eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceOdśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710475535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starowiejska 60

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25- 644-95-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stbs.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stbs.siedlce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cab081e-13f1-4d0f-ad78-1d17092f7674

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cab081e-13f1-4d0f-ad78-1d17092f7674

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a) Portal dostępowy Urzędu Zamówień Publicznych (e-zamówienia.gov.pl): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) Poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@stbs.siedlce.pl (z wyłączeniem składania ofert).

Strona internetowa zamawiającego: http://www.stbs.siedlce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ oraz załącznikami nr 7 i 8 projektu umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ oraz załącznikami nr 7 i 8 projektu umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: STBS.PUZ.P2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg, parkingów, chodników i podjazdów do garaży na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Przewiduje się udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem postępowania podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem postępowania podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części (sektora), podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części - każdego z 4 sektorów oddzielnie.
3. Oferty oceniane będą w następujący sposób:

Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.
Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:

cena oferty najniższej x 100
C= ---------------------------------------
cena oferty badanej

C – ilość punków przyznana ocenianej ofercie w ocenianym zakresie robót.

4. Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części (sektorze) zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg, parkingów, chodników i podjazdów
do garaży na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli
mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Przewiduje się udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W
ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem
postępowania podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się
udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych
usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W ramach zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem postępowania
podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części (sektora), podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części - każdego z 4 sektorów oddzielnie.
3. Oferty oceniane będą w następujący sposób:

Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.
Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:

cena oferty najniższej x 100
C= ---------------------------------------
cena oferty badanej

C – ilość punków przyznana ocenianej ofercie w ocenianym zakresie robót.

4. Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części (sektorze) zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg, parkingów, chodników i podjazdów
do garaży na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli
mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Przewiduje się udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W
ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem
postępowania podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się
udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych
usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W ramach zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem postępowania
podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części (sektora), podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części - każdego z 4 sektorów oddzielnie.
3. Oferty oceniane będą w następujący sposób:

Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.
Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:

cena oferty najniższej x 100
C= ---------------------------------------
cena oferty badanej

C – ilość punków przyznana ocenianej ofercie w ocenianym zakresie robót.

4. Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części (sektorze) zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg, parkingów, chodników i podjazdów
do garaży na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli
mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Przewiduje się udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W
ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem
postępowania podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się
udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych
usług, łącznie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. W ramach zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewiduje się wykonanie prac będących przedmiotem postępowania
podstawowego opisanych w Rozdziale 5 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena ryczałtowa brutto dla danej części (sektora), podana w formularzu oferty – załącznik nr 1.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części - każdego z 4 sektorów oddzielnie.
3. Oferty oceniane będą w następujący sposób:

Oferta o najniższej cenie – 100 pkt.
Pozostałe oferty odpowiednio niższe oceny wg wzoru:

cena oferty najniższej x 100
C= ---------------------------------------
cena oferty badanej

C – ilość punków przyznana ocenianej ofercie w ocenianym zakresie robót.

4. Za najkorzystniejszą ofertę w każdej części (sektorze) zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną brutto, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniami w ilości minimum:
a) spycharko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 2,0 m (nie mniej niż 1,8 m)
b) koparko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 3,0 m (nie mniej niż 2,5 m)
c) nośnik, pług i piaskarka do rozprowadzania mieszanki uszorstniającej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniami w ilości minimum:
a) spycharko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 2,0 m (nie mniej niż 1,8 m)
b) koparko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 3,0 m (nie mniej niż 2,5 m)
c) nośnik, pług i piaskarka do rozprowadzania mieszanki uszorstniającej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający zgodnie z art. 274 Pzp. przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniami w ilości minimum:
a) spycharko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 2,0 m (nie mniej niż 1,8 m)
b) koparko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 3,0 m (nie mniej niż 2,5 m)
c) nośnik, pług i piaskarka do rozprowadzania mieszanki uszorstniającej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniami w ilości minimum:
a) spycharko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 2,0 m (nie mniej niż 1,8 m)
b) koparko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 3,0 m (nie mniej niż 2,5 m)
c) nośnik, pług i piaskarka do rozprowadzania mieszanki uszorstniającej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniami w ilości minimum:
a) spycharko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 2,0 m (nie mniej niż 1,8 m)
b) koparko-ładowarka z zamocowanym pługiem skośnym o szerokości 3,0 m (nie mniej niż 2,5 m)
c) nośnik, pług i piaskarka do rozprowadzania mieszanki uszorstniającej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie dotyczące dysponowania sprzętem
2. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie zgodne z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal dostępowy Urzędu Zamówień Publicznych (e-zamówienia.gov.pl): https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.