Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU – ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278276086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe100f5d-90f4-4037-9cc5-0a3d0b011a5c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU – ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe100f5d-90f4-4037-9cc5-0a3d0b011a5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00318427/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wymiana urządzenia do produkcji podchloru sodu - elektroliza MZE 250
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż urządzenia do produkcji podchlorynu sodu – elektroliza MZE 250 w Zespole Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dąbrowie Górniczej, zwanego w dalszej części umowy „Placówką“.
W zakres umowy wchodzi m.in.:
demontaż uszkodzonego przez zalanie urządzenia do elektrolizy MZE 250 wraz z jego utylizacją,
dostawa nowego urządzenia o wydajności ok. 250 g chloru aktywnego / h, ok. 6.0 kg/dzień, stężenie produktu – ok. 13 g C12/1 – odpowiada klasie zagrożenia wody 1,
montaż urządzenia,
wykonanie przyłączy hydraulicznych,
podłączenie urządzenia do elektrolizy,
nastawa urządzenia, kalibracja oraz uruchomienie urządzenia,
szkolenie pracowników w zakresie obsługi zamontowanego urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym w dokumentach zamówienia Centrum Usług Wspólnych, w imieniu Zamawiającego, dokonało otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyniku awarii systemu informatycznego – platformy e-Zamówienia, nie udało się skutecznie pobrać jedynej złożonej oferty (pobrany plik .zip był pusty co było sprzeczne z raportem z otwarcia ofert wygenerowanym przez system). Centrum Usług Wspólnych zgłosiło usterkę do Centrum Pomocy Platformy, jednak powyższa sytuacja powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą (nie jest możliwe powtórzenie czynności otwarcia ofert) uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W związku z powyższym Centrum Usług Wspólnych, w imieniu Zamawiającego, unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- 1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.