eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Por±bkaSukcesywne dostaw paliw ciek³ych i p³ynu AdBlue na potrzeby Gminy Por±bka



Og³oszenie z dnia 2024-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostaw paliw ciek³ych i p³ynu AdBlue na potrzeby Gminy Por±bka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Por±bka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Por±bka

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.porabka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostaw paliw ciek³ych i p³ynu AdBlue na potrzeby Gminy Por±bka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-389a851a-4944-4f95-b4c1-fbf5af82000f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00611514

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050317/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywne dostaw paliw ciek³ych i dodatku do paliwa na potrzeby Gminy Por±bka w roku 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-389a851a-4944-4f95-b4c1-fbf5af82000f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamawiaj±cego anna.omasta@ug.porabka.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 3. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy". Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. 5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków), pomiêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków,zawiadomieñ, dokumentów oraz
przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie e-Zamówienia. 7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 9.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https:// ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu jest Wójt Gminy Por±bka z siedzib± 43-353 Por±bka ul. Krakowska 3, adres e-mail:ors@porabka.pl tel. 33 827 28 10; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Por±bka jest Pan Janusz Dêbowski kontakt: adres e-mail: ors@porabka.pl , telefon 33 827 28 10. 3)Dane osobowe wykonawcy przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych,dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami. 4) Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest: a)ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych; b) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; c) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; d) art. 6 pkt.1 lit.c RODO – przetwarzanie jest
niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. 5) Odbiorca lub kategorie odbiorców danych osobowych: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie
art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy. 7)
Wykonawca posiada prawo: a) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; b)
¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; c) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; d) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia. 8) Wykonawcy przys³uguje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 9) Dane osobowe wykonawcy nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu. 10)Dane osobowe wykonawcy nie bêd±
przekazywane do pañstw trzecich. 11)Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej nastêpuj±cych rodzajów paliw ciek³ych:
a) benzyna bezo³owiowa Pb 95 - maksymalnie 8.000 L
b) olej napêdowy ON letni/zimowy - maksymalnie 17.100 L
na potrzeby tankowania samochodów s³u¿bowych znajduj±cych siê w zasobach Gminy Por±bka oraz pojazdów wszystkich jednostek Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej Gminy Por±bka, jak równie¿ do kosiarek, maszyn drogowych i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê na wyposa¿eniu obiektów komunalnych nale¿±cych do Gminy Por±bka. Przedmiotem zamówienia jest tak¿e sukcesywny zakup w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej p³ynu AdBlue - maksymalnie
25 L. Szczegó³y zawarte zosta³y w SWZ nr ZP.271.1.23.2024.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w zakresie rozszerzenia ilo¶ciowego, kwotowego lub czasowego dostaw stanowi±cych przedmiot niniejszego postêpowania, o ilo¶ci
mieszcz±ce siê w granicach 50% warto¶ci maksymalnej zamówienia.
2) Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w zakresie rozszerzenia ilo¶ciowego przewidywanych wielko¶ci dostaw w sytuacji, gdy zaistnieje realna potrzeba zakupu dodatkowych ilo¶ci paliw/¶rodka AdBlue objêtych zamówieniem w trakcie realizacji umowy.
3) Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w zakresie rozszerzenia warto¶ciowego przewidywanych dostaw paliw i dodatku do paliw w sytuacji, gdy z uwagi na wzrost cen rynkowych paliw zaistnieje realna potrzeba zwiêkszenia maksymalnej kwoty jak± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia przyjmuj±c ofertê wykonawcy.
4) Warunkiem koniecznym do skorzystania przez Zamawiaj±cego z warto¶ciowego lub/i ilo¶ciowego rozszerzenia dostaw jest zabezpieczenie w bud¿ecie Gminy Por±bka dodatkowych ¶rodków finansowych na rozszerzony ilo¶ciowo/kwotowo zakres dostaw (np.: nast±pi gwa³towny wzrost cen paliw czy te¿ zostan± zakupione przez gminê dodatkowe ¶rodki transportu i z tego powodu kwota maksymalna wskazana w umowie na sfinansowanie zamówienia zostanie wyczerpana przed up³ywem przewidywanego terminu obowi±zywania umowy, lub te¿ zostanie zrealizowana wcze¶niej zak³adana maksymalna ilo¶æ zakupionego paliwa).
5) Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e mo¿liwo¶æ skorzystania w ramach prawa opcji z czasowego rozszerzenia dostaw stanowi±cych przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy w ci±gu zak³adanego okresu realizacji dostaw (czyli w okresie do
31.12.2025r.) nie zostan± zrealizowane przez Zamawiaj±cego przewidywane w umowie dostawy paliwa i ¶rodka AdBlue pod k±tem „warto¶ciowym”, czyli gdy na koniec 2025 r. powstan± oszczêdno¶ci finansowe wynikaj±ce np. ze spadku cen paliw w trakcie przewidywanego okresu realizacji umowy lub nast±pi zakup mniejszej, a ni¿eli zak³adano - ilo¶ci poszczególnych dostaw, które pozwol± na wygenerowanie oszczêdno¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e „opcja czasowa”
bêdzie mo¿liwa tylko w przypadku niewykorzystania „warto¶ciowego” przewidywanej wielko¶ci dostaw wynikaj±cych z umowy podstawowej, bez skorzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia warto¶ciowego.
6) Rozliczenie za dostawy paliw oraz p³ynu AdBlue realizowane w ramach prawa opcji, bêd± odbywaæ siê w oparciu o zasady okre¶lone w Formularzu ofertowym wykonawcy na realizacjê zamówienia, czyli z uwzglêdnieniem udzielonych przez
wykonawcê upustów od zakupionych litrów poszczególnych rodzajów dostaw.
7) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego bêdzie wi±zaæ siê z konieczno¶ci± z³o¿enia przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia o zamiarze skorzystania z przewidzianego w dokumentach postêpowania prawa opcji (bêdzie to o¶wiadczenie jednostronne niestanowi±ce zmiany umowy i niewymagaj±ce sporz±dzenia aneksu).
8) Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z ilo¶ciowego/warto¶ciowego rozszerzenia dostaw w ramach prawa opcji po zrealizowaniu ilo¶ciowym lub warto¶ciowym dostaw objêtych umow± podstawow± (po przekroczeniu wstêpnie zak³adanych ilo¶ci dostaw lub po wyczerpaniu kwoty maksymalnej przeznaczonej na sfinansowanie dostaw wskazanej w umowie), w
terminie nie d³u¿szym ni¿ do 31.12.2025 r.
9) Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z rozszerzenia czasowego dostaw w ramach prawa opcji w przypadku wygenerowania na koniec 2025 r. oszczêdno¶ci finansowych w terminie nie d³u¿szym ni¿ do 31.03.2026 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:
1) warunki z zakresu uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu spe³ni warunek z zakresu uprawnieñ je¿eli posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 06.03.2018r. Prawo przedsiêbiorców (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 236) oraz art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266).
2) warunek z zakresu zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu spe³ni warunek je¿eli dysponuje co najmniej jedn± stacj± paliw ciek³ych dostêpn± dla Zamawiaj±cego przez 7 dni w tygodniu, czynn± w godzinach co najmniej 7:00 – 19:00, zlokalizowan± w
odleg³o¶ci nie d³u¿szej ni¿ 20 km od siedziby Zamawiaj±cego - licz±c najkrótsz± drog± publiczn±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od prawa do ¿±dania przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania. Weryfikacja wiarygodno¶ci wykonawców odbywaæ bêdzie siê w oparciu o tre¶æ zawart± w formularzu oferty oraz w o¶wiadczeniu z art. 125 ustawy Pzp (za³±czniki nr 1 i nr 2/2a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od prawa do ¿±dania przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Weryfikacja wiarygodno¶ci wykonawców odbywaæ bêdzie siê w oparciu o tre¶æ zawart± w formularzu oferty oraz w o¶wiadczeniu z art. 125 ustawy Pzp (za³±czniki nr 1 i nr 2/2a do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: 1) Dokumenty potwierdzaj±ce cenê paliwa i p³ynu AdBlue z poszczególnych dni sprzeda¿y paliw i p³ynu tj. od 15.11.2024 r.
do 21.11.2024 r. np. dowód/dowody sprzeda¿y z danego dnia, z czyteln± dat± oraz cen± brutto obowi±zuj±c± w danym dniu za litr ON, PB 95 i AdBlue, w oparciu o które wykonawca dokona³ kalkulacji ceny oferty. UWAGA: Je¿eli wykonawca nie dysponuje na swojej stacji paliw dystrybutorem z p³ynem AdBlue – wówczas na potrzeby wyliczenia ceny oferty mo¿e przyj±æ cenê 1L AdBlue wynikaj±c± z ceny sprzeda¿y pojemnika z p³ynek AdBlue, jakim
dysponuje wykonawca (np. opakowanie 10 litrowe – cenê brutto opakowania nale¿y podzieliæ przez 10 i ustaliæ w ten sposób cenê 1L AdBlue, któr± nastêpnie wykonawca wska¿e kalkuluj±c cenê oferty). Dokumentem podmiotowym bêdzie
wówczas dowód sprzeda¿y pojemnika z p³ynem AdBlue, którym dysponuje wykonawca we wskazanym przedziale czasowym. W przypadku, gdy w danym dniu na stacji wykonawcy nie dokonano sprzeda¿y p³ynu AdBlue dopuszczalne jest z³o¿enie ¶wiadczenia wykonawcy w przedmiocie ceny sprzeda¿y 1 L AdBlue obowi±zuj±cej w dniu, w której nie dokonano ¿adnej transakcji sprzeda¿y (jako równowa¿ny przedmiotowy ¶rodek dowodowy). 2) Wymagana forma: Wykonawcy sk³adaj± dokumenty potwierdzaj±ce cenê sprzeda¿y paliw i p³ynu AdBlue w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do
reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku gdy dokumenty zosta³y sporz±dzone jako dokumenty w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentami w postaci papierowej. 3) Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy paliwa i p³ynu AdBlue zosta³y skalkulowane zgodnie z zasadami okre¶lonymi przez zamawiaj±cego w niniejszej SWZ. 4) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych (nie ma zastosowania art. 107 ust.2 Pzp). Dokumenty/o¶wiadczenia zawieraj±ce cenê sprzeda¿ z konkretnych dni poprzedzaj±cych termin sk³adania
ofert, jako dokumenty które maj± potwierdzaæ sposób obliczenia ceny stanowi±cej kryterium oceny oferty nie podlegaj± uzupe³nieniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Obligatoryjnie do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 507) - o¶wiadczenie zawarte w tre¶ci za³±cznika nr 2 do oferty. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿ fakultatywnie wówczas je¿eli wymagaj± tego okoliczno¶ci dotycz±ce wykonawcy:
1) pe³nomocnictwo 2) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych 3) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa 4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia 5) zobowi±zanie podmiotu trzeciego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. UWAGA! na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych za wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia nale¿ traktowaæ tak¿e przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zatem wszelkie zapisy wskazane w SWZ dotycz±ce wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± – odnosz± siê tak¿e do
przedsiêbiorców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. c) Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
d) W odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (dot. koncesji w zakresie obrotu paliwami) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (zgodnie z art.117 Pzp).
e) W przypadku, o którym mowa w pkt d) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. f) ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, a tak¿e na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. g) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony maj± prawo do zmiany terminów realizowania dostaw wskazanych w SWZ w szczególno¶ci spowodowanych si³a wy¿sz± wymagaj±c± wprowadzenie zmian. Przez si³ê wy¿sz± bêd± rozumiane wszelkie wydarzenia, istniej±ce lub mog±ce zaistnieæ w przysz³o¶ci, które maj± wp³yw na realizacjê umowy, znajduj±ce siê poza realn± kontrol± Zamawiaj±cego i Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub które choæ przewidywalne, by³y nieuniknione, nawet po przedsiêwziêciu przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê wszelkich uzasadnionych kroków dla unikniêcia takich wydarzeñ. Za wyst±pienie si³y wy¿szej uznane bêd± w szczególno¶ci takie wydarzenia, jak: stan epidemii, zamieszki, wojny, po¿ary, powodzie, huragany, trzêsienia ziemi.
2. Do zmiany umowy mo¿e doj¶æ tak¿e w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcê z podwykonawcy dostaw, oraz w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty lub w przypadku dopuszczenia udzia³u podwykonawcy/podwykonawców w sytuacji, gdy Wykonawca w tre¶ci oferty zadeklarowa³ samodzieln± realizacjê zamówienia. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdza³ spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi
spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca, tj. pozwalaj±cy spe³niæ warunki podane w SWZ.
3. Zmianie mo¿e ulec tak¿e zakres (rodzaj) dostaw/us³ug jakie Wykonawca powierzy podwykonawcom w stosunku do zakresu dostaw zadeklarowanych w ofercie. 4. Zmiana umowy mo¿e mieæ miejsce w przypadku zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc± w wyniku po³±czenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia wykonawcy wskazane w tre¶ci SWZ stanowi±cej za³±cznik nr 1 do umowy oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, lub przekszta³cenie Wykonawcy bêd±cego nastêpstwem sukcesji uniwersalnej, w zwi±zku z sukcesj± generaln±, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przekszta³cony Wykonawca musi nadal spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie mog± zachodziæ wobec niego podstawy wykluczenia na przepisów ustawy Pzp. cdn.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cdn zmiany umowy:
5. Zmianê umowy przewiduje siê tak¿e w przypadku, gdy:
1) nast±pi zmiana powszechnie lub miejscowo obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;
2) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian prowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±;
3) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego;
4) zaistniej± okoliczno¶ci, które nie by³y znane Zamawiaj±cemu w dniu wszczêcia postêpowania, a maj± znacz±cy wp³yw na realizacjê zadania.
6. Strony zgodnie o¶wiadczaj±, ¿e w zwi±zku z faktem, ¿e cena za dostarczane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê paliwa ciek³e jest cen± jednostkow± zmienn±, obliczan± na podstawie bie¿±cej ceny za 1 L danego paliwa ( PB-95, ON, AdBlue) obowi±zuj±cej na dystrybutorze stacji paliw Wykonawcy w dniu realizacji sprzeda¿y (pomniejszon± jedynie o wysoko¶æ sta³ego upustu (rabatu) wynikaj±cego z oferty Wykonawcy stanowi±cej za³±cznik do umowy), nie znajd± tym samym zastosowania przepisy ustawy o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - dotycz±ce waloryzacji. Zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, zostaj± bowiem przez Wykonawcê uwzglêdniane w bie¿±cej cenie obowi±zuj±cej na jego stacji. 7. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, poza przypadkami co do których umowa stanowi inaczej (np. prawo opcji).
Uzasadnienie dla Kryterium: Z uwagi na ustalone standardy jako¶ciowe odnosz±ce siê do co najmniej g³ównych elementów stanowi±cych przedmiot zamówienia (czyli z uwagi na wskazanie wymagañ jako¶ciowych dla dostarczanych paliw ciek³ych) Zamawiaj±cy jest uprawniony do zastosowania wagi kryterium ceny powy¿ej 60% (art. 246 ust.2 Pzp).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.