Ogłoszenie z dnia 2024-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545501/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00556499/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
i pieluchomajtek w ośmiu Pakietach na rok 2024/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 96
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzozczarnkow.x.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzozczarnkow.x.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9974271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowychi pieluchomajtek w ośmiu Pakietach na rok 2024/25
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e918e06-321e-476f-87c9-83f05613f41b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018572/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek w ośmiu Pakietach na rok 2024/25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 224624,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 85136,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59543 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2649,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20095 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 94475,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30677,45 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na osiem Pakietów.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA!
Celem weryfikacji zgodności proponowanego asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą składa próbki. Wymagane próbki zostały wskazane w poszczególnych Pakietach OPZ – załącznik nr 1 do SWZ. Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207345,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207345,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207345,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA Toruń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207345,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47999,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53305,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47999,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47999,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2230,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2230,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2230,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732478124
7.3.4) Miejscowość: Ujazd
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2230,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18549,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18549,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18549,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18549,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93949,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93949,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93949,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCATOR MEDICAL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93949,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16902 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16902 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCATOR MEDICAL S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16902 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIASTA CZARNKÓW
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy stadionu miejskiego przy ul. Nowej 8 w Czarnkowie - postępowanie 2
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.