eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUSŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW: Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I
NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW:
Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 75 203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I
NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW:
Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa8ca1c-0ec9-45df-910c-6b4f89bcdfdb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz odpadów komunalnych w budynkach O/ZUS Rzeszów i podległych TJO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 350000.27.17.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229521,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług wywozu nieczystości stałych z budynku
O/ ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 oraz Siemiradzkiego 10. Nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.

1. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się wywozić odpady gromadzone w sposób
selektywny z pojemników usytuowanych przy budynkach O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 , oraz ul. Siemiradzkiego 10.

2. Zamawiający będzie gromadził w sposób selektywny, w oddzielnych pojemnikach następujące odpady komunalne:
2.1. segregowane (papier i tektura)
2.2. segregowane (szkło)
2.3. segregowane (metale, tworzywa sztuczne)
2.4. segregowane (biodegradowalne)
2.5. odpady nie podlegające segregacji ( frakcja zmieszana)
3. Ceny podane w ofercie cenowej zawierają wszelkie poniesione przez Wykonawcę koszty
dotyczące realizowanej umowy.

Termin i warunki realizacji zamówienia
1. Przedmiot umowy Wykonawca będzie świadczył od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy za 7 dniowym okresem wypowiedzenia, w przypadku gdyby Miasto Rzeszów przystąpiło w trybie ustawy z dnia 13-09-1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do realizacji odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie zamieszkałych przez mieszkańców. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie zapłaty z tytułu zrealizowanych usług do dnia rozwiązania umowy.
1.2. Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje lub nienależycie wykonuje przedmiot umowy, po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania umowy.
2. Wywóz odpadów niesegregowanych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 14:00,(wtorek, piątek)
2.2. odpadów posegregowanych:
a) segregowane (papier i tektura) –raz na tydzień
b) segregowane (szkło) – raz w miesiącu
c) segregowane (metale i tworzywa sztuczne)-raz na tydzień
d segregowane (biodegradowalne)-raz na tydzień
na podstawie harmonogramu odbioru, przedstawionego przez Wykonawcę.

3. Wykonawca zapewni nieodpłatnie :
a) budynek Rzeszów Al. Piłsudskiego 12
• 4 . pojemniki o pojemności 900 l. odpady stałe niesegregowane,
• 2 pojemniki o pojemności 1100 l. kolor niebieski na papier i tektura
• 1 pojemnik o pojemności 1100 l. kolor żółty na metale tworzywa sztuczne
• 1 pojemnik o pojemności 240 l. kolor zielony na szkło
• 1 pojemnik o pojemności 240 l. kolor brązowy na odpady biodegradowalne
b) budynek Rzeszów ul. Siemiradzkiego 10
• 2 . pojemniki o pojemności 360 l. odpady stałe niesegregowane,
• 1 pojemniki o pojemności 1100 l. kolor niebieski na papier i tektura
• 1 pojemnik o pojemności 360 l. kolor żółty na metale tworzywa sztuczne
• 1 pojemnik o pojemności 120 l. kolor zielony na szkło
• 1 pojemnik o pojemności 120 l. kolor brązowy na odpady biodegradowalne

4. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej konserwacji i dezynfekcji pojemników na śmieci,
zarówno na odpady niesegregowane i segregowane.
5. Zamawiający zapewnia wolny dojazd do pojemnika gdzie gromadzone będą nieczystości
stałe.
6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w całym okresie obowiązywania umowy
aktualnego zezwolenia na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. W razie
wygaśnięcia w czasie trwania umowy przedmiotowego zezwolenia, Wykonawca zobowiązany jest
na 5 dni przed upływem terminu wygaśnięcia zezwolenia przedstawić Zamawiającemu nowe
aktualne zezwolenie. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie wymaganego
dokumentu, Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
7. W przypadku utraty zezwoleń na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca
jest zobowiązany niezwłocznie (tj. w terminie do 3 dni) powiadomić Zamawiającego, podając
przyczynę ich utraty.

Wynagrodzenie oraz zasady rozliczeń
1. WYKONAWCY z tytułu wykonania usługi polegającej na wywozie odpadów stałych segregowanych przysługiwać będzie wynagrodzenie zgodnie z ofertą cenową stanowiącą załącznik nr 1a do umowy, które wynosi:
1.1. Budynek ZUS Al. Piłsudskiego 12
Odpady segregowane selektywnie (frakcja zmieszana)
1.1.1 cena jednostkowa wywozu jednego pojemnika o pojemności 900 l ………………zł. miesięcznie, cena wywozu 4 pojemników ( 900l) 2 razy w tygodniu wynosi miesięcznie……………………. zł.


1.2. . Budynek ZUS ul. Siemiradzkiego 10
Odpady segregowane selektywnie (frakcja zmieszana)
1.2.1 cena jednostkowa wywozu jednego pojemnika o pojemności 360 l wynosi miesięcznie …..zł.
cena wywozu 2 pojemników (360 l) 2 razy w tygodniu wynosi miesięcznie…………………….. zł.
Cena ofertowa obejmuje podatek od towarów i usług (VAT), obliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami i zawiera wszelkie poniesione przez Wykonawcę koszty
dotyczące realizowanej umowy.

2. Koszt wywozu odpadów z pojemników ::
a. Odpady z tworzyw sztucznych i metali
b. Odpady z papieru i tektury
c. Odpady ze szkła opakowaniowego
d. Odpady biodegradowalne
zawiera się w cenie brutto za odbiór odpadów niepodlegających segregacji.
3. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn ilości opróżnionych w danym miesiącu pojemników i cen jednostkowych brutto, podanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1.1a ).
4. Płatności z tytułu realizacji umowy, dokonane będą przez Zamawiającego raz w miesiącu, po
wykonaniu usługi za poprzedni miesiąc , na podstawie faktury VAT, potwierdzonej przez
Zamawiającego, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230968,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230968,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230968,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTOO GOSPODARKI KOMUNALNEJ - RZESZÓW Sp. z o. o..

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690260991

7.3.3) Ulica: Al. gen. Władysława Sikorskiego 428

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230968,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.