Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560326/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa suszonego kiełża (gammarusa) stynki i krewetki do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024 - 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa suszonego kiełża (gammarusa) stynki i krewetki do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024 - 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d46508-2299-4187-8430-f5ec6b603365
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa suszonego kiełża, stynki i krewetki do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238392 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Suszony kiełż (gammarus)
• Przewidywane zapotrzebowanie – 1600 kg
• Pakowany w worki po 15 kg
1.2 Suszona krewetka
• Przewidywane zapotrzebowanie – 6 kg
• Wielkość krewetek ok. 5 cm
• Pakowana w worki po 2 kg
1.3 Suszona stynka
• Przewidywane zapotrzebowanie – 6 kg
• Wielkość stynek 5-10 cm
• Pakowana w worki po 2 kg
1. Ususzone organizmy powinny zachować swoistą strukturę, nie rozpadać się.
2. Opakowania muszą być oznakowane etykietą, zawierającą nazwę producenta, gatunek, datę pakowania, datę przydatności do spożycia, sposób produkcji.
3. Produkty muszą spełniać wymagania jakościowe i sanitarne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (PN-93/A-86733, PN-86/A-86767); muszą mieć charakterystyczne dla gatunku cechy organoleptyczne, takie jak: wygląd, barwę, zapach, konsystencję.
4. Realizacja dostaw:
a. Dostawy będą realizowane po uzgodnieniu terminu i wielkości dostawy z działem zaopatrzenia GOZ. Dostawa musi być zrealizowana do Zamawiającego wraz z wyładowaniem do magazynu GOZ, w częstotliwości około raz na 2 miesiące.
b. Dostarczenie towaru do 14 dni, zgodnie ze złożoną ofertą i podpisaną umową, od złożenia zamówienia przez GOZ.
c. Rozpoczęcie dostaw: listopad 2024 roku, zakończenie: 31 grudnia 2025 roku.
5. Pokarm dla zwierząt powinien spełniać następujące warunki:
a. termin przydatności do spożycia musi wynosić przynajmniej 6 miesięcy od daty przyjęcia do magazynu Zamawiającego dla wszystkich zadań.
b. każde opakowanie karmy musi zawierać następujące informacje: nazwa towaru, waga, data produkcji, terminu przydatności do spożycia, kod partii, numer identyfikacyjny wytwórcy, składniki karmy, analiza biochemiczna.
c. karma musi być wyprodukowana przez producenta posiadającego weterynaryjny numer identyfikacyjny
d. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań/analiz laboratoryjnych w przypadku podejrzenia złej jakości granulatu (badania mikrobiologiczne, badania fizykochemiczne, m.in. enzymy markerowe, jakości, metale ciężkie, dioksyny, furany, PCB, antybiotyki, pozostałości pestycydów): Rozporządzenie (WE) nr 183/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 stycznia 2005 r. ustanawiające wymagania dotyczące higieny pasz; Rozporządzenie (WE) Nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniające dyrektywę Rady 91/414/EWG, Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych, z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie Ministra Rolnictwa
i Rozwoju Wsi z dnia 7 listopada 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zawartości substancji niepożądanych w paszach (Dz.U. 2023 poz. 2460). W przypadku wyników niekorzystnych, ponadnormatywnych, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów badań/analiz. Zamawiający za wynik niekorzystny w przypadku badania mikrologicznego uznaje obecność jakichkolwiek mikotoksyn. W takim przypadku może zobowiązać Wykonawcę do pokrycia kosztów danej próby, w której wykryto mikotoksyny, a także wymiany zbadanej partii pokarmu/granulatu na nową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235029,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235029,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235029,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MG Serwis Mariusz Gościniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742793287
7.3.3) Ulica: Browarna 41
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235029,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych.
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Miechowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.