Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495220/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00496356/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00598161/01 - Wynik z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a411bb7-beea-4412-a002-d459dc011a141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a411bb7-beea-4412-a002-d459dc011a14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Odczynniki i akcesoria laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/31/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144246,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Odczynniki laboratoryjne.1. Zdefiniowany chemicznie roztwór sojowego inhibitora trypsyny, zawieszony w buforowanej soli fizjologicznej, animal-free, sterylny. Opakowanie: butelka 100 ml. Ilość: 30 sztuk.
2. Roztwór trypsyny. Gotowy do użycia, rekombinowany enzym do odtrawiania szerokiego spektrum adheretnych komórek ssaków (w tym keratynocytów i fibroblastów), niezawierający czerwieni fenolowej (phenol red), pochodzenia nie zwierzęcego, stabilny w temperaturze pokojowej, nie wymagający inaktywacji inhibitorem, sterylny, w opakowaniu 100 ml, przeznaczony do użycia w hodowlach komórkowych. Testowany pod względem osmolarności, pH, zawartości endotoksyn, bakterii i grzybów. Roztwór enzymu musi być wytwarzany w ściśle kontrolowanych warunkach, zgodnie z założeniami dobrej praktyki wytwarzania, zapewniając stałą wydajność między seriami, z możliwością wykorzystania produktów wytworzonych z użyciem tego roztworu w zastosowaniu klinicznym. Opakowanie: butelka 100 ml. Ilość: 30 sztuk.
3. Zestaw pozwalający na identyfikację martwych komórek. Gotowy do użycia roztwór, kompatybilny z urządzeniem Tali Image Cytometer, z wiążącym DNA barwnikiem, stosowanym w celu określenia ilościowego martwych komórek. Ilość: 1 sztuka.
4. Gentamycyna (10 ml), wodny roztwór siarczanu gentamycyny o stężeniu 10 mg/ml, sterylny, pakowany w buteleczkach o objętości 10 ml, zabezpieczonych folią. Przechowywany w warunkach temperatury pokojowej. Roztwór antybiotyku musi być wytwarzany w ściśle kontrolowanych warunkach, zgodnie z założeniami dobrej praktyki wytwarzania, zapewniając stałą wydajność między seriami. Opakowanie: butelka 10 ml. Ilość: 12 sztuk.
5. Amfoterycyna B (20 ml), wodny roztwór amfoterycyny B i dezoksycholanu sodu, sterylny, pakowany w buteleczkach o objętości 20 ml, zabezpieczonych folią. Przechowywany w warunkach zamrożenia w temperaturze -15°C do -25°C. Roztwór antybiotyku musi być wytwarzany w ściśle kontrolowanych warunkach, zgodnie z założeniami dobrej praktyki wytwarzania, zapewniając stałą wydajność między seriami. Opakowanie: butelka 20 ml. Ilość: 6 sztuk.
6. Trypsyna (100g), pakowana w postaci liofilizowanego proszku, napromieniowana. Enzym używany do trawienia połączeń międzykomórkowych, stosowany do dysocjacji komórek, podczas rutynowego pasażowania hodowli komórkowej i dysocjacji pierwotnej tkanki. Przechowywany w temperaturze 2°C do 8°C, przeznaczony do użycia w hodowlach komórkowych. Testowany pod względem osmolarności, pH, zawartości endotoksyn, bakterii, grzybów i wirusów. Roztwór enzymu musi być wytwarzany w ściśle kontrolowanych warunkach, zgodnie z założeniami dobrej praktyki wytwarzania, zapewniając stałą wydajność między seriami. Opakowanie: pojemnik 100 g. Ilość: 1 sztuka.
7. Dispaza II (neutral protease from Bacillus polymyxa), (ilość 5g) pakowany w postaci liofilizowanego, niejałowego proszku do zastosowań badawczych w dysocjacji komórek lub tkanek. Przechowywanie w temperaturze 2°C do 8°C. Testowane pod względem osmolarności, pH, zawartości endotoksyn, bakterii i grzybów. Opakowanie: pojemnik 5 g. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 29802,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Pipety i akcesoria laboratoryjne.1. Pipety transferowe, sterylne, pakowane pojedynczo w opakowanie wyłącznie foliowe (folia-folia), pojemność 3-3,5 ml. Opakowanie: pipeta. Minimalna pojemność pipety: 3 ml. Maksymalna pojemność pipety: 3,5 ml. Ilość: 1500 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1291,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Probówki.1. Probówki do mrożenia, pojemność 2 ml, sterylne pakowane w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 100 sztuk. Opakowanie: probówka 2 ml. Wyrób medyczny. Ilość: 500 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 1242,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Pipety i akcesoria laboratoryjne.1. Zestaw pojemników wykonanych z polipropylenu, w skład zestawu wchodzą pojemnik o objętości 50 ml i 100 ml, pojemniki umieszczone jeden w drugim. Z nakrętką polipropylenową o wysokiej wytrzymałości z zabezpieczeniem uniemożliwiającym swobodne otwarcie. Każdy zestaw sterylny w indywidualnym opakowaniu ochronnym, z możliwością wykorzystania w transplantologii i przechowywania w zamrożeniu. Wyrób medyczny. Ilość: 50 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4590,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Pipety i akcesoria laboratoryjne.1. Pojemniki na próbki o pojemności 250 ml, zakręcane, sterylne, z podziałką. Opakowanie: probówka 250 ml. Ilość: 240 sztuk.
2. Pojemniki na próbki o pojemności 500 ml, zakręcane, sterylne, z podziałką. Opakowanie: probówka 500 ml. Ilość: 500 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7729,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Pipety i akcesoria laboratoryjne.1. Cienka folia ze specjalnie preparowanej, czystej parafiny umieszczonej na rolce cienkiej bibuły woskowanej, bezbarwna, bezwonna i termoplastyczna, po zmięknięciu można ją łatwo rozciągać, tworząc nieprzepuszczalną dla gazów i cieczy błonę, o szerokości 10 cm (+/- 1 cm), 75 m na rolce. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 738,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Odczynniki laboratoryjne.1. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk pipet transferowych,
- 10 sztuk odczynnika do próbek.
Testy w formie kartridży. Każdy kartridż powinien składać się z:
- komory przetwarzania przechowującej próbki, odczynniki, przetworzone próbki oraz odpady (jedna z komór ma być komorą powietrzną zaprojektowaną w celu wyrównywania ciśnienia wewnątrz kartridża),
- układu zaworów pozwalającym na przenoszenie płynów do różnych komór kartridża,
- probówki reakcyjnej – amplifikacja i detekcja powstałego produktu.
Kartridże do testów przechowywane w temperaturze od 2⁰C do 28⁰C. Każdy kartridż powinien zawierać dwie kontrole wewnętrzne (kontrolę jakości wykonania PCR, kontrola jakości próbki). Każdy kartridż powinien być znakowany kodem QR, umożliwiającym automatyczne odczytywanie przez analizator: rodzaju testów, numeru lot testów oraz daty przydatności, pozwalający na molekularne wykrywanie Mycobacterium tuberculosis oraz mutacji oporności na rifampicinę w czasie mniejszym niż dwie godziny. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 zestawy.
2. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk pipet transferowych,
- 10 sztuk odczynnika do próbek.
Testy w formie kartridży. Każdy kartridż powinien składać się z:
- komory przetwarzania przechowującej próbki, odczynniki, przetworzone próbki oraz odpady (jedna z komór ma być komorą powietrzną zaprojektowaną w celu wyrównywania ciśnienia wewnątrz kartridża),
- układu zaworów pozwalającym na przenoszenie płynów do różnych komór kartridża,
- probówki reakcyjnej – amplifikacja i detekcja powstałego produktu.
Kartridże do testów przechowywane w temperaturze od 2⁰C do 28⁰C. Każdy kartridż powinien zawierać dwie kontrole wewnętrzne (kontrolę jakości wykonania PCR, kontrola jakości próbki). Każdy kartridż powinien być znakowany kodem QR, umożliwiającym automatyczne odczytywanie przez analizator: rodzaju testów, numeru lot testów oraz daty przydatności. W skład zestawu wchodzą testy pozwalające na molekularne wykrywanie i różnicowanie różnych klas karbapenemaz (KPC, NDM, VIM, IMP-1 i OXA-48) w czasie poniżej 50 minut. Wyrób medyczny.
Ilość: 40 zestawów.
3. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk odczynnika do próbek.
Testy w formie kartridży. Każdy kartridż powinien składać się z:
- komory przetwarzania przechowującej próbki, odczynniki, przetworzone próbki oraz odpady (jedna z komór ma być komorą powietrzną zaprojektowaną w celu wyrównywania ciśnienia wewnątrz kartridża),
- układu zaworów pozwalającym na przenoszenie płynów do różnych komór kartridża,
- probówki reakcyjnej – amplifikacja i detekcja powstałego produktu.
Kartridże do testów przechowywane w temperaturze od 2⁰C do 28⁰C. Każdy kartridż powinien zawierać dwie kontrole wewnętrzne (kontrolę jakości wykonania PCR, kontrola jakości próbki). Każdy kartridż powinien być znakowany kodem QR, umożliwiającym automatyczne odczytywanie przez analizator: rodzaju testów, numeru lot testów oraz daty przydatności, pozwalający na molekularne wykrywanie infekcji Clostridium difficile z niezależnym oznaczeniem toksyny binarnej i różnicowanie patogennego szczepu 027 w czasie poniżej 90 minut. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 zestawów.
4. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk pipet transferowych.
Testy w formie kartridży. Każdy kartridż powinien składać się z:
- komory przetwarzania przechowującej próbki, odczynniki, przetworzone próbki oraz odpady (jedna z komór ma być komorą powietrzną zaprojektowaną w celu wyrównywania ciśnienia wewnątrz kartridża),
- układu zaworów pozwalającym na przenoszenie płynów do różnych komór kartridża,
- probówki reakcyjnej – amplifikacja i detekcja powstałego produktu.
Kartridże do testów przechowywane w temperaturze od 2⁰C do 28⁰C. Każdy kartridż powinien zawierać dwie kontrole wewnętrzne (kontrolę jakości wykonania PCR, kontrolę objętości próbki). Każdy kartridż powinien być znakowany kodem QR, umożliwiającym automatyczne odczytywanie przez analizator: rodzaju testów, numeru lot testów oraz daty przydatności.- pozwalające na molekularne wykrywanie HIV. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 zestawy.
5. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk pipet transferowych.
Testy w formie kartridży. Każdy kartridż powinien składać się z:
- komory przetwarzania przechowującej próbki, odczynniki, przetworzone próbki oraz odpady (jedna z komór ma być komorą powietrzną zaprojektowaną w celu wyrównywania ciśnienia wewnątrz kartridża),
- układu zaworów pozwalającym na przenoszenie płynów do różnych komór kartridża,
- probówki reakcyjnej – amplifikacja i detekcja powstałego produktu.
Kartridże do testów przechowywane w temperaturze od 2⁰C do 28⁰C. Każdy kartridż powinien zawierać dwie kontrole wewnętrzne (kontrolę jakości wykonania PCR, kontrola jakości próbki). Każdy kartridż powinien być znakowany kodem QR, umożliwiającym automatyczne odczytywanie przez analizator: rodzaju testów, numeru lot testów oraz daty przydatności, pozwalającym na molekularne wykrywanie COV-2, RSV. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 zestawy.
6. Zestaw wymazówek kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zestaw ma zawierać 50 sztuk wymazówek. Wymazówki do pobierania materiału badanego. Wyrób medyczny.
Ilość: 8 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 115216,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Andrzej Hędrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310107273
7.3.3) Ulica: ks. dr. Antoniego Korczoka 32
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-05 do 2025-11-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Andrzej Hędrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310107273
7.3.3) Ulica: ks. dr. Antoniego Korczoka 32
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-05 do 2025-11-05Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9876,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9876,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9876,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Andrzej Hędrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310107273
7.3.3) Ulica: ks. dr. Antoniego Korczoka 32
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9876,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-05 do 2025-11-05Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 959,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Andrzej Hędrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310107273
7.3.3) Ulica: ks. dr. Antoniego Korczoka 32
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 959,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-05 do 2025-11-05INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ
- Dostawy probówek, akcesoriów, odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatorów (2)
- zakup i dostawa: odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów w MIC i SIR oraz wirówki laboratoryjna dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej.
- TP-16/25 Dostawa odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ (ISH) wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.