Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00550916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego: cytometru przepływowego, Komory II klasy bezpieczeństwa oraz Inkubatora CO2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387116932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 73
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-418
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 122618324
1.5.8.) Numer faksu: +48 122660870
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kit.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kit.lukasiewicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność badawcza, naukowa oraz przemysłowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego: cytometru przepływowego, Komory II klasy bezpieczeństwa oraz Inkubatora CO22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-573563b9-bece-49ab-901a-6bbde025c895
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cytometr przepływowy – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38434510-4 - Cytometry
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inkubator CO2 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Piwczyk ALPBIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581054212
7.3.3) Ulica: ul. Samotna 5
7.3.4) Miejscowość: Łodygowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Piwczyk ALPBIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581054212
7.3.3) Ulica: ul. Samotna 5
7.3.4) Miejscowość: Łodygowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32779,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32779,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32779,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Piwczyk ALPBIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581054212
7.3.3) Ulica: ul. Samotna 5
7.3.4) Miejscowość: Łodygowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32779,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w LD L4 do ŚKL GUM w Kielcach.
- Zakup i dostawa komory do hodowli w warunkach hipoksji wraz z inkubatorem hodowlanym z regulacją tlenu, komorą do hodowli w warunkach beztlenowych oraz manualnym woltomierzem nabłonkowym TEER
- Dostawa cytometru przepływowego
- TPm-31/25 dostawa trenażerów i symulatora respiratora na potrzeby projektu "Kierunek na UMP - program dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji"
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.