Ogłoszenie z dnia 2024-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565334/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-27
- 2024/BZP 00577652/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kardiomonitorów z centralą monitorującą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kardiomonitorów z centralą monitorującą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24d9b505-9ac1-4f74-b73c-a2f68d79f650
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowych, rok produkcji minimum 2023:
- 10 sztuk kardiomonitorów (6 szt. kardiomonitorów kompaktowych podstawowych, 2 szt. kardiomonitorów kompaktowych zaawansowanych, 2 szt. kardiomonitorów transportowych modułowych),
- centrali monitorującej.
Ponadto Wykonawca dostarczy licencję (open lub bezterminowa) karty obserwacji pacjenta i integracji do HIS do tworzenia elektronicznej dokumentacji pacjenta.
Wymieniony sprzęt musi być względem siebie kompatybilny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane parametry techniczne wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza dostawy wyposażenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
4. Najpóźniej w dniu wyznaczonym na odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
5. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego.
6. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974 ze zmianami).
7. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady na poszczególne elementy wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wynoszące 24 miesiące.
8. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego wyposażenia, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
9. Ubezpieczenie wyposażenia, stanowiącego przedmiot zamówienia jest po stronie Zamawiającego.
10. Wykonawca przeszkoli z obsługi dostarczonego sprzętu personel wskazany przez Zamawiającego.
11. Zamówienie jest współfinansowane z dotacji celowej udzielonej przez Ministra Zdrowa w
ramach „Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych”
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cirro sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002331830
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wielkopolska oraz wywóz odpadów komunalnych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu do monitorowania czynności serca wraz z aktualizacją centrali monitorującej na Oddziale Intensywnej Terapii Kardiologicznej i Chorób Wewnętrznych
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- DOSTAWA LEKÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.