Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496563/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Łapanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów 34
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lapanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lapanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia?searchText=%C5%82apan%C3%B3w1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Łapanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba9d4bb-2e10-4612-ac10-29528c5435ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039082/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Łapanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBP.III.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 745208,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację sieci oświetlenia drogowego na terenie gminy Łapanów. Celem projektu jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach i zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Inwestycja ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa na drogach przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej niezbędnej do ich oświetlenia.
Zakres prac obejmuje wymianę 494 sztuk opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych na oprawy typu LED. W ramach inwestycji należy zdemontować i zutylizować 494 sztuk istniejących nieenergooszczędnych opraw oraz zamontować odpowiednio 494 sztuk fabrycznie nowych wolnych od wad opraw oświetleniowych o parametrach nie gorszych od minimalnych wymagań zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-Demontaż opraw oświetleniowych i montaż w ich miejsce nowych opraw energooszczędnych LED w komplecie z nowymi przewodami zasilającymi, nowymi zabezpieczeniami i nowymi urządzeniami automatyki sterującej oświetleniem
-Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów
-Wykonanie dokumentacji powykonawczej
-Pozostałe prace określone w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ
Wykonawca zrealizuje dobór i obliczenia opraw bez zastosowania redukcji mocy, zgodnie z PN-EN13201:2016, przy zastosowaniu współczynnika utrzymania wartości 0,80.
Sprawdzenie spełnienia wymagań będzie odbywało się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów w postaci kart katalogowych, certyfikatów i deklaracji, składanych wraz z ofertą:
- karty katalogowe oferowanych opraw energooszczędnych LED
- certyfikaty ENEC, ENEC+ wraz z załącznikami oraz wskazaniem adres zakładu produkcyjnego, w którym produkowana jest certyfikowana oprawa
- certyfikaty Zhaga-D4i
- deklaracje zgodności
- obliczenia fotometryczne
- załącznik do oferty zestawienie mocy
- raporty z badań dla szczelności oraz odporności na uderzenia
- raport z badań dla wibracji
- raport z badań dla trwałości źródeł LED
- deklaracje środowiskowe dla oferowanych wersji
W przypadku niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożenia dokumentów niezgodnych z wymaganiami SWZ, oferta nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp i zostanie odrzucona.
Dla potwierdzenia osiągnięcia spodziewanych poziomów parametrów dla zaproponowanych w ofercie opraw, Wykonawca przekaże obliczenia parametrów oświetleniowych dla przewidzianej geometrii montażu opraw na odcinkach ulic i dróg. Obliczenia muszą zawierać siatkę zgodną z danymi z pliku "Referencyjne obliczenia fotometryczne" wraz z wartościami luminancji i muszą być wykonane w bezpłatnym ogólnodostępnym oprogramowaniu.
Celem przedstawienia obliczeń jest udokumentowanie, że proponowane przez Wykonawcę oprawy oświetleniowe LED, spełniają wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania, spełnienia wymagań, poprzez wykonanie
i złożenie obliczeń fotometrycznych oświetlenia dróg i ulic, wykonanych w ogólnodostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń i zawierających wszystkie elementy zawarte w obliczeniach, stanowiących załącznik do Dokumentacji Projektowej - "Referencyjne obliczenia fotometryczne".
Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być w pełni zgodna z przyjętymi założeniami Zamawiającego, tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika zapasu (ew. odwrotności - wskaźnika utrzymania), parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów - położenia obserwatorów, oraz wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry jak w załączniku do Dokumentacji Projektowej - "Referencyjne obliczenia fotometryczne", a ich wartości muszą potwierdzać spełnienie wymagań normy PN-EN13201:2016 dla przyjętych klas oświetleniowych. Różnica efektu oświetleniowego proponowanych opraw równoważnych musi być zgodna ze wskazanymi klasami oświetleniowymi i nie powinna być większa niż ± 10% w stosunku do podanych w referencyjnych obliczaniach fotometrycznych dla każdego parametru.
Obliczenia fotometryczne Wykonawca składa zapisane w formacie pdf i w plikach programu ogólnodostępnego jaki posłużył do obliczeń (edytowalne pliki obliczeniowe) oraz dane rozsyłu opraw zapisane w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych - pliki w formacie eulumdat (Ldt).
Na podstawie obliczeń i wyznaczonych mocy opraw, należy wypełnić i załączyć Załącznik
- Tabela do obliczeń fotometrycznych wskazującą nieprzekroczenie limitu mocy zainstalowanych opraw w systemie.
Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Zamawiającego o swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty.
Dokumentacja, stanowiąca załączniki do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. Określa rodzaj i zakres zamówienia niezbędnego do wykonania modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy. Zamawiający udostępnia Wykonawcom będące w jego posiadaniu dokumenty, informacje i opracowania niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca winien również uwzględnić w cenie swojej oferty uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, certyfikatów, opinii, itp.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach oferowanej ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji, jednak bez których nie będzie można ukończyć inwestycji oraz przystąpić do jego użytkowania, w szczególności:
1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
- uzgodnień, opinii, decyzji, analiz, badań, itp., niezbędnych do realizacji zadania, w tym aktualizację dokumentacji technicznej poprzez szczegółowe określenie typów i mocy opraw na każdym modernizowanym słupie zgodnie ze złożoną ofertą i uzgodnienie dokumentacji technicznej po aktualizacji z Tauron Nowe Technologie S.A.
- projektów zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarządzający ruchem,
- innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektowa,
- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych.
3)Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401),
4)Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
5)Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót,
6)Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywania robót,
7)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót,
8)Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności, itp.
9)Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie) oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obwiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej (§ 8 ust 5 Regulaminu Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie "Rozświetlamy Polskę") i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz udostępnionych dokumentach.
Zaleca się do dokonania wizji w terenie w celu dokładnego oszacowania stanu istniejących wysięgników oraz instalacji co może pomóc w wkalkulowaniu w cenę oferty dodatkowych kosztów.
Prace należy wykonywać zgodnie z aktualną Instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych oraz Instrukcją współpracy w zakresie organizacji bezpiecznej pracy w technologii PPN a Pracodawcami zewnętrznymi, wykonującymi prace na sieci elektroenergetycznej o napięciu do 1 kV - jeśli dotyczy technologii PPN.
Oprawy przeznaczone do wymiany stanowią majątek Tauron Nowe Technologie S.A. Zamawiający przed podpisaniem umowy z wykonawcą robót zawrze umowę najmu na powyższe oprawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót są określone w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71355200-3 - Wykonywanie badań
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873462,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115206,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873462,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343528856
7.3.3) Ulica: Przydonica 48
7.3.4) Miejscowość: Przydonica
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873462,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.