Ogłoszenie z dnia 2024-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja KP PSP w Kutnie” - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kutnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610946216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kutno@lodzkie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-kutno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04d1b75f-0cc4-49c7-8e9e-c97321a04d021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja KP PSP w Kutnie” - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d1b75f-0cc4-49c7-8e9e-c97321a04d02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00509936/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Modernizacja KP PSP w Kutnie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1081300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Modernizacja KP PSP w Kutnie” zgodnie z pozwoleniem na budowę – decyzja Nr 385/2024 Starosty Kutnowskiego oraz dokumentacją projektową. Istniejący budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej. Układ ścian nośnych podłużno – poprzeczny. Ściany nośne budynku wykonane z pustaka gazobetonowego oraz z cegły ceramicznej pełnej. Ściany fundamentowe betonowe. Stropy między kondygnacyjne żelbetowe. Stropodach żelbetowy pokryty styropapą. Obróbki blacharskie – blacha ocynkowana. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. Tynki wewnętrzne cementowo – wapienne. Posadzki zróżnicowane w każdym pomieszczeniu w zależności od przeznaczenia pomieszczenia – rodzaj podłogi wg tabelki na poszczególnych rzutach kondygnacji. Utwardzenie terenu to kostka betonowa zgodnie z rysunkiem zagospodarowania terenu. Przedmiotowa działka posiada dostęp do ulicy 1 Maja poprzez istniejący zjazd. Śmietnik na odpady stałe znajduje się na terenie posesji.
3.2. Na terenie objętym opracowaniem znajdują się następujące media:
- Sieć wodociągowa – istniejące przyłącze wodociągowe
- Sieć kanalizacyjna – istniejące przyłącze kanalizacyjne
- Sieć ciepłownicza – istniejące przyłącze
- linia energetyczna – przyłącze istniejące napowietrzne,
- przyłącze telefoniczne i teletechniczne
3.3. W ramach planowanej inwestycji przewidziana jest przebudowa i remont budynku KP PSP w Kutnie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania: „MODERNIZACJA KP PSP W KUTNIE” przy ul. 1 Maja 7, Kutno. Lokalizacja projektowanej inwestycji w obrębie nieruchomości. Planowany zakres inwestycji nie powoduje zagrożeń dla środowiska oraz higieny i zdrowia użytkowników projektowanej inwestycji oraz mieszkańców sąsiednich działek.
3.4. Uzbrojenie terenu:
- przyłącze wodociągowe – z istniejącego przyłącza wodociągowego,
- odprowadzanie nieczystości sanitarno – bytowych – do istniejącej sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącego przyłącza – na dotychczasowych warunkach,
- centralne ogrzewanie – z węzła cieplnego znajdującego się w pomieszczeniu piwnicznym – na dotychczasowych warunkach,
- energia elektryczna – do budynków i dla oświetlenia terenu, z istniejącego przyłącza energetycznego – na dotychczasowych warunkach,
- wody opadowe - deszczowe z rur spustowych na dotychczasowych warunkach,
- odpadki stałe – gromadzone w pojemnikach, wywożone przez odpowiednie służby do utylizacji lub na wysypisko – umowa z miastem na wywóz śmieci.
3.5. Utwardzenie terenu to kostka betonowa zgodnie z rysunkiem zagospodarowania terenu. Miejsca parkingowe dla użytkowników i interesantów w obrębie działki wg projektu zagospodarowania terenu.
3.6. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik Nr 10 do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców. Prace powinny zostać wykonane, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę i dokumentami zamówienia.
3.7. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.7.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.7.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
3.7.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45442100-8 Roboty malarskie
45442110-1 Malowanie budynków
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 120 dni od dnia przekazania placu budowy. Data rozpoczęcia realizacji zadania: nie wcześniej niż dnia 03.02.2025 r. z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający poinformuje Wykonawcę na co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym przekazaniem placu budowy na wskazany w umowie adres e-mail.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 19.11.2024 r. z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.Uzasadnienie:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1481211,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2619900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.