Ogłoszenie z dnia 2024-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu – koniec XIX w”
(system „zaprojektuj i wybuduj”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPORÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oporów 25
1.5.2.) Miejscowość: Oporów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-322
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 383 11 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oporow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oporow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1ae0f10-81e0-4dce-a29a-6188045328e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu – koniec XIX w”(system „zaprojektuj i wybuduj”)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1ae0f10-81e0-4dce-a29a-6188045328e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00395549/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422764,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu – koniec XIX w”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zdefiniowanie zakresu rzeczowego i zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej) w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, z uwzględnieniem zaleceń Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi (pismo o sygnaturze: WUOZ-ZN.5183.54.2024.KSZ z dnia 24 kwietnia 2024 roku), oraz wykonanie robót remontowo-budowlanych dotyczących wymiany lub naprawy zużytych elementów konstrukcyjnych i pokrycia dachowego, wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, odbudowy części zniszczonych elementów budynku, odtworzenie elewacji, częściowy remont wewnątrz budynku. Zadanie inwestycyjne ma być zrealizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy - określany zamiennie w dokumentach zamówienia także jako dokumentacja techniczna, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w wzorze (projekcie) umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1261600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.U.H JARMAX Jarosław Znyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341395541
7.3.3) Ulica: Baków Górny
7.3.4) Miejscowość: Bąków Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 99-440
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H.U. "JARMAX" Jarosław Znyk
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.H.U. "JARMAX" Jarosław Znyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415447,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI OPORÓW
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
więcej: przetargi OPORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.