Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506169/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zsllezajsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslchrobry.lezajsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dfdc3f2-47f5-4a78-9b9e-ff02e637a072
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047421/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, Działanie nr 7.12. Poprawa jakości kształcenia ogólnego, Nr projektu: FEPK.07.12-IP.01- 0028/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.Dz.ZSL.261.93.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 „Bezpieczny świat cyfrowy” szkolenia i warsztatyo Młoda Gwardia w Cyberprzestrzeni – szkolenie dla uczniów - 34 szkoleń po 2 godziny lekcyjne dla uczniów
o CyberGuardian: Szkolenie z Bezpieczeństwa Online dla Nauczycieli - 3 szkolenia po 4 godziny lekcyjne zajęć dydaktycznych dla nauczycieli
o Bezpieczne Rodzicielstwo Online: Szkolenie Dla Rodziców - 2 szkolenia stacjonarne i 3 szkolenia zdalne po 3 godziny dla rodziców
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Laboratorium inżyniera: Fizyka, Chemia – Odkrywaj, Projektuj, Kreuj PrzyszłośćZajęcia z chemii – 6 grup szkoleniowych po 72 godziny szkoleniowe
Zajęcia z fizyki – 2 grupy szkoleniowe po 72 godziny szkoleniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 EkoExploratorzy: Badamy, Uczymy się, Działamy.o „Ekoinżynier. Odkrywaj, Projektuj, Ochraniaj”- warsztaty dla uczniów. – 34 grupy szkoleniowe po 4 godziny
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19760 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Konwersatoria „Matematyka dla Przyszłych Inżynierów: Od Koncepcji do Projektowania”o 72 godziny zajęć dydaktycznych dla 14 grup 2024/2025 (1008 godz)
o 72 godziny zajęć dydaktycznych dla 20 grup 2025/2026 (1440 godz)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 244800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. „Internet rzeczy” – zajęcia z elektroniki i robotyki. Zakres zajęć obejmuje następujące szkolenia.1. Podstawy elektroniki - kurs dla początkujących (25godz.) IV kwartał 2024
2. Projektowanie płytek PCB(15godz.) I kwartał 2025
3. Projektowanie 3D (25godz.) II kwartał 2025
4. Druk 3D(15godz.) III kwartał 2025
5. Podstawy mechaniki i mechatroniki - kurs dla początkujących(10godz.) IV kwartał 2025
6. Programowanie mikroukładów(30godz.) I 2026
7. Konstruowanie robotów (30godz.) II 2026
W pełni przeszkolą się (150 godz.) dwie grupy: I grupa nauczycieli informatyki (4n) II grupa uczniowie (18u).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 39000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wspierania Edukacji przy Stowarzyszeniu Dolina Lotnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675445
7.3.3) Ulica: ul. Akademicka 8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-029
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- U/28/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.