eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oporów"Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu - koniec XIX w" (system "zaprojektuj i wybuduj")



Ogłoszenie z dnia 2024-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu – koniec XIX w”

(system „zaprojektuj i wybuduj”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPORÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oporów 25

1.5.2.) Miejscowość: Oporów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-322

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 383 11 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oporow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oporow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1ae0f10-81e0-4dce-a29a-6188045328e2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu – koniec XIX w”

(system „zaprojektuj i wybuduj”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1ae0f10-81e0-4dce-a29a-6188045328e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00395549/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422764,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu – koniec XIX w”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zdefiniowanie zakresu rzeczowego i zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej) w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, z uwzględnieniem zaleceń Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi (pismo o sygnaturze: WUOZ-ZN.5183.54.2024.KSZ z dnia 24 kwietnia 2024 roku), oraz wykonanie robót remontowo-budowlanych dotyczących wymiany lub naprawy zużytych elementów konstrukcyjnych i pokrycia dachowego, wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, odbudowy części zniszczonych elementów budynku, odtworzenie elewacji, częściowy remont wewnątrz budynku. Zadanie inwestycyjne ma być zrealizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy - określany zamiennie w dokumentach zamówienia także jako dokumentacja techniczna, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w wzorze (projekcie) umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1261600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.U.H JARMAX Jarosław Znyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341395541

7.3.3) Ulica: Baków Górny

7.3.4) Miejscowość: Bąków Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415447,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.