Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549323/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana podłóg w gminnych lokalach administrowanych przez ZGM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695741735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9944981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana podłóg w gminnych lokalach administrowanych przez ZGM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc3f37e-434c-453d-9b2c-c888f5cf276c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087711/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana podłóg w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/51/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 290068,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176246,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Rejon ADM-2 – obejmuje wymianę podłóg w 4 lokalach mieszkalnych, zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Św. Jerzego 9/4; Przemysłowa 24/8; Wawrzyniaka 54/1; Zielona 58/5.4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 144688,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Rejon ADM-3 obejmuje wymianę podłóg w lokalu mieszkalnym, zlokalizowanym w Gorzowie Wlkp. przy ul. Dworcowej 2/11; oraz podłogi we wspólnym korytarzu lokali 2, 2a i 3 w budynku przy ul. Łokietka 6.4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 31558,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62169,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62169,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62169,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU KOPPI Marcin Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991362361
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62169,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17832,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17832,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17832,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU KOPPI Marcin Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991362361
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17832,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim w ramach Programu TERMO etap VI-VII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego ginekologicznego wraz z instalacją
- Dostawa i montaż toalety trzystanowiskowej na Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp.
- Wyk. pełnobranż. dokument. projekt.-kosztorys. dla inwest. pn.: "KWP w Gorzowie Wlkp. - modernizacja hali sportowej i obiektu dydakt. przy ul. Strzeleckiej 22 w Zielonej Górze wraz z zagosp. terenu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego budynku ratusza w Prochowicach, wraz ze zmianą sposobu użytkowania strychu na pomieszczenia techniczne do obsługi budynku
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
- Wykonanie robót remontowych
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
- Modernizacja i przyłączenie lokali mieszkalnych nr 1 i 2 do lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Wiejskiej 6 w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Kładzenie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.