Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542365/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00554404/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOBESKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812690536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 41
1.5.2.) Miejscowość: Łobez
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 81 71 403
1.5.8.) Numer faksu: 91 81 71 403 wew. 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlobeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatlobeski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89eb32ba-0bef-4585-b604-e59283a4e439
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070020/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup dla poszczególnych Jednostek i Starostwa Powiatowego rozwiązań zwiększających cyberbezpieczeństwo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, nazwa projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Łobzie oraz jednostkach organizacyjnych Powiatu Łobeskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.10.2024.RŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa punkt dostępowy - 10 szt., Firewall/Utm - 4 szt., przełącznik - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 97600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa NAS - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Serwer - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa UPS - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Firewall/Utm - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 35600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56826 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56826 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56826 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692208121
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56826 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4734,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692208121
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692208121
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.10.2024 do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty w CZĘŚCI IV. Mając na względzie powyższy fakt unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla ww. części jest w pełni uzasadnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22878 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22878 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22878 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692208121
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22878 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Dostawa multimedialnych pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Stary Dzierzgoń
- Dostawa sprzętu informtycznego
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.