Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493438/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00504535/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetlenia ulic i dróg na oprawy typu LED w gminie Opatów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPATÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-152
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3196093
1.5.8.) Numer faksu: 34 3196081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opatow.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opatow.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.opatow.akcessnet.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetlenia ulic i dróg na oprawy typu LED w gminie Opatów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6e4daa5-27cb-457c-b11d-4b93ecddb6e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076116/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetlenia ulic i dróg na oprawy typu LED w gminie Opatów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU 271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 808385,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Głównym zadaniem jest wymiana 670 szt. opraw oświetleniowych wyposażonych w wysokoprężne lampy sodowe, na nowe oprawy LED wykonane w drugiej klasie ochrony przeciw porażeniowej (typy i moce projektowanych opraw wymienione są części projektu wykonawczego), oprawy legitymujące się certyfikatem ZD4i oraz autonomiczną redukcję mocy. Oprawa LED musi posiadać kolejno certyfikaty ENEC oraz ENEC+ lub równoważne. Dopuszcza się nowe oprawy LED, które są wyprodukowane lub dopuszczone do sprzedaży w krajach Unii Europejskiej. Zadanie polega na zdemontowaniu istniejących i funkcjonujących oprawy wyładowczych starego typu, a następnie na ich miejsce instalację nowych opraw LED zgodnie z założeniami projektu stanowiącego załącznik do SWZ w formule 1 sztuka za 1sztukę. Do modernizacji i instalacji nowych opraw LED wytypowano odpowiednio 670 sztuk opraw drogowych LED 4000K, wszystkie oferowane oprawy mają być wyposażone w dodatkowe zabezpieczenie przepięciowe przez układem zasilania zwane potocznie SPD. Szczegółowe zestawienie opraw z podziałem na ich typy, oczekiwaną maksymalną moc bez uwzględnienia autonomicznej redukcji mocy w godzinach późnonocnych (łączną dla wszystkich opraw LED nie większą niż 23,264 kW) oraz oczekiwany minimalny strumień światła (jasność świecenia) znajduję się w udostępnionej dokumentacji projektowej.
2. Ilości nowo projektowanych opraw LED wraz ze wskazaniem strumienia oraz maksymalnej mocy zostały wskazane w tabeli w pkt. I rozdziału IV SWZ.
3. Oprawy LED mają być wyposażone i zaprogramowane autonomiczną redukcję mocy z harmonogramem określonym w dokumentacji projektowej w postacie Opisu Przedmiotu Zamówienia. Szczegóły przeprowadzenie realizacji zadania zostało wskazane z dokumentacji projektowej w formie Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącej załącznik do SWZ. Dodatkowo zamawiający w celu możliwości pozyskania możliwie najbardziej jakościowych i rozwiniętych technologicznie rozwiązań wprowadza do oceny oferty dodatkowe kryteria jakościowe oferowanych produktów w postaci opraw LED. Wprowadzone kryteria jakościowe dotyczące rozwiązań technicznych i technologicznych możliwych do zrealizowania przez wielu różnych i niezależnych od siebie producentów, reprezentowanych przez wiele rożnych produktów, i nie ograniczają możliwość wzięcia udziału i złożenie oferty w prowadzonym postępowaniu. Dodatkowo Zamawiający dopuszcza do udziały w postepowaniu rożne oprawy LED, także te nie realizujące poddanych do dodatkowej oceny rozwiązań technicznych i technologicznych, których minimalne oczekiwania w związku z ich specyfikacją techniczną i wynikami oświetleniowymi zostały opisane w dokumencie projektu jako załącznik do SWZ. Celem zadania jest zrealizowanie oszczędności energii czynnej istniejących instalacji oświetlenia ulicznego opraw LED na poziomie co najmniej 52,92% bez uwzględnienia autonomicznej redukcji oraz co najmniej 60,90% z uwzględnienie autonomicznie redukcji mocy w godzinach późnonocnych względem stanu istniejącego z oprawami energochłonnymi, z sodowym źródłem światła.
W celu potwierdzenia parametrów i właściwości oferowanych opraw LED zamawiający przewiduję złożenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych które powinny zostać dołączone do oferty:
-Wykonane obliczenia fotometryczne w celu potwierdzenie spełnienia opisanych w dokumentacji założeń fotometrycznych dla dróg oraz dla obiektów w formie pliku PDF (na wezwanie zamawiającego także obliczenia w wersji roboczej, edytowalnej właściwego ogólnodostępnego programu komputerowego w jakim zostały wykonane w formie pliku wsadowego do programu fotometrycznego np. „.dlx” dla Dialux lub inny właściwy format zgodnie z użytym programem do symulacji fotometrycznych).
-Przedstawienie technicznych kart katalogowych oferowanych opraw LED
-Przedstawienie dokumentu certyfikatu ZD4i dla oferowanych opraw – lub równoważny
-Przedstawienie dokumentu pełnego certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważny
-Przedstawienie kompletnej listy komponentów dopuszczonych z raportu z badania do certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważnego certyfikatu, który przedstawia się zamiast ENEC
-Przedstawienie dokumentu pełnego certyfikatu ENEC+ dla oferowanych opraw – lub równoważny
-Przedstawienie instrukcji montażu i instalacji oferowanych opraw LED
-Przedstawienie plików fotometrycznych w formacie ".ltd" oferowanych opraw LED
-Przedstawienie certyfikatów i dopuszczeń CE dla oferowanych opraw LED
-Przedstawienie raportów z badania żywotności źródła światła zainstalowanego w oferowanej oprawie LED
- Przedstawienie raport z badania laboratoryjnego żywotności układu optycznego
Rozumienie głównych zagadnień zawartych w dokumentacji w tym określeń równoważności dla certyfikatów ENEC, ENEC+, ZD4i zawarte została w dokumentacji projektowej jako Opis przedmiotu Zamówienia stanowiącą załączniki do SWZ. W wypadku niejasności oraz braku jednoznaczności w przedstawionych materiałach stanowiących przedmiotowe środki dowodowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do dostarczenia reprezentatywnej próbki oferowanej oprawy LED (w terminie do 7 dni od wezwania do uzupełnienia) w celu przeprowadzenia badania dla potwierdzenia deklarowanych właściwości oferowanej oprawy LED. Jako opraw reprezentatywna rozumienia jest próbka oprawy zgodnej z ofertą dla jednej z oferowanych mocy. Dostarczona oprawa w wypadku zaakceptowania, pozostanie zdeponowana u Zamawiającego do czasu zakończenia inwestycji jak oprawa wzorcowa dla realizacji zadania.
Wszystkie nazwy własne, oznaczenia indywidualne oraz przywołane modele opraw LED należy przyjąć jako referencyjne i w wypadku ich pojawienie zastosować zasadę „lub równoważne”.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa przedmiar robót, opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822946,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889687,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822946,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cypher Jacek Trzeszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384682097
7.3.3) Ulica: gen. Józefa Hallera 18
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822946,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.