eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaDostawa wyposażenia do Pracowni Endoskopii



Ogłoszenie z dnia 2024-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Pracowni Endoskopii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612854031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do Pracowni Endoskopii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e5b9bb-9e85-41ed-b24d-c4d67c3ac5ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554185

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowego, rok produkcji minimum 2023 wyposażenia niezbędnego do wykonywania badań endoskopowych przewodu pokarmowego:
- toru wizyjnego z wyposażeniem: videoprocesorem wraz z ledowym źródłem światła, pompą wodną, monitorem medycznym, wózkiem endoskopowym, ssakiem medycznym, insuflatorem – (1 szt.),
- videogastroskopu – (1 szt.),
- videokolonoskopu – (1 szt.).
Składający się na wyposażenie sprzęt musi być względem siebie kompatybilny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane parametry techniczne wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza dostawy wyposażenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
4. Najpóźniej w dniu wyznaczonym na odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
5. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego.
6. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974 ze zmianami).
7. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do Zamawiającego po dokonaniu odbioru wyposażenia:
a) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę i dostarczona do Zamawiającego lub przekazana drogą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@szpitalsredzki.pl lub
b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1166) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
8. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady na poszczególne elementy wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wynoszące 24 miesiące.
9. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego wyposażenia, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
10. Ubezpieczenie wyposażenia, stanowiącego przedmiot zamówienia jest po stronie Zamawiającego.
11. Wykonawca przeszkoli z obsługi dostarczonego sprzętu personel wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168100-6 - Endoskopy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bajmed spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773351627

7.3.3) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.