Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00514094/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00663046/01 - Wynik z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00160528/01 - Wynik z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 2618488051
1.5.8.) Numer faksu: 261847577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a5e604b-ced4-4efd-b237-3b70445b83b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 67/2024/TP/INFR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7944155,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji w kompleksach administrowanych.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane;
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki
do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty (załączniki od nr 1 do nr 152) oraz nr 9.1, 9.2., 9.3. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
Uwaga! W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ i/lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności:
1) kierownik robót skierowany do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo,
2) monter instalacji elektrycznych (3 os.),
3) monter instalacji sanitarnych (3 os.),
4) murarz - tynkarz (4 os),
5) glazurnik (2 os.),
6) malarz (2 os),
7) robotnik budowlany (2 os),
8) dekarz (2 os),
- przez cały okres wykonywania tych czynności.
ZAMAWIAJĄCY wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia tj.: prace instalacyjne (elektryczne, wodno - kanalizacyjne, grzewcze i wentylacyjne) oraz prace wykończeniowe (malowanie, montaż drzwi i okien).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3706307,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji w kompleksach administrowanych.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane;
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki
do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty (załączniki od nr 1 do nr 152) oraz nr 9.1, 9.2., 9.3. tj.: Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
Uwaga! W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ i/lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności:
1) kierownik robót skierowany do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo,
2) monter instalacji elektrycznych (2 os.),
3) monter instalacji sanitarnych (2 os.),
4) murarz - tynkarz (2 os.),
5) robotnik budowlany (6 os.),
6) brukarz (2 os.)
- przez cały okres wykonywania tych czynności.
ZAMAWIAJĄCY wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia tj.: prace instalacyjne (np.: elektryczne, wodno - kanalizacyjne) oraz prace wykończeniowe (malowanie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2443570,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji w kompleksach administrowanych.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane;
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki
do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty (załączniki od nr 1 do nr 152) oraz nr 9.1, 9.2., 9.3. tj.: Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
Uwaga! W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ i/lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności:
1) kierownik robót skierowany do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo,
2) monter instalacji elektrycznych (2 os.),
3) monter instalacji sanitarnych (2 os.),
4) murarz - tynkarz (2 os.),
5) dekarz (1 os),
6) malarz (1 os.),
7) robotnik budowlany (3 os.),
- przez cały okres wykonywania tych czynności.
ZAMAWIAJĄCY wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia tj.: prace instalacyjne (elektryczne, wodno - kanalizacyjne) oraz prace wykończeniowe (malowanie, montaż drzwi i okien).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1794277,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem celowości wykonania zadania remontowego w budynku koszarowo – szkoleniowego Nr 27b (przebudowa pomieszczeń na parterze oraz I piętrze w części b), zlokalizowanego w kompleksie wojskowym K-1024 przy ul. 29 Listopada 1 w Warszawie Zamawiający unieważnia postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie jego części. Wystąpienie istotnej zmiany okoliczności, poprzez zmianę przeznaczenia budynku na inne cele niż wcześniej zakładano powoduje, iż kontynuowanie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym. Przedmiotowa zmiana okoliczności jest istotną zmianą zewnętrzną (decyzja nadrzędnych przełożonych) i niezależną od organu prowadzącego zamówienie publiczne. Kontynuacja postępowania w ramach przedmiotowego zamierzenia prowadziła by do wydatkowania środków publicznych na cel, który utracił rację bytu. Doszło do wystąpienia obiektywnej, trwałej zmiany stanu faktycznego – czego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania – w stopniu tak istotnym, że powoduje to, iż wykonanie zamówienia będzie niecelowe.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.