eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynTermomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 14



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc150ec-65fc-4cfc-8e18-3ab09435c9f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Termomodernizacja części Szkoły Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w Szczuczynie przy Pl. 1000-lecia 14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.1 Efektywność energetyczna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
a) termomodernizację wschodniego skrzydła szkoły wraz z łącznikiem łączącym przedmiotową część budynku ze skrzydłem zachodnim, w tym:
- demontaż balustrad zewnętrznych, wraz z ich oczyszczeniem i przemalowaniem;
- rozbiórka istniejących studzienek podokiennych;
- ocieplenie ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych;
- ocieplenie stropu i dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego ;
- remont instalacji odgromowej;
- wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej;
- montaż systemowych studzienek podokiennych;
- montaż zdemontowanych uprzednio odnowionych balustrad;
- remont wykończenia schodów zewnętrznych przy głównym wejściu do wschodniego skrzydła szkoły oraz przy wejściu i zejściu do kuchni (skucie istniejących okładzin i wykonanie nowych z płytek gresowych, mrozoodpornych i antypoślizgowych);
b) przebudowa (rozbiórka i odtworzenie) części pochylni dla osób niepełnosprawnych;
c) wykonanie rozbudowy z przebudową instalacji kanalizacji deszczowej – drenażu opaskowego odprowadzającego wody gruntowe do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej (odprowadzenie wód bez zmian do gminnej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Nadstawnej,
d) modernizację kotłowni znajdującej się w zachodnim skrzydle szkoły wraz z remontem i przebudową wewnętrznej instalacji c.o. a w tym:
- rozbiórka istniejących rur (pionów i leżaków) oraz demontaż grzejników,
- wykonanie nowej instalacji rur ( pionów leżaków ) oraz montaż grzejników i głowic termostatycznych na każdym z grzejników,
- zakup i montaż osłon grzejnikowych na każdym z grzejników,
- remont pomieszczenia węzła c.o. (odłączenie pieca olejowego wraz z oprzyrządowaniem, wymiana odcinka zasilania rozdzielacza głównego z piecem olejowym i zastąpienie go nowym źródłem ciepła tj przyłączem c.o. z sieci miejskiej, czyszczenie / płukanie istniejących rozdzielaczy, wymiana zaworów wraz z układami pompowymi , wykonanie prób ciśnienia);
e) remont wewnętrznej instalacji oświetleniowej - wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED;
f) remont pomieszczeń w części objętej opracowaniem związany bezpośrednio z planowanymi pracami (gładzenie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach w miejscach gdzie realizowane będą roboty);
h) przebudowa części ogrodzenia – rozbiórka i odtworzenie odnowionego ogrodzenia.
i) wykonanie monitoringu obiektu - szczegółowy opis zawarty w załączniku Opis przedmiotu zamówienia dot. instalacji systemu nadzoru wizyjnego CCTV;
j) wykonawca winien sporządzić audyt powykonawczy.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia dot. instalacji systemu nadzoru wizyjnego CCTV załącznik nr 10 do SWZ.

UWAGA: zakres zmówienia nie obejmuje budowy przyłącza ciepłowniczego zewnętrznego. Zakres ten realizowany jest w innym zadaniu.

2. Stosownie do art. 100 ustawy Pzp przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia podczas realizacji robót zachowania ciągłości i nieuciążliwości w komunikacji do wszystkich pomieszczeń znajdujących się w budynku szkoły, w którym prowadzone będą roboty budowlane. Zamawiający informuje, że budynek szkoły jest obiektem czynnym, co wykonawca winien uwzględnić w trakcie realizacji robót, aby maksymalnie ograniczać wszelkie uciążliwości z tym związane, w tym konieczność zachowania ciągłości użytkowania pomieszczeń szkolnych przez ich użytkowników , przy zachowaniu zabezpieczenia terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. przenoszenie istniejących elementów wyposażenia klas (w tym mebli) oraz czasowy demontaż i ponowny montaż wyposażenia klas (w tym mebli), zabezpieczenie tego wyposażenia (w tym mebli) przed zniszczeniem i zabrudzeniem, a także sprzątanie powstałych w trakcie robót zanieczyszczeń w tych pomieszczeniach. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do :
a) zabezpieczania mebli i wyposażenia znajdującego się w tych lokalach przed zniszczeniem lub zabrudzeniem (obowiązek stosowania folii ochronnej);
b) stosowania do kucia urządzeń bezpyłowych i odkurzacza przemysłowego ;
c) uzgadniania na bieżąco z dyrekcją szkoły terminów wykonywania prac w poszczególnych klasach, a ponieważ są to czynny obiekt należy również uwzględniać również godziny popołudniowe oraz dni wolne od pracy; d) po zakończonych robotach termomodernizacyjnych Wykonawca dokona mycia (z zewnątrz i wewnątrz) stolarki okiennej i drzwiowej na obiekcie termomodernizowanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2233940,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2923963,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2233940,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471207696

7.3.3) Ulica: Oś. nad Legą 6/14

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, monitoring, sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2233940,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.