Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540688/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23
1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 422.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2774baf4-1782-4c2e-8d80-8f7ba5141ec0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczuczynie przy ul. Kilińskiego 42
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.1 Efektywność energetyczna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W budynku przewiduje się roboty budowlane tj.:
1.1. W zakresie prac zewnętrznych (zagospodarowanie terenu):
a) wykonanie opaski wokół budynku,
b) wykonanie kanalizacji deszczowej oraz drenażowej,
c) odtworzenie nawierzchni placów chodników i zieleńców.
1.2. W zakresie prac budowlanych:
a) Rozbiórka istniejącej elewacji ścian fundamentowych i ścian nadziemia (zdjęcie istniejącego styropianu, oraz usunięcie tynku).
b) Wykonanie ocieplenia budynku szkoły i sali gimnastycznej płytami styropianowymi i wełną mineralną.
c) Wykonanie elewacji budynku tynkiem silikonowym (kolorystyka wg rysunków elewacji z odtworzeniem murala na ścianie północnej).
d) Ocieplenie ścian fundamentowych polistyrenem ekstrudowanym XPS.
e) Wykonanie cokołów z tynku mozaikowego.
f) Wymiana stolarki okiennej.
g) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
h) Ocieplenie stropu wentylowanego.
i) Naprawa schodów wejściowych z ułożeniem nowych płytek z materiału antypoślizgowego.
j) Skucie istniejących schodów wejściowych głównych, oraz wykonanie nowych.
k) Wymiana istniejących zadaszeń nad schodami na gotowe daszki systemowe.
l) Wykonanie konstrukcji i zadaszenia głównego wejścia.
m) Wykonanie instalacji odgromowej (wraz z pomiarami).
n) Wymiana niektórych elementów zamontowanych na ścianach budynku m.in. kratek wentylacyjnych, uchwytów do flag itp.
o) Wymiana parapetów wewnętrznych (konglomerat) i zewnętrznych i wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym wymiana rur spustowych z blachy.
p) Wykonanie nowej podbitki z PCV w kolorze wg rysunku elewacji.
1.3. W zakresie prac sanitarnych:
a) Wykonanie nowej instalacji c.o. (usunięcie starej instalacji, wykonanie nowej instalacji wraz z wymianą grzejników i głowic termostatycznych na każdym z grzejników, wykonanie regulacji hydraulicznej c.o.).
b) Zakup i montaż osłon grzejnikowych na każdym z grzejników.
c) Roboty wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie) po przeprowadzonych robotach związanych z wymianą grzejników, sieci i pionów.
1.4. Wykonanie monitoringu obiektu, projektuje się instalację 10 kamer zewnętrznych oraz 5 kamer wewnętrznych. Wszystkie kamery IP stałopozycyjne, szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 10 Opis przedmiotu zamówienia dot. instalacji systemu nadzoru wizyjnego CCTV.
1.5. Wykonawca winien sporządzić audyt powykonawczy.
1.6. Roboty ziemne zgodnie z Pozwoleniem WKOZ należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia dot. instalacji systemu nadzoru wizyjnego CCTV załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia podczas realizacji robót zachowania ciągłości i nieuciążliwości w komunikacji do wszystkich pomieszczeń znajdujących się w budynku szkoły, w którym prowadzone będą roboty budowlane. Zamawiający informuje, że budynek szkoły jest obiektem czynnym, co wykonawca winien uwzględnić w trakcie realizacji robót, aby maksymalnie ograniczać wszelkie uciążliwości z tym związane, w tym konieczność zachowania ciągłości użytkowania pomieszczeń szkolnych przez ich użytkowników , przy zachowaniu zabezpieczenia terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. przenoszenie istniejących elementów wyposażenia klas (w tym mebli) oraz czasowy demontaż i ponowny montaż wyposażenia klas (w tym mebli), zabezpieczenie tego wyposażenia (w tym mebli) przed zniszczeniem i zabrudzeniem, a także sprzątanie powstałych w trakcie robót zanieczyszczeń w tych pomieszczeniach. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do :
a) zabezpieczania mebli i wyposażenia znajdującego się w tych lokalach przed zniszczeniem lub zabrudzeniem (obowiązek stosowania folii ochronnej);
b) stosowania do kucia urządzeń bezpyłowych i odkurzacza przemysłowego ;
c) uzgadniania na bieżąco z dyrekcją szkoły terminów wykonywania prac w poszczególnych klasach, a ponieważ są to czynny obiekt należy również uwzględniać również godziny popołudniowe oraz dni wolne od pracy; d) po zakończonych robotach termomodernizacyjnych Wykonawca dokona mycia (z zewnątrz i wewnątrz stolarki okiennej i drzwiowej na obiekcie termo modernizowanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3364096,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4084279,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3364096,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471207696
7.3.3) Ulica: Oś. nad Legą 6/14
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne, monitoring, sanitarne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3364096,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.