Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540960/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23
1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 142.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc150ec-65fc-4cfc-8e18-3ab09435c9f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Termomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.1 Efektywność energetyczna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
a) termomodernizację wschodniego skrzydła szkoły wraz z łącznikiem łączącym przedmiotową część budynku ze skrzydłem zachodnim, w tym:
- demontaż balustrad zewnętrznych, wraz z ich oczyszczeniem i przemalowaniem;
- rozbiórka istniejących studzienek podokiennych;
- ocieplenie ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych;
- ocieplenie stropu i dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego ;
- remont instalacji odgromowej;
- wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej;
- montaż systemowych studzienek podokiennych;
- montaż zdemontowanych uprzednio odnowionych balustrad;
- remont wykończenia schodów zewnętrznych przy głównym wejściu do wschodniego skrzydła szkoły oraz przy wejściu i zejściu do kuchni (skucie istniejących okładzin i wykonanie nowych z płytek gresowych, mrozoodpornych i antypoślizgowych);
b) przebudowa (rozbiórka i odtworzenie) części pochylni dla osób niepełnosprawnych;
c) wykonanie rozbudowy z przebudową instalacji kanalizacji deszczowej – drenażu opaskowego odprowadzającego wody gruntowe do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej (odprowadzenie wód bez zmian do gminnej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Nadstawnej,
d) modernizację kotłowni znajdującej się w zachodnim skrzydle szkoły wraz z remontem i przebudową wewnętrznej instalacji c.o. a w tym:
- rozbiórka istniejących rur (pionów i leżaków) oraz demontaż grzejników,
- wykonanie nowej instalacji rur ( pionów leżaków ) oraz montaż grzejników i głowic termostatycznych na każdym z grzejników,
- zakup i montaż osłon grzejnikowych na każdym z grzejników,
- remont pomieszczenia węzła c.o. (odłączenie pieca olejowego wraz z oprzyrządowaniem, wymiana odcinka zasilania rozdzielacza głównego z piecem olejowym i zastąpienie go nowym źródłem ciepła tj przyłączem c.o. z sieci miejskiej, czyszczenie / płukanie istniejących rozdzielaczy, wymiana zaworów wraz z układami pompowymi , wykonanie prób ciśnienia);
e) remont wewnętrznej instalacji oświetleniowej - wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED;
f) remont pomieszczeń w części objętej opracowaniem związany bezpośrednio z planowanymi pracami (gładzenie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach w miejscach gdzie realizowane będą roboty);
h) przebudowa części ogrodzenia – rozbiórka i odtworzenie odnowionego ogrodzenia.
i) wykonanie monitoringu obiektu - szczegółowy opis zawarty w załączniku Opis przedmiotu zamówienia dot. instalacji systemu nadzoru wizyjnego CCTV;
j) wykonawca winien sporządzić audyt powykonawczy.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia dot. instalacji systemu nadzoru wizyjnego CCTV załącznik nr 10 do SWZ.
UWAGA: zakres zmówienia nie obejmuje budowy przyłącza ciepłowniczego zewnętrznego. Zakres ten realizowany jest w innym zadaniu.
2. Stosownie do art. 100 ustawy Pzp przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia podczas realizacji robót zachowania ciągłości i nieuciążliwości w komunikacji do wszystkich pomieszczeń znajdujących się w budynku szkoły, w którym prowadzone będą roboty budowlane. Zamawiający informuje, że budynek szkoły jest obiektem czynnym, co wykonawca winien uwzględnić w trakcie realizacji robót, aby maksymalnie ograniczać wszelkie uciążliwości z tym związane, w tym konieczność zachowania ciągłości użytkowania pomieszczeń szkolnych przez ich użytkowników , przy zachowaniu zabezpieczenia terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. przenoszenie istniejących elementów wyposażenia klas (w tym mebli) oraz czasowy demontaż i ponowny montaż wyposażenia klas (w tym mebli), zabezpieczenie tego wyposażenia (w tym mebli) przed zniszczeniem i zabrudzeniem, a także sprzątanie powstałych w trakcie robót zanieczyszczeń w tych pomieszczeniach. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do :
a) zabezpieczania mebli i wyposażenia znajdującego się w tych lokalach przed zniszczeniem lub zabrudzeniem (obowiązek stosowania folii ochronnej);
b) stosowania do kucia urządzeń bezpyłowych i odkurzacza przemysłowego ;
c) uzgadniania na bieżąco z dyrekcją szkoły terminów wykonywania prac w poszczególnych klasach, a ponieważ są to czynny obiekt należy również uwzględniać również godziny popołudniowe oraz dni wolne od pracy; d) po zakończonych robotach termomodernizacyjnych Wykonawca dokona mycia (z zewnątrz i wewnątrz) stolarki okiennej i drzwiowej na obiekcie termomodernizowanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2233940,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2923963,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2233940,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471207696
7.3.3) Ulica: Oś. nad Legą 6/14
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne, monitoring, sanitarne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2233940,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.