uwaga: W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi przebudowa sieci wodociągowej, która zostanie zlecona odrębnym zamówieniem o udzielenie zamówienia. Niniejsze zamówienie należy wykonać po przebudowie sieci wodociągowej, która planowana jest do wykonania do 30.06.2025 r.
Powyższe dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Przesłanka unieważnienia postępowania określona w/w przepisie opiera się na trzech okolicznościach których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością jego zastosowania, tj.:
1) musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia (wada postępowania);
2) wada ta ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) wada ta musi być niemożliwa do usunięcia.
Okoliczności wskazane powyżej występują w przedmiotowym postępowaniu, postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co Zamawiający wykazuje poniżej.

Wada ma nieusuwalny charakter, nie może być skorygowana przez Zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności, ponieważ w dniu 20 listopada br. (w dniu otwarcia ofert) na Platformie e-Zamówienia występowały trudności związane ze składaniem ofert. System wyświetlał komunikat dotyczący braku klucza dziennego i uniemożliwiał złożenie oferty przez potencjalnych Wykonawców. Problem został rozwiązany, jednak między godziną 00:00 a 11:00 Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.